Kbdata reviews

Kbdata reviews

6.9

Lille butik med stort udvalg.

KBdata har hvad man skal bruge, og meget mere, de yder en super god support/rådgivning ved køb, det er sku noget andet en bilka og elgiganten. så handler jeg gerne lokalt.

Butikken i Grindsted

Jeg har købt 2stk Højtaler og en Subwoofer :-)

Jeg havde bestilt dem da der ikke var flere, og et par dage senere skulle jeg på ferie og de havde lovet mig at sende en sms, så der jeg kom hjem fra ferie kørte jeg og min og en ven der ned for at høre om de var kommet hjem, ja det var de, de var kommet fra et par dage siden...
Men jeg giver dem 3 Stjerner for hjælpsom, venlighed & kanone vare.
Fordi jeg ikke giver jer de sidste 2 stjerner var lige den lille ting men heldigvis fik jeg mine højttaler, og jeg handler forsat der nede. Men i er nu flinke :-)

Dårlig service servise og dårlig opdatering af hjemmeside

Tja hvor skal man begynde.

Kommer ind og vil bestille en ny computer, med ny skærm og webcam. Inden jeg tager i butikken, tjekker jeg deres hjemmeside for at se hvilke vare de har på lager.
Da jeg kommer ind i butikken, fortæller jeg hvilke vare jeg gerne vil have og at jeg har set på deres hjemmeside, at de har disse vare på lager. Finder dog hurtigt ud af at det har de ikke og de fortæller mig at de heller ikke vil bestille flrer af disse vare hjem. Fortæller dem at jeg syntes det er dårligt at de ikke opdatere deres hjemmeside, de siger at dette vil de selvfølgelig rette op på. Nu næsten 4 mdr efter har de stadig ikke slettet deres udgående vare på deres hjemmeside.

Da jeg så får min nye computer hjem, mangler der et stik der skal gå fra min skærm og ind i computeren. Ringer til dem dagen efter og beder dem sende det. Dette ved de dog i starten ikke helt om de vil. Siger til dem at det må væres deres ansvar at levere det stik der mangler, da de ellers skulle have givet mig det med fra starten af og at jeg ikke selv har mulighed for at hente det. Dagen efter modtager jeg stikket.

Efter at have haft min computer 1 uge crasher den for første gang. Sender den ind og bedre dem om at installere windows 7. Betaler i dyre domme for at de tjekker min computer igennem og reparere det der er galt med dem. For den hjem igen efter ca 4 dage, hvor jeg kun når at have computeren tændt 2 dage og så crasher den igen. Sender den ind 1 gang til og fortæller dem udførligt hvad der sker med computeren. Først 2 gang jeg sender den ind tjekker de om der er noget galt med hardwear.

Handler ikke computer eller udstyr hos dem mere !!!!
Kbdata

Reply from Kbdata

Desværre er det rigtigt at vi glemte at medgive strømkablet fra PC til strømstik (ikke skærmkablet).
Mht. udgåede varer kan jeg ikke genkende dette, vi har mulighed for at ændre status eller slette en vare, på mindre en 2 minutter, det er muligt hvis man "deep-linker" dvs. gemmer et link til en vare istedet for at finde varen på siden, vil kunne finde udgåede varer.
Mht. reparationerne og din beskrivelse af dem, mangler du at omtale enkelte vigtige fakta:
1. Din pc blev leveret/solgt uden styresystem, efter eget valg, da den senere kom ind til service, kunne vi konstatere at der ikke var installeret et "ægte" windows styresystem på den, hvorfor vi kontaktede dig, for at høre om du ville købe et sådant, dette blev herefter aftalt, hvorefter vi installerede dette system på PC, det meste af udgifterne til den "dyre" reparation, gælder således købet af et nyt originalt windows system, vi tillod os i den forbindelse af fakturere en time, for installation af nyt system, samt test af PC.

Det er rigtigt at PC kort efter blev indleveret med fejl i styresystemet, dette fandt vi frem til skyldtes at et internt kabel fra harddisken til bundkortet (Sata kabel) var gået løst, det var ikke løst da vi havde PC inde tidligere, da vi i så fald ikke ville kunne installere et styresystem succesfuldt. Vi skiftede kablet til et specielt kabel med lås på, således at fejlen ikke kun opstå igen, vi har naturligvis IKKE taget betaling for dette, hverken for tektiker tid, data redning eller nyt kabel.

Vi beklager hvis detaljer omkring sagen ikke har været kommunikeret tilfredsstillende.

Super butik

Super butik med bredt udvalg lige fra special byggede PCér til USB gadgets.

Salg af stationære og bærbare PC systemer. Samt EDB Software og Hardware, bla. PC Spil.

Visit Kbdata

Write to: frede@kbdata.dk