KeryChip ApS - solenergi, LED belysning, elektronik reviews

KeryChip ApS - solenergi, LED belysning, elektronik reviews

8.5

Rigtig god online shop!!

Det er en super fed hjemmeside med super gode produkter og hurtig levering. Meget tilfreds med og handle der inde

Tingesten kom dagen efter!

Har kun handlet der en enkelt gang, men det bestilte panel kom dagen efter!

De har åbenbart også en fysisk butik, skulle man tilfældigvis befinde sig omkring Viborg. Derved kan portoen spares.

Thumbs up

Hurtig levering.

hurtig levering og god behandling

Jeg syntes det er et godt sted at købe lys for det er billigt og det kommer hurtigt hjem. Men vis man skal sætte en finger på noget, så er det at det er lidt dyrt at få det sendt og at de ikke bruger de samme stik vær gang ;-)

ekspedition

Kerychip leverer altid det jeg bestiller, hvis der er uoverstemmelse giver det altid bedsked.
Jeg er ikke blevet skuffet endnu.

Fair priser og hurtig levering.

Havde det vi skulle bruge, fik ordrebekræftelse og leveringsoplysninger. Alt i alt helt fint.

Levering

Varende kom dejlig hurtigt.

Niels Laursen

lige ud af landevejen

Nem og overskuelig hjemmeside

Hurtig levering. Tog imod "fejlkøb", sætte pengene ind på vores konto og foreslog en anden vare vi kunne bruge i stedet.

ren luft - brug vindens kraft

Kunne tænkes, at man annoncerer mere om små vindmøller i Grønland. Kan måske finde en, der kunne være forhandler for små vindmøller i Grønland.
Er nemt at handle med kerychip via E-handel. Ingen irritations oplevelser fra min side.

God service og gode produkter.

Jeg har nu handlet med firmaer 3 gange, og hver gang har jeg haft varerne indenfor 2 dage. Via telefonen har jeg fået svar på mine spørgsmål - kan kun anbefale firmaet-

Uovertruffen hjælpsomhed

Det er ikke altid lige nemt at vide hvilke komponenter der passer bedst sammen men hos KeryChip bliver du ikke ladt i stikken. Varerne kommer hurtigt og priserne på solcellerne er fornuftige.

Hurtig levering og super service.

Købte solcelleanlæg hos kerychip.dk. Bestillingen var klar til afhentning allerede samme dag, som jeg købte det. Yderligere bestillinger er blevet leveret dagen efter. Ved solcelleanlægget fik jeg dog ikke de monteringsbeslag med, som jeg ellers havde betalt for. Jeg fik dog pengene tilbage, så snart jeg gjorde dem opmærksom på problemet.

Jeg fik siden hen et lille problem med anlægget, som jeg dog fik god hjælp til at løse over telefonen. Siden da har anlægget fungeret helt perfekt, og deres priser lægger umiddelbart et godt stykke under tilsvarende udbydere af solcelleanlæg.

Kan kun varmt anbefale at handle med kerychip.

Fedt med billig solcelle anlæg

Har bestilt et solcelle anlæg fra dem sidste år.

Dog ser siden lidt trist ud, derfor ikke 5 ud af 5.

Men fik et godt tilbud, og alt fungere bare. Servicen var i top, og der har ingen problemet været i forbindelse med købet, og opsætning. Dog var de beslag vi fik med, til en mindre solcelle plade, men der er ikke det en bore maskine ikke kan. :)

Kan varmt anbefale at handle her. Vi oplevede kun 100% i orden service.

Intet at komme efter her

Jeg bestilte lidt småting som 12V pærer m.m., varene kom kort tid efter. Jeg har haft gang i elpærerne, som virker helt perfekt.

www.kerychip.dk Details

Har du som kunde, ris eller ros eller andre indvendinger er du velkommen til at henvende dig direkte til os via telefon eller e-mail

Visit KeryChip ApS - solenergi, LED belysning, elektronik

Write to: solar@kerychip.dk