Kerneliv.dk reviews

Kerneliv.dk reviews

8.4

Meget tilfreds :-)

Er første gang jeg handler hos dem og forhåbentlig bliver det ikke sidste gang. Stort udvalg og hurtig levering.

Har lige åbnet pakken derfra, alt ser ud til at være som det skal, derudover er der vedlagt en såvejledning som er guld værd når man som jeg er helt nybegynder :-)
Og til sidst en lille mini pose haribovingummi - Det gav lige et dejligt smil ;) mange tak

Flot udvalg af frø og lynhurtig levering!!

Kerneliv.dk har virkelig et særdeles flot og stort udvalg af frø og leveringen er lynhurtig.
Kan kun varmt anbefale kerneliv.dk

God netbutik

Bestilte frø om sensommeren, og leveringen var hurtig, godt pakket ind, der var god service og opdateringer på mail undervejs. Altid planteskilte og en lille pose slik med, og det er rart.

Godt sted at handle

Startede med at handle hos dem da det hed primafrø, og har altid fået en god service hos dem.
Alle de frø jeg har bestilt igenmen årende, har kvalitetten altid været i top.

Langsom levering, ingen info, ingen udbringning!

Jeg bestilte frø hos lavprisfrø og kerneliv samtidig. Frøene fra lavprisfrø kom dagen efter, men jeg hørte intet fra kerneliv (hvor jeg også havde bestilt en bog). hverken om, hvorfor det tog så lang tid, eller om at varererne langt om længe var sendt. Efter 8 dage får jeg en mail fra Postdanmark om at jeg kan hente pakken fra kerneliv i Døgnposten! Jeg har ikke bedt om at få pakken leveret til døgnposten og kerneliv har ikke oplyst, at de sender pakker uden udbringning. Det er simpelthen for ringe, at man ikke kan vælge at få sine varer leveret til døren og at det ikke oplyses, at de ikke bliver det! Og det er for ringe, at leveringen tager så lang tid uden at man får at vide, at der er forsinkelser eller får at vide, når ordren er afsendt.
kerneliv.dk

Reply from kerneliv.dk

Hej Jesper

For at kunne holde lave fragtpriser sender vi de af vores forsendelser, der sendes som pakker, uden omdeling. Det angiver vi naturligvis under vores handelsvilkår.

På denne tid af året modtager vi et meget stort antal bestillinger. Det er stort set døgnet rundt alle ugens 7 dage, at vi modtager bestillinger, og dette forår er vores salg steget meget kraftigt. Derfor kan leveringstiden i perioder desværre være lidt forlænget. I år har vores ekspeditionstid dog maksimalt været på 4 dage i de perioder, hvor der har været mest tryk på. Du har afgivet din bestilling d. 10/2, og vi har afsendt bestillingen d. 14/2. Jeg kan kun beklage, at Postdanmark først giver dig besked efter 8 dage.

Senere på året vil det blive muligt, mod en lille ekstrabetaling, at få pakkeforsendelser sendt med omdeling.

Jacob Jensen
www.kerneliv.dk

Altid i orden

Jeg har været kunde i flere år (tidl. Primafrø) - og tingene er bare i orden:
Super kvalitet
Kæmpe udvalg
Hurtig og billig levering
Altid styr på tingene!
SUPER!

Helt i orden

Har bestilt flere gange hos Kerneliv.dk (tidligere primafrø), og aldrig haft problemer.
Prisen fin, hurtig og præcis levering, god behandling ved reklamation.
Der er altid planteskilte med, hvilket er rigtig praktisk.

Super fine varer, god service og fin levering

Spændende og velasorteret sortiment. Dejlige varer Hurtig service ved spørgsmål. Pakket omhyggeligt og dejligt med en vejledning lagt ved. Og de små plasticmarkater som fulgte med - bonus!

5 *****

Dejlig nem og overskuelig måde at bestille frø på.
- hurtig levring og altid planteskilte med ( og en lille pose slik )

Hilsen
fra en meget tilfreds kunde ;0)

kerneliv.dk Details

Visit Kerneliv.dk