Kelz0r.dk reviews

Kelz0r.dk reviews

8.8

Bestilte en vare som ikke var på lager

Jeg forventede at modtage min vare inden påske, da jeg bestilte om søndagen. Da jeg ringede og forespurgte min bestilling, fik jeg at vide, at spillet slet ikke var på lager - og dér var pengene allerede trukket via Paypal. Det er sgu dårlig service at man ikke fjerner et produkt fra hjemmesiden, hvis det ikke er på lager og ikke forventes at komme igen!
En stjerne - kun fordi de kunne finde ud af at tage telefonen! :-(

Edit 2 timer senere: Jeg er blevet kontaktet af indehaveren efterfølgende, og har fået at vide at Paypal har trukket pengene, og ikke Kelz0r.dk. My bad. Min ordre er nu annulleret og Paypal skulle forhåbentlig føre pengene retur til mig.
Jeg har ydermere fået at vide, at "Derudover så angiver vi TYDELIGT på Kelz0r.dk at vi ingen lagerstatus har - derfor det store udvalg og de lave priser."
Jeg kan blot ikke finde ovenstående udsagn, hverken på det produkt, jeg bestilte, eller på forsiden. Derfor den lave score, da jeg synes det er dårlig service ikke at fjerne produkter, der åbenbart (oplyst andetsted til mig i dag) har været i restordre i over et halvt år.
Det kan kun blive til to stjerner. Og så gider jeg i øvrigt ikke spilde mere tid på den sag!

Reply from Kelz0r.dk

Anmeldelsen her illustrerer problemet med Trustpilot..

Vi er rigtig kede af at produktet var udsolgt og ikke kunne leveres i tide til kundens (korte) deadline.

Vi har tydeligt forklaret vores koncept med lager, lave priser, stort udvalg osv. på siden men dette valgte kunden ikke at undersøge.

Derudover så nævnet hun at vi har trukket penge med Paypal - det kan man ikke - man OVERFØRER til Paypal lige som med en bank konto.

Hun skriver efterfølgende "my bad" men det har åbenbart ingen påvirkning i hendens anmeldelse - hun kan jo gøre og sige som det passer hende uden nogen konsekvens, vi kan kun sidde og tage imod urimelighederne.

Situationen er den at vi har ringet og skrevet og beklaget og gjort præcist som hun ønskede - det er surt at ting er udsolgt, men 2* vores koncept taget i betragtning?

Øv siger vi bare.

Kelz0r.dk

Altid styr på sagerne, og god service!

Altid en fornøjelse at handle med/hos kelz0r. Har brugt både deres internet service, og besøgt butikken (både den gamle og nye) i Holbæk utallige gange. Altid er man blevet mødt med imødekommenhed, og god service.

Alt i alt en perfekt oplevelse, hver gang! :-)

Fint fint.

Fordele:
Stort udvalg

Ulemper:
Ingen lagerstatus
Leveringstid.
Informere ikke om manglende produkter..

Meget fin hjemmeside, kommer helt sikkert til at handle her igen, da der ikke er mange steder man kan købe yu-gi-oh kort.

perfekt

Jeg fik min pakke til tiden. Den måde de pakker enkelt kort ind elsker jeg tak for en godhandel kelz0r. Køber gerne fra jer igen :)

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Ok priser, Ok udvalg men dårlig levering

De har ok priser og ok udvalg men har set bedre priser og udvalg på andre danske sider. Men deres leverings tid er ret dårlig har bestilt 2 gange ved dem begge gange er tinge først kommet 3 uger senere på tros af at de siger så mange gange at det kun tager 2-3 dage.

(PS i burde virkelig få så man kan se på jeres hjemmeside om at det er noget i har mange, få, overhovedet ikke eller noget i kan få på lager) (sidste del var fra en ven som handler en del på Kelz0r)

Ganske udmærket

Kelz0r.dk er en virklig fed hjemmeside med et fantastisk dejligt stort udvalg af bl.a. Yugioh, Magic og WoW kort.

Det trækker dog lidt ned når leveringen på varene du bestiller er ret langsom og kan vare op til 10 dage!

Men ellers en super god hjemmeside med rigtig gode priser og god service også.

Imødekommende personale og fantastisk service

Jeg har aldrig haft nogen form for problemer når jeg handler med Kelz0r.dk. Personalet er nemt at få fat i, selv uden for arbejdstider, og de er rigtig flinke til at hjælpe, hvis der er noget jeg er i tvivl om, og til at fortælle hvor hurtigt mine varer kommer.
Jeg har ikke set bedre priser andre steder, og med servicen inkluderet, er det i hvert fald Kelz0r jeg handler hos i fremtiden.

Perfekt!

Skønne produkter i god kvalitet og gode priser! Staff is nice as well. Fedt fedt fedt fedt.

Lave priser og høj fleksibilitet!

Bestilte to produkter, Civillization The Board Game og et display Buddyfight boosters fra siden. Da jeg kommer i deres butik i Holbæk om onsdagen, hvor at jeg spiller kort, skrev jeg i kommentar feltet, at hvis tingene var hjemme til onsdag kunne de bare holde dem der, og så ville jeg selv hente dem. Kort tid derefter får jeg svar tilbage, at
den første af varene ligger klar til mig, og at jeg bare kan få den onsdag, da det vil tage kortere tid! Synes det var super fedt, hvor fleksibel deres service var!
Da jeg så kom forbi Holbæk en lørdag på et senere tidspunkt (de havde meldt ud at Civ. ville blive forsinket grundet leveringstid over mail) kom spillet ind af døren, og så fik jeg det bare udleveret uden problemer! Helt vildt fedt!

Jeg bestiller helt klart fra Kelz0r.dk igen, og hvis man har noget som helst at ændre, så er jeg sikker på at personalet er mere end villige til at snak om det - bare man holder sig til dialog, så skal de nok finde en løsning der til gode ser deres kunder!

5 stjerner herfra!

Produktet er fint, men leveringen var elendig.

Først og fremmest, så kom produktet frem, og det er i hel stand.

Desværre passede deres leveringstid som de har skrevet på hjemmesiden ikke. De lovede at pakken ville komme imellem 1-10 dage, men det tog 15 dage for pakken at komme. Det er rigtig surt, at stå uvidende om hvor langt den er. Det er ikke først gang det er sket. Enten skal de rette på deres ETA på levering, eller i det mindste give lyd fra dem, hvis det tager længere tid end forventet.

Reply from Kelz0r.dk

Hej Patrick.

Vi skriver meget tydeligt på Kelz0r.dk at der nogen gange kan forekomme længere leveringstid.
Vi skriver samtidig at de 1-10 dage er estimat (Oftet er det 1-4 dage i gennemsnit).

Årsag: Vi har et kæmpe udvalg - og til forskel for andre Danske shops har vi et kæmpe netværk så vi kan få fat på tingene.

Derudover sælger vi tingene meget billigt.

Dette taget i betragtning så synes jeg 2/5 stjerner er meget hårdt - jeg beklager hvis du ikke er blevet opdateret, vi forsøger at give et præcist estimat og opdaterer kunderne hvis der er nogle problemer der opstår.

Det er synd at du ikke har kontaktet os, vi kunne helt sikkert kompensere for ventetiden / din frustration eller på anden vis have en sund dialog.

Vi er rare mennesker der knokler og forsøger at gøre tingene så godt vi kan - men vi sælger vores varer ekstremt billigt og har et stort udvalg.

Jeg håber du vil hive fat i os så vi kan få en snak om din ordre.

Michael - Kelz0r.dk

Lave priser, høj service

Jeg vil starte med at sige det eneste problem jeg har med Kelzor.dk: Deres mangel på lagervarer status. Det sagt, så har jeg handlet hos Kelzor.dk 4+ gange årligt de sidste 5 år med en typisk bestilling på 2-3000kr (størstedelen Magic boosters). Jeg anser mig selv som en fast kunde der. De er min foretrukne side for tabletop, med lave priser og hurtig, fleksibel service. Typisk får man svar på sine spørgsmål allerede enten på dagen eller dagen efter, og de er meget fleksible med deres løsninger. Selv er jeg en forfærdelig kunde, som laver meget store bestillinger med meget kort varsel (bestiller mandag til noget jeg skal bruge i weekenden), og så er det rart at kunne få hurtigt besked på, hvad der kan lade sig gøre.
I forhold til det med lagervarestatus har jeg vænnet mig til at skrive i kommentarerne til min bestilling, at jeg bare skal have de ting på listen, som de nu har på lager. Jeg bestiller med meget kort varsel, så jeg forventer heller ikke, at de har alt, hvad jeg skal have, hvilket er fint. Jeg bestiller ofte nok til, at jeg bare får det i næste ordre.

Alt i alt virkelig gode priser, en god service og hurtig levering. Mangler bare lager status, og så er det sgu nær perfekt.

Aldrig har jeg oplevet så hurtig og god online kundeservice!

Skrev til dem via deres "Kontakt" kl 16:01 på en lørdag. Der var svar tilbage allerede kl 16:02. Da jeg senere kontaktede dem via deres "Kontakt" igen vdr spørgsmål til min ordre kl 17:05, kom der svar tilbage 2 minutter efter.
Begge gange, positive og personlige svar.

En butik som tager sig tid til sine kunder - til enhver tid

Jeg har handlet et par gange ved Kelzor, hvor både indhold og leverance har været som aftalt. Det er squ lækkert at der er styr på tingene når man bestiller over internettet!
Der hvor jeg vil rose Kelzor allermest, er helt klart deres serviceniveau. Både ved telefonopkald og mails har jeg fået gode konkrete svar på mine spørgsmål. Hertil skal lægges, at diverse mails er blevet udvekslet langt efter lukketid og i flere tilfælde langt ud på aftenen - Det er sku service:)

Glimrende kunderservice og hurtigt leverence

En helt igennem god oplevelse at handle hos Kelz0r. Det eneste der stadig er at ønske, er en lagerstatus på hjemmesiden, men da jeg sendte en mail for at få oplyst hvorvidt varen var på lager fik jeg prompte et svar, og ikke alene det, så tog de sig også af min ordre med det samme nu de alligevel havde fat i den. Der gik 36 timer fra jeg bestilte til jeg havde varen i hånden. Jeg er fuldt ud tilfreds med min handel.

Jon

Rigtig god service!

Har handlet ved Kelz0r og jeg kan ikke sige at jeg er utilfreds! Bestilingen er super nem og jeg fik mine varer i fin stand. Hvis der er noget i vejen er de super hurtige til at svare over mail. Selv efter en misforståelse fra min side hvor jeg hvor jeg anklagede dem for at snyde mig for noget i min ordre over mail, var de stadig villige til at skrive til mig kl. 23 og forklare mig hvad jeg tog fejl af. Oven i det, tilbød de ovenikøbet lidt kompensation for det, som jeg troede manglede! det er altså god service!

Det eneste dårlige jeg kan sige om Kelz0r er at 1-3 uger er lang leveringstid, men det kompenserer de for med lave priser, kæmpe udvalg og ikke mindst KANON service!

Virkelig god service og leverinstid

Jeg har både været i butikken og bestilt online via KelzOr.dk

Jeg er ovenud tilfreds med den service de har.
Skriver man til dem for at spørge om noget, så har jeg fået et svar inden for 30min - selv uden for deres åbningstid.
Varer som de har på lager (bestilte en søndag eftermiddag) fik jeg 2 dage efter.
De har også varer som er udgået hos andre på lager
Såfremt de ikke har det i butikken, kan det godt være at der går ekstra tid, men med muligheden for lige at høre om leveringstid så kan man ikke brokke sig over leveringstiden, da de også gør opmærksom på dette på deres hjemmeside.

Priserne er de bedste, i hvert fald det de varer jeg har bestilt.

Som sagt, alt er helt i top! Stort klap på skulderen til KelzOr fra mig!

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Super Service

Jeg lavede en ordre på Kelzor hvor det viste sig de ikke havde det hele hjemme til den ordre jeg spurgte om vi kunne finde en anden løsning hvorpå der blev nævnt at jeg da kunne få en udstillings udgave af det spil der manglede og sef en lille ting ved siden af da farverne på æsken var lidt skadet af sol lyset så ville de nemlig sende min ordre med det samme så jeg kunne have den dagen efter hvor jeg skulle bruge det jeg takkede ja
så alt i alt god service god behandling rare menesker i telefonen som giver sig tid til at høre hvad man har at sige og sef billige priser ;D
jeg har handlet der før og det bliver jeg uden tvivl ved med
tak for at i gør livet nemmere for os kunder

Great Service, Great Produckt, Perfeckt Over All!

Hejsa.
jamen meget kan man sige om Kelz0r, men dårlig service vil jeg slet ikke sige er en af dem. Ringer du ind har de hjælp til dig med det samme og er meget glade for at snakke og hjælpe med at løse alle dine problemer.
Ikke nok med det er deres forsendelse altid sikker. Du tænker nok at 60,- kan være en stor sum for en pakke, men tro mig når jeg siger du betaler for sikkerheden. Ingen vand vil trænge ind til dit produkt og sandsynligheden for skader er minimal (Har bestil mange gange, aldrig haft et eneste problem)
Deres produkter er hvad man ville forventer. Top kvalitet til en god pris. Du får hvad du bestiller i god form og kvalitet, og det tager max en uge før du har pakken. Jeg ville dog nok mene at du har den inde for 2 dage af egen erfaring.
Patrick Gaarsvig~

Kelz0r.dk Details

Kelz0r.dk - Magic Cards - Yugioh kort, WoW TCG, Rollespil & Brætspil.

Visit Kelz0r.dk

Write to: admin@kelz0r.dk