Kelkoo reviews

Kelkoo reviews

4.6

Meget dårlig support

Man kan skrive og skrive til deres support og man får aldrig svar. Så hvis man handler, får man ingen hjælp fra kelkoo, vi er jo også kun kunder som de er ligeglade med.

fuld tilfreds

nem hjemme side hvor man kan finde den billigste pris på lego, mobil m.v.

Meget grimt design og meget dårlig søgemaskine!

Jeg har af og til stødt på denne side, i min søgen efter den billigste pris på et produkt. Men man finder hurtigt væk fra siden igen, da den slet ikke er til nogen hjælp! Søgeresultaterne er for upræcise og designet er slet ikke brugervenligt ...

Kelk videre

Jeg har haft megen glæde af jer

Ikke godt sted at søge på danske webbutikker

Mangler masser af danske webbutikker, men deres nye webdesign er fantastik at se og bruge.

ubruglig side

synes den hopper op i søgemaskinerne når man søger på noget, men den har ingen priser at sammenligne med.. totalt useless..

Ikke som det var en gang

Brugte en gang flittigt Kelkoo.dk

MEN nu synes jeg tit det sker at siden ikke er
opdateret og går man ind på et produkt er prisen
nogle gange anderledes.

Nogle gange finder siden også ting som slet ikke
har nogen realvantes til det som man søgte på.
Det kan selvfølgelig ske.

Små ting som irritere og så er det nemmere at bruge
en anden "søge" side hvor det bare virker hver gang.

Såmænd okay

Okay, jeg bruger den måske ikke slavisk når jeg søger på produkter og producenter ...men de få gange jeg HAR brugt kelkoo har jeg fundet dét, jeg ledte efter hurtigt nok til at jeg ikke blev drevet til vanvid.

Kan ikke slippe for nyhedsbrev

Jeg er blevet tilmeldt Kelkoo's nyhedsbrev, selvom jeg aldrig har handlet der. I nyhedsbrevet står der :"For at afmelde nyhedsbrevet, skal du klikke på dette link: Afmeld dig nyhedsbrevet"
Problemet er bare at der ikke er et link, og på deres hjemmeside kan man kun tilmelde sig, ikke afmelde.

Er det en mafia?

gode oplevelser

Har oplevet flere gode handler

når man søger på noget.. så kommer der tusindvis af andre vare som ikke har noget som helst at gøre med det man søgte på

det er meget fustrerende at søge på noget hos dem da deres søgemaskine er så dårlig at jeg ikke engang gider bruge det da det er så rodet

Kelkoo er ok

Synes ikke at de varer man finder på Kelkoo er specielt billige, men ellers ok side...

Dårligere end google

Kan tit google mig frem til billigere varer.

Okay side

Jeg var inde i kelkoo.dk dog skal i ikke sige de er dårlige eller de ikke holder hvad de lover de har kun hjemme sider til de i søger efter jeg Harry Potter and the half blood prince og de fandt nogen billige sider og jeg fik det jjeg bestilte to dage efter

Ikke særlig fornøyd

Jeg har lest igjennom hele veiledningen, men jeg klarer bare ikke å sette en bedømmelse opp på www.kelkoo.dk
Instruksjoner ble fulgt helt og holdent, men linken dukker simpeltheten ikke!!!
Man kan bare lese de gamle anmeldelsene. Mail adressen virker ikke! De har ikke noen telefon som kundene kan ringe til...jeg har gjennomgått siden fra topp til bunn og klarte ikke å finne den...

Mangel

Hvis man søger på ford alufælge, er man inde og søge på biler til salg - findes der en mere direkte måde at bruge kelkoo på?
Niels

Mange ens produkter...

Det er svært at sammenligne priserne på deres produkter, da identiske produkter ofte optræder flere gange.

Men dog har de en nem måde at finde produkter på og god søgning.

Udemærket, ikke blandt de bedste

Det er et udemærket index, som strækker sig over mange forskellige varer, men den er langt fra perfekt og mangler mange butikker, men den kan sagtens bruges.

Super side!

En god prissammenlignings-side, men Pricerunner (pendant til Kelkoo) er dog lidt mere brugervenlig. Har dog altid været glad ved at benytte Kelkoo.

Is Kelkoo your company?

Kelkoo Danmark A/S Details

E-handel og prissammenligning med Kelkoo. Et shopping site, der tilbyder online shoppingguides samt bruger anmeldelser for at hjælpe dig med at finde de nyeste produkter til de bedste priser.

Visit Kelkoo

We live here: Ragnagade 7 , 3. sal.
2100 København Ø

Price Comparison Sites