kaufmann.dk reviews

kaufmann.dk reviews

9.5

I er gode

I er en rigtig god butik. MEN i kunne godt få meget mere Stone Island tøj, og det i small så kunne i være verdens Vester butik.

Fine varer og rigtig god service

Jeg fik forlænget bytteperiode og har altid været godt tilfreds med at handle hos Kaufmann.dk

keine probleme

deres hjemmeside er fyldt med fejl, fyr programmøren, men da det lykkedes at bestille varen var der ingen problemer

God og hurtig service

Kan kun anbefale, at købe tøj via deres hjemmeside. Har købt 2 gange, første gang glemte de, at sende varen. Men de fik hurtigt sendt den og med varen undskyldte fejltagelsen og sendte et gavekort med på 100 kr. Anden gang, kom varen efter 2 hverdage, ingen problemer.

intet at komme efter!

Der er virkelig ikke noget at komme efter. Kaufmann kan man altid regne med!

Perfekt service og levering.

Har bestilt ved Kaufmann 2 gange nu og alt har været perfekt. Og vil bestille igen. Tingene kommer til tiden. Og man bliver orienteret hele tiden på SMS .

Hvis man skal sætte et lille bitte minus, så er det den pose man får med fra kaufmann's side. Den sætter en duft i tøjet ( lagerduft ) men det er ingenting, det skal jo vaskes.

Så er rigtig glad for at handle der. :-)

Super flot forsendelse til tiden

Flot indpakning med en personlig hilsen fra "pakkeren".
Det føles meget positivt og med et twist af overskud.

Meget tilfreds

Meget tilfreds med mine produkter, og ikke mindst den hurtige omdeling. Derudover mine betingelser for returret mv. som der sikkert er nogle juridiske aspekter i. Men det fremgår tydeligt.
Absolut ikke sidste gang jeg handler via hjemmesiden, medmindre produktet findes i den enkelte butik som jeg også vil bakke op omkring.

Nemt og hurtigt

Ingen problemer. Jeg bestilte og det kom inden for et par dage.

Super nemt og hurtigt levering

God overskueligt hjemmeside, hurtigt levering og rigtig god service. Kan klart anbefales!

Super hurtig levering

Nem og overskuelig hjemmeside og dag-til-dag levering. Fik hvad jeg havde bestilt - eneste "minus" var indpakningen. Dette var en tynd lynlås-pose, med til-og-fra kort på. Ved godt det er den typiske indpakning i en tøjbutik, men måtte alligevel selv lige lave en hurtig indpakning - så det blev til en gave og ikke en pose :-D Ellers ovenud tilfreds!

Super effektivt - dog problematisk levering

Købte 2 par jeans på kaufmann.dk - Alt forløb fint, betaling og afsendelse kørte bare.... :) PostDanmark er så bare ringe i deres service, hvilket kostede 3 ekstra leveringsdage - det ville være fint, hvis man kunne vælge alternative leveringsmetoder - fx GLS´ Pakkeshop, det fungerer rigtig fint når jeg handler andre steder, og varerne kommer altid til tiden.

Super service, hurtig levering.

Jeg bestilte mit tøj, og fik det super hurtigt leveret, god service nem hjemmeside alt i alt en rigtig god oplevelse.

Super!

Dejlig hurtig levering! Ingen klager herfra :)

Kvalitet, nemt og lækkert!

Hjemmesiden er lækker og enkel at bruge. Jeg bestilte indpakning og gaven er SÅ flot pakket ind. Nemt og god service. Kan klart anbefales.

Super.

Hurtig og okay ekspedition.Fint.

Super køb

Hurtig køb , godt service , kan varmt anbefales

Hurtig levering og fin indpakning

Brugervenlig hjemmeside ift. størrelsesanvisninger, hvilket betød direkte brug af det bestilte tøj. Kan anbefales af andre prisbevidste brugere.

Superhurtig leving og vare som bestilt.

Rigtig let at bestille og varen modtaget allerede dagen efter ;o)

Købte en polo ved Kaufmann, bestilte den en aften havde den 2 dage efter. Super hurtig levering!

kaufmann.dk kundeservice

GRATIS LEVERING

- Når du handler på kaufmann.dk, er der gratis levering på alle ordrer i Danmark.

Byt i alle KAUFMANN butikker

- Hvis du har købt på kaufmann.dk, kan du bytte dine varer i alle KAUFMANN butikker (husk bon - penge gives ikke retur i butikkerne).

Hurtig levering - 1-3 hverdage

- Vi leverer inden for 1-3 hverdage. Bliver vi forsinket, får du selvfølgelig besked.

Nemt at bytte varer

- Det er nemt for dig at bytte dine varer. Vi sender en returseddel med din pakke. Udfyld den og send den sammen med dine varer. Så klarer vi resten.

Fuld returret i 14 dage

- Du kan i op til 14 dage fra du modtager dine varer, sende dem retur og få alle dine penge tilbage, hvis du ikke ønsker varerne alligevel. OBS.: Vi bytter julegaver til og med d. 10/1-2014.

Om kaufmann.dk

kaufmann.dk er del af KAUFMANN-kæden, som har 17 butikker i hele landet. KAUFMANN er Danmarks førende herretøjskæde med det største udvalg af kendte kvalitetsmærker som Polo Ralph Lauren, Burberry, Hugo Boss, SAND, Gant, Tommy Hilfiger og mange flere. Hos kaufmann.dk sætter vi en ære i at yde en god, personlig service, så du får den bedste oplevelse, når du handler hos os.

Visit kaufmann.dk

Call us on: 8730 4647