KeramikLaden reviews

KeramikLaden reviews

9.2

Perfekte varer og god betjening.

Jeg kan på det varmeste anbefale Keramikladen, alt er perfekt og hurtigt leveret.

Hurtig og Sikker levering!

Mandag aften ved 23-tiden bestilte jeg nogle julegaver over nettet heriblandt en julegave på Keramikladen.dk
Jeg fik en mail tidligt dagen efter om, at min vare var sendt af sted og da jeg var hjemme fra arbejde, lå der en seddel i postkassen om at den var klar til at blive hentet på posthuset.
Jeg kan helt sikkert anbefale hjemmesiden!

6 stk. store middagstallerkner

Hurtig levering må jeg sige!
6 flotte tallerkner har jeg modtaget, og hvor er man fristet til at købe mere. Det er bare superflot! Skulle det ske, at der var en "fejl" på, gør det ikke noget, at man kan se, at det er håndværk! Jeg bestiller igen!

PERFEKT!!

Hurtig ekspedition, meget flotte skåle, kopper, tallerkner mv.
Det kan godt betale sig at handle der, hvis man er til keramik. Priserne er overkommelige

Holder hvad de lover

En kæmpekasse med keramik tallerkener vel ankommet

Hurtigt forsendelse

God hjemmeside med mulighed for overblik og fantastisk hurtig levering

Flotte krus

Har købt de skønneste krus med meget flotte forskellige motiver.
Jeg er utrolig glad for dem, de holder kaffen varm længe og ligger godt i hånden..

Susanne b. Søltoft

I lørdags modtog jeg den skønneste tepotte, man kan tænke sig. Ingen problemer - hurtig levering - betaling gennem Forbrugsforeningen. Ikke sidste gang jeg køber keramik her.

Super fint!

Vi har modtaget krusene, og de er bare SÅ fine! :)
Hurtig ekspedition, og meget kort leveringstid - bare super!
Mvh Laila og Regin Hansen, Ballum.

bob-bob

Super flotte krus med undtagen af et. Det har små "bobler" som kan både ses og mærkes. Er blevet kontaktet af sælger, men der er ikke sket noget og jeg ved ikke om de erstatter det :-(

Semi-god oplevelse

Bestilte krus og et fad. Desværre var et krus i stykker ved ankomst (på trods af meget fin indpakning). Der gik lidt kludder i det med efterfølgende mails, men som kompensation tilsendte de så 3 krus for det ene der gik i stykker!
Har før handlet der uden problemer og kan goodt anbefale det.

Hurtig dag til dag levering. Desværre var en skål i stykker ved leveringen. Har endnu ikke modtaget en ny, her en uge efter reklamationen..Der må man så væbne sig med tålmodighed.
Har i dag modtaget ny fin skål og en undskyldning fra Keramikladen. Man kan altså roligt bestille en forsendelse med noget så skrøbeligt som keramik. Keramikladen erstatter, hvis noget er gået i stykker, uden beregning.. Absolut ikke sidste gang jeg bestiller herfra. Rigtig fin service og super sødt porcelæn. Kan varmt anbefale Keramikladen.dk

Super service og hurtig levering

Jeg er vild med produkterne.
Web-shoppen er let og overskuelig og nem at handle på.
Varene blev leveret hurtigt og alt var i skønneste orden

dårlig

Ikke modtaget varer endnu, trods over en uge siden bestilling! Gavekortet fik jeg forsinket i fødelsdagsgave - min veninde havde bestilt det en uge før og i lover levering meget kortere!

Rigtig god service

Hurtig ekspedition og god hjælp med at spore pakken, da den blev forsinket et sted i Post Danmarks system.

Vh. Jane

Fin og ukompliceret handel

Krus hos KeramikLaden - fin handel. Hurtig leveringefter at ordren blev ekspederet efter et par dage.

God betjening, service og flotte krus

Har købt 6 ass. krus nogle gange nu - og er vældig tilfreds med servicen. Krusene har vi brugt til 18 års fødselsdagsgaver og modtagerne har været rigtig glade for gaven. God betjening og flotte krus hos Keramikladen.

hurtig og smertefriekspedition

jeg har købt 6 smukke krus, en sukkerskål og en flødekande. Ingen problemer - ekspeditionen hurtig, et par dage efter jeg havde bestilt det, ankom det her meget fint indpakket,, så det ikke gik i stykker.Der er ikke mere at sige mere om det. Superflot. Vender tilbage helt sikkert
Nu vil jeg bare glæde mig til at bruge det hele.

Polske krus

Krusene er fine. MEN man skal være opmærksom på, at ikke alle krus er lige pænt malede. De er selvfølgelig også en del billigere end de krus der er af bedre kvalitet. Ok i forhold til pris..

Keramikladen Details

Keramik- Stentøj og Porcelæn, Stort udvalg i Polsk Keramik.

Visit KeramikLaden

We live here: skovhaven 26