Kejserens Klæder reviews

Kejserens Klæder reviews

It is not possible to review Kejserens Klæder. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Ingen levering - ubrugeligt gavekort

Min bestilling på 3 skjorter kunne ikke leveres pga. problemer med leverandøren, men der kom snart nye varer fik jeg at vide. Nu er butikken tilsyneladende lukket og jeg står med et ubrugeligt gavekort på 1500 kr.

Kejserens Klæder

Købte i december 2010 et gavekort til denne butik. Den 23. august 2011 lykkedes det endelig at få lov at afgive ordre på 3 stk skjorter. - efter flere forgæves forsøg på at få udleveret ordren 3365 på flere forskellige adresser rundt i Aalborg er min tålmodighed sluppet op.
Jeg har mailet med håb om enten at få returneret mine penge eller få udleveret 3 stk skjorter.

følgende argumenter er jeg blevet præsenteret for undervejs i forløbet ..
1. gang - var skjorterne ikke klar på trods af at det var 3 uger efter lovede leveringsdato
2. gang - der ville skjorterne komme efterfølgende lørdag, og d.d er det så 4 lørdage siden.

jeg håber egenlig mest på at få mine skjorter, men går selvfølgelig videre med sagen såfremt hverken penge eller skjorter dukker op.

så ingen anbefalinger herfra til handel med kejserens klæder

Mvh Kejserens Klæder

Kejser klæder " Svindler firma "

Har bestildt 3 stk. skjorter og kun fået 1 stk.
efter en lang række mails og en masse historier og post om at de var sendt og det kunne de ikke forstå samt en masse mail mellem en der hedder [navn fjernet] og mig selv må jeg nok konstaterer at det er et svindel firma ,

Jeg skal stærkt anbefale at de forhandler som er tilmeldt dette firma også skulle spørge selv om de vi knyttes til firma som ikke leverer vare men gerne tager mod folks penge.:

Hold jer lang væk fra dem

Jørgen Clemmensen
Holbæk

PS: jeg gider ikke lægge alle de mail jeg har fået fra dem da det er så sørgeligt at de ikke kan finde ud af at drive en forretning på ærlig vis.

Køb ALDRIG fra dem !!!!

Her er min sidste e-mail skrevet til dem og efterfølgende er sagen overgået til Danske Bank som håndtere den fra nu af og mine penge er kommet retur via Danske Bank.

--------------------------------------------------------------------------

Annullering af ordre XXXX

Eftersom i ikke har overholdt jeres aftale ang. levering af mit tøj som er bestilt Søndag d. 5.6.2011 via jeres hjemmeside ser jeg denne ordre annulleret og forventer at mine penge kommer retur til min konto inden en uge.
Ifølge jeres hjemmeside skal i levere en bestilt vare på 28 arbejdsdage ( løgn ) og det har i ikke overholdt, i har nu haft yderlige 24 dage til og levere mit tøj i og heller ikke med de mange ekstra dage kan i overholde jeres aftale. I fik at vide af deadline var Fredag d. 5.8.2011 og ifølge jer var der ingen problemer i det ( løgn ) , men det var jo bare fup. Efter flere telefon samtaler med jer hvor jeg blev lovet at mit tøj " selvfølgelig " nok skulle nå og komme ( løgn ) og flere e-mails ( løgn ) fik i alligevel ødelagt min søsters bryllup og det skal i da ha tak for, en families største dag er i jo totalt ligeglade med, men hvis i vil drive virksomhed på løgn og flere løgne ja så er det jo jeres valg.
Endvidere har i været så frække og skrive en e-mail til mig hvor i der står at tøjet er klart og afsendt ( løgn ) hvilket jo ikke er rigtigt for jeres såkaldte " transport firma " GLS vil slet ikke kende til jer som kunde. På jeres hjemmeside skriver i oven i købet at min ordre er færdig og leveret ( løgn ), hvilket igen er fuldstændigt uforståeligt eftersom der jo ikke er kommet noget og at jeg ikke har modtaget noget track and trace nummer på en evt. pakke. Den opførelse i lægger for dagen er under alt kritik og den måden i kan ødelægge en families største dag er virkelig flot.
Det sørgelige ved alt det her er at jeg valgte jer frem for [Henvisning fjernet] fordi jeg syntes jeres setup så meget professionelt ud men der blev jeg godt og grundigt snydt og jeg vil gøre alt i min magt for at sørge for at alle kommer til og kende til denne her sag. For andre skal ikke ha samme oplevelse som jeg og min familie har haft.

Kunden har fået sine penge retur.

Ingen levering, ingen penge tilbage!

* Bestilte 3. april et par bukser hos Kejserens Klaeder i Aalborg. Prisen på 799,- blev overført til deres konto med det samme efter instruktion fra Kejserens Klaeder. Leveringstid på 28 dage blev opgivet i forbindelse med bestillingen.

* Fra tidligere køb var jeg bekendt med en sendrægtig levering, men jeg rykker dem alligevel den 4. juni, 2 måneder efter min bestilling. Kejserens Klaeder svarer efter endnu en rykker, at bukserne vil komme den følgende uge.

* I slutningen af juni har jeg endnu ikke modtaget nogen bukser, og jeg beder om, at bukserne enten leveres inden min ferie en uges tid senere, eller at Kejseren Klaeder betaler pengene tilbage. Jeg får endnu et henholdende svar.

* Hjemme fra ferie 5. juli er bukserne stadig ikke kommet, og jeg oplyser Kejserens Klaeder, at jeg nu kun er interesseret i at få mine penge igen. Man beder om, og får, mit kontonummer til det formål.

* I dag, 15. august, 4 1/2 måned efter, at jeg bestilte og betalte bukserne og 1 1/2 måned efter, at jeg bad om at få mine penge igen med baggrund i manglende levering, har jeg stadig ikke, trods adskillige rykkere, modtaget mine penge. Senest meddelte Kejserens Klaeder mig fredag - med ønsket om en god weekend - at jeg nu skulle kunne se mine penge på kontoen. Det kan jeg så ikke.

Læseren kan jo drage sin egen konklusion omkring handel med Kejserens Klaeder, jeg har draget min.

Hilsen
Klavs Johansen

Elendig levering

Vi fik målt tøjet d. 11 maj. dumme som vi var, sagde vi at vi først skulle bruge tøjet d. 6. august. Vi fik tøjet d. 29 juli efter at have ringet og skrevet voldsomt mange gange. det mindste man kunne have gjort var, at vise lidt proffesionalisme ved at ringe leverandør op og tjekke op på varen, før man giver kunden et svar. Vi d. 25 at vide at grunden til at jakkesættet ikke var sendt afsted før var, at skjorten var i restordre - så tror jeg nok vi selv kunne have fundet en ny skjorte, hvis det "bare" var derfor det ikke var sendt fra Thailand.
Men når det så er sagt, så sidder tøjet godt og vi kunne heldigvis nå at sende det til presning inden vi skulle bruge det.

Kvaliteten af tøjet fejler ingenting, men til de kunder, som køber dette "ultimative stykke tøj", kræver måske den ekstra service, som Kejserens Klæder ikke kan tilbyde.
Det har i bund og grund været en unødvendig frustrerende oplevelse, som ikke har hjulpet på stressniveauet til vores bryllup.

Kære Peter,

Vi beklager meget den lange leveringstid du var udsagt for og det er på ingen måde optimalt.

Vi håber trods den lange leveringstid, at du er tilfreds med tøjet og havde en rigtig god dag.

Kejserens Klæder

levering for sent

Jeg fik taget mål d. 11 april 2011 hvor brylluppet skulle være d. 30 juli Tøjet var først "leveret" d. 29 juli, for sent til at kunne rette på det osv. Der ud over havde vi gjort opmærksom på at hvis tøjet ikke var leveret senest d. 28. juli betragtede vi handelen som afsluttet.
Var nødsaget til at købe et andet sæt til 5.000 kr. torsdag, der blev rettet til fredag. Da de for 3. gang have lovet tøjet komme. Ville min søn og jeg ikke tro på dem. Nu er det så op til kejserens "nye" klæder at refundere det beløb vi har betalt for ingen ting.

Mangelfuld kommunikation

Selve bestillingen i deres showroom i Århus var en god oplevelse, hvor jeg fik en rigtig god rådgivning og hjælp til bestillingen af jakkesættet. Efterfølgende var kommunikationen med Kejserens Klæder utrolig mangelfuld, specielt da jakkesættet ikke kom til tiden. Jeg fik intet at vide, selvom det var mig som kontaktede dem. Tre gange lovede de at sende mig jakkesættet den efterfølgende uge, men jeg fik den ikke og så uden nogen form for lyd fra dem. Efter to måneders forsinkelse og utallige opkaldsforsøg får jeg dem truet til at sende dem jakkesættet til mig eller få alle penge retur og det kunne få dem til at sende det til mig. Produktet som jeg modtog var ganske fint, men de havde lovet at sende et par slips med, men dem må jeg nok se langt efter.

Fremragende

Jeg stod og skulle til galla og bestilte et smoking sæt, først var der et problem med bestillings hjemmesiden, men jeg ringede dem op og de ordnede det med det samme, 2 dage efter jeg havde bestilt min varer kom den til min dør. Det var dejligt hurtigt! Skøn service!

fint håndværk, men jakken rynker på ærmerne ved skuldrene

Venlig, høflig og kultiveret betjening, men jakken var 4½ måneder undervejs, selvom vi havde fået lovning på max. 3uger, så både jul og barnedåb blev holdt i den gamle habit. Som kompensation: lovning på to skjorter.

Nemt og bekvemt

Det var nemt og hurtigt at vælge stof mm fra showroom. Der var ingen problemer undervejs i bestillingen.

God Service

Jeg har bestilte mit jakkesæt fra Kejserensklæder i Aalborg, jeg fik hjælp med af snit og indlæg. Da jeg endelig fik det efter nogle problemer der hvor det blev syet (fik mail om det, der beklagede det) og det famøse snevejr der gik ud over fly trafikken.

Men da jeg fik det var der noget der skulle rettes, og var der ingen ben i, de syer flere cm med ekstra stof der hvor det er normalt der skal ændres noget. Det er for mig God service!

God service i butikken

Har købt 1 habit hos Kejserens Klæder og oplevet en udmærket service i butikken i Aalborg dog var leveringen dobbelt så lang som lovet, hvilket blev kompenseret med et gavekort til en skjorte. Den leverede habit er jeg yderst tilfreds med, hvilket også har medført, at jeg har bestilt 3 par bukser

Fremragende

Jeg har nu handlet hos Kejserens Klæder to gange. Ved min første handel var det en række problemer, men jeg fik en fremragende service og et flot "plaster på såret". Anden handel gik helt som den skulle.
Der er tale om rigtig fin service her.

Alle burde handle der

Kejserens Klæder.
Køber regelmæssigt skjorter. Perfekt pasform, god service og fine priser.

God service men sen levering

Jeg bestilte et jakkesæt hos kejsernes klæder hvor jeg er blevet tager godt imod. Dette jakkesæt skulle bruges til bryllup så jeg bestilte det i god tid (2 mdr før) og fik garanti på max 28 leveringsdage. Ja jeg har gået og glædet mig til at få det og har ca 2 uger op til bryllupet ringet ca 3 gange om ugen for at høre om hvornår jeg kan forvente at få jakkesættet og fik altid afvide at det er lige ved at være der. Det ender med at jeg ikke når at få det jakkesæt og skulle bruge fredagen inden bryllupet på at finde et nyt. Det var så skuffende. Vi bad så om at få vores penge tilbage og det gik sælgeren også med til men kan ikke få alle på en gang men sådan lidt hen af vejen. Vi har til gengæld så fået jakkesættet leveret som en gave og undskyldning. Princippet i det hele er god hvis man ikke skal bruge det til en bestemt dato. Jeg vil ikke turde at stole på dem igen.

Flot Jakkesæt

Jeg bestilte et jakkesæt hos kejserens klæde, til et bryllup vi skulle til og det er virkelig et lækkert sæt tøj, det passer på en prik, farverne er flotte og det er et virkelig flot stykke arbejde der er lavet, mine jakkesæt og skjorter vil fremover også være fra kejserens klæder

En gang skræddersyet altid skræddersyet!

Jeg har købt et jakkesæt hos Kejserens Klæder med vest og skjorte til. Jeg fik min mor til at måle mig op og indtastede de målene på hjemmesiden kejserensklaeder.dk. Et stykke tid efter modtog jeg en mail hvor der stod at nogle af de mål jeg havde indtastet gav nogle utraditionelle proprotioner og de ville anbefale nogle ændringer i disse mål. Jeg gav Kejserens Klæder ret i disse ændringer og halvanden måned efter modtog jeg så mit nye jakkesæt. Og jeg må sige det kunne ikke være syet bedre, det hele passede bare helt perfekt. Så til den pris Kejserens Klæder tilbyder vil jeg altid vælge skræddersyet:-)

Internetforretning hvor professionalisme og kvalitet er i højsædet!

Kejserensklaeder.dk er kendetegnet ved professionalisme og forkærlighed for deres produkter. Har gentagende gange bestilt både jakkesæt, skjorter, strømper og mange andre ting herunder også et kjolesæt, og leverancerne har altid fuldt ud levet op til min forventning. Internetsiden er nem og overskuelig at bruge, og ved henvendelse både telefonisk og i butikken er ekspederingen fremragende. Leveringstiden har altid været som aftalt.

Kejserens Klæder ApS Details

Kejserens Klæder blev etableret i 2005. Kejserens Klæder har specialiseret sig indenfor skræddersyet tøj til damer og herrer, samt et stort og spændende udvalg af komplimentere produkter. Sammen med vores kunder formår vi, at ramme deres konkrete ønsker og drømme når det kommer til bryllupssættet, smokingen til nytårsaften eller jakkesættet til gallafesten. Kejserens Klæders koncept bygger på at du enten selv kan bestille dine varer i vores webshop, eller du kan få vores til det i vores showroom i Aalborg. Prisen er den samme, så det er op til dig, hvordan du bedst kan lide at handle. I Kejserens Klæder tror vi på bæredygtighed. I overensstemmelse med vores værdier, vi forsøger at udvikle unikke løsninger til lancering af nye og forbedre eksisterende koncepter og brands. Vi mener, at kundernes behov skal komme før alt andet, og vi er ikke tilfredse med en middelmådig indsats for at opnå denne tilfredshed. Denne fordele er ikke kun til gavn for vores kunder, men også giver vores virksomhed en konkurrencefordel. Hos Kejserens Klæder sætter vi en stor værdi i, at kunne levere det absolut bedste til vores kunder. Vi går aldrig på kompromis med kvalitet, ærlighed og service, og hos os kan næsten alt lade sig gøre. Vi lever efter tre vigtige kerneværdier: - med ærlighed kommer man længst - med god service kommer kunderne igen - kvalitet er et must Vores værdier er vores fælles udgangspunkt. Vi lever efter dem hver dag for at opnå de bedste resultater og for at kunne tilbyde vores kunder de bedste produkter. Vores motto er: Klæder skaber folk!

Visit Kejserens Klæder

We live here: Bøgildsmindevej 1