KAZA.DK reviews

KAZA.DK reviews

8.9

Perfekt!

Jeg er super tilfreds med både min handel, og deres måde at håndtere købere på! Bestilte en Day Birger Et Mikkelsen taske fra deres hjemmeside d. 1. April om aftenen, allerede idag, d. 3. April, har jeg kunne hente den ved min lokale GLS shop ved en 11-tiden. Er det lige god service, eller hvad?! Er alt i alt super tilfreds, der er intet der skal have en løftet pegefingre. Jeg glæder mig allerede til næste gang, jeg skal handle der! - Hvis bare alle virksomheder havde en lige så god service som KAZA, så ville der jo ingen problemer være!

Super service og hurtig levering

Kan kun varmt anbefale at handle ved Kaza.dk. Bestilte to stk. håndbaggagekufferter mandag eftermiddag, og allerede onsdag ved middagstid kunne jeg hente kufferterne i min lokale GLS-shop :-)
Efterfølgende havde jeg brug for at spørge firmaet omkring en ting, og sendte derfor en mail, hvilken de svarede på i løbet af få timer. Virkelig god service.

HURTIGT

Min pung gik i stykker og jeg ville gerne finde en der var "magen til" -
Den fandt jeg på KAZA - sat ned fra 299 kr. til 99 kr.. Jeg bestilte den torsdag til middag og fredag morgen lå den i posten.

Uovertruffen kundeservice

Jeg havde købt en dejlig taske hos Kaza men efter et par måneder gik lynlåsen i stykker. Jeg sendte tasken retur, og efter en uges tid fik jeg en spritny taske retur samt en lækker lille clutch som "et plaster på såret". Og undervejs i processen blev jeg løbende orienteret pr. mail af Kaza. Hvor er det dejligt :-)

Her handler jeg meget gerne igen!

God overskuelig og oplysende hjemmeside. Jeg bestilte en kuffert en søndag aften og allerede tirsdag formiddag fik jeg besked om, at den kunne afhentes. Kufferten lever fuldt op til mine forventninger, og alt er gået ok.

Hurtige og god service

God og overskuelig hjemmeside og hurtig service.
Gratis levering og returfragt!
Mulighed for at vælge post Danmark eller GLS.

Service.???

Ja I har virkelig en god service med hensyn til levering og opfølgning på ens ordre efter man har modtaget varen.
Har ikke prøvet kundeservice endnu, men min oplevelse med levering er rigtig god.
Kan virkelig anbefale KAZA, og vil også fremover handle der.
Ordre nr: 100010494

Overskuelig webshop m gode tilbud

Fine varer med god beskrivelse.
Hurtig levering - rart med fri fragt (gls-pakkeshop).

Varmt anbefales

Jeg havde bestilt en pung fra Kaza om fredagen, og kunne allerede om mandagen hente den i en GLS Pakkeshop. Kaza.dk har en overskuelig hjemmeside og det var meget nemt at handle på. De har mange fede produkter, vil helt klart handle som dem igen :o)

Rigtig god oplevelse

Jeg skulle købe en kuffert til mine svigerforældre i julegave, og havde fundet et rigtig godt tilbud på KAZA.dk. Jeg gik ind og læste om deres returregler, og kunne se at man kunne få byttet den til penge hvis man byttede den inden for 14 dage. Det kunne jeg dog ikke rigtig bruge til noget, da vi var i starten af december. Så jeg ringede ind for at høre om de havde andre regler her op til jul. Jeg snakkede med en rigtig sød kvinde, der efter lidt snakken frem og tilbage, tog en hurtig beslutning om at jeg kunne få mine penge tilbage indtil d. 31/12. Så jeg købte kufferten, den ankom hurtig, og flot indpakket, lige til at ligge under træet. Der var en betalt returlabel med, som vi dog ikke fik brug for, selvom det ikke lige var sådan en kuffert, mine svigerforældre havde brug for. Det var en kuffert der var rigtig billig og i super lækker kvalitet, så jeg valgte selv at købe den af dem :)

Meget imponeret

Jeg har købt en pung hos kaza.dk - den er ankommet hurtigt, er flot pakket ind og der var en fin æske mints med. Derudover er der gratis fragt til GLS Pakkeshop og der var sendt en gratis returlabel med. Jeg handler helt sikkert der igen.

Super god service og lækker kuffert!

Købte en sort Epic Jetstream i største variant, og fik den lynhurtigt leveret pakket forsvarligt ind. Jeg var lidt i tvivl om størrelsen og kendte ikke kuffert-mærket, men den lever fuldt op til forventninger og har en god indretning.. Kvaliteten virker til at være rigtig rigtig god og der er mange små praktiske detaljer, så den skal nok få en masse ture rundt omkring i verden.

Kan klart anbefale at handle hos KAZA og vil med glæde købe hos dem igen. :-)

KAZA Web ApS Details

KAZA er en kæde med 10 lædervarebutikker beliggende på Sjælland. Firmaet er grundlagt i 1989 og den første butik startede i Roskilde i et innovativt mi

Visit KAZA.DK

Write to: info@kaza.dk