Ketcherxperten reviews

Ketcherxperten reviews

4.6

RINGE SERVICE!!

Jeg bestilte en badmintonkjole fra Ketcerxperten, som desværre ikke passede!
jeg sendte den dermed retur, og skrev efterfølgende at de ville modtage den fra mig.
Nu efter 3 uger, og ingen svar på mine 3-4 mails, har jeg stadigvæk ikke fået mine penge retur, og de svarer ovenikøbet ikke på mine mails!!!!!! Synes ikke det kan passe man skal skrive til dem flere gange for at få svar!
Synes godt nok det er super ringe service, og må nok erkende de nok har stoppet mine 600 kr. ned i lommen på dem selv! Føj siger jeg bare! Synes godt nok i er sørgelige eksempler på hvordan man snyder kunder!!!!!!
Håber folk søger til Badmintonshoppen.dk eller badmintonsiden.dk i stedet og køber derigennem! Der er servicen i den grad i top! Det kan man åbenbart ikke sige om Ketcherxperten.dk!

Relativ kvik levering, men kors for en eftersalgsservice ;o(

Faldt over gode tilbud på siden, bestilte og modtog relativ hurtigt varen (en uge). Mellem bestilling og levering blev tøjet yderligere nedsat, hvorfor vi tog kontakt til firmaet. Det var der fuld forståelse for fra KetcherXperten, og vi aftale at sende en mail med kontonummer og difference vil blive tilbagebetalt. Pengene er endnu ikke modtaget, så derfor dette indlæg. Beløbet er kun 165 dkk, men det er mere princippet i at sige "ja - selvfølgelig" og til at det så ikke realiseres. Så dårlig aftersales oplevelse som nok får os til at søge nye græsgange en anden gang ...

SNYDT

Fik et par sko i fødselsdagsgave, desværre passede de ikke. Vi aftalte med Ketcherxperten, at jeg sendte skoene retur, så ville de refundere pengene.
Desværre er der bare gået 1 måned nu, og pengene er ikke sat ind på min konto endnu.
Hver gang jeg ringer og snakker med dem, for jeg en sang fra de varme lande.
Pas derfor på, når I handler hos dem, de holder godt fast på pengene....

Håber dog snart, at de vil betale mig de penge tilbage, som de skylder...

Bestilte varer alligevel ikke på lager

Jeg bestilte nogle bluser i str. M, men fik efterfølgende en mail om, at varerne alligevel ikke var på lager selvom det stod på hjemmesiden. Men at de var på lager i str. S hvis det kunne bruges.
De forsøgte at hjælpe og tilbød én anden mulighed som var på lager i str. M, men desværre ikke af samme art som dem jeg havde bestilt. Jeg endte derfor med helt at måtte undvære nyt træningstøj...

Så er den gal igen !

Jeg bestilte en Ketcher, Voltric 80 Peter Gade limited edition, og ventede spændt på mit produkt. På hjemmesiden stod der levering midt februar, hvilket jeg var afklaret med og var gået med til at betale for produkten, fordi der var jo så mange der gerne ville have den så de skulle bruge et depositum, hvilket var helt ok med mig. MEN... Vi kommer så hen på slutningen af februar og jeg har ikke set noget til min ketcher. Jeg skriver en mail til KetcherExperten som jeg får svar på inden for samme dag, hvori de skriver at den vil blive leveret ugen efter. Ugen efter, ingen ketcher. Jeg skriver en ny mail... og en ny... og en ny... og en ny... og Søren så om jeg ikke lige skriver en mere, alle uden svar... Jeg beslutter mig for at ringe til dem... og igen.. og igen.. og igen.. og igen.. OG IGEN før jeg endelig kommer igennem, og nu er vi altså i slutningen af marts og har set ketcheren på lager hos stort set alle andre forhandlere nu, endda den lokale badmintonbutik, hvilket ærger mig nu at jeg ikke vidste. Nå men jeg kom da endelig igennem og fik fat på en af KetcherExperterne... troede jeg, for personen i den anden ende viser sig blot at være praktikant og aner intet om min bestilling. Det skal dog lige siges at denne person var meget venlig og forstående og gjorde sit bedste for at løse min situation og være imødekommende. Men vi aftaler at han lige skriver en seddel til Kenneth KetcherExpert der kommer på arbejde dagen efter... Dagen efter, nul opringning... Jeg ringer... og ringer... og ringer... Og må så vente pga weekend, men jeg fortsætter da "gladeligt" mit lille opkaldsritual så snart klokken bliver 10 mandag.. Gæt hvad der så sker,... det nemlig rigtigt, jeg ringer... og ringer... og ringer.. og jeg rin... men hov, nu var der faktisk en der tog røret og det var selveste hr. KetcherKenneth. "Jaaaa men han ku da godt se at jeg havde bestilt en ketcher, men den burde jeg da have fået. Ku han lige få mit tracking nummer"... TRACKING NUMMER tænker jeg, ku man også få sådan et ?!?!? Det ku jeg så af gode grunde ikke give ham.. "Nå men han ville lige tjekke ved post DK og høre om de havde den og så ringe tilbage dagen efter".... Og endnu engang må jeg lytte til min telefon der ikke siger et pip ! Jeg ringer så... og ringer.... og ringer en 3 gang før jeg denne gang kommer igennem til Kenneth.. "Jaaaaaaa men han havde hørt hos post DK og den var på mystisk vis pist forsvundet, så han ville lige sende en ny".. for det første så havde jeg på det her tidspunkt læst trustpilot (dog lidt for sent) og læst om alle jer andre der også havde mystisk forsvundne varer, og så for det andet... Hvorfor skulle jeg betale et depositum til en ketcher i angiveligt kun havde 10 af og som var udsolgt efter et par dage og ikke kunne skaffes hjem derefter, hvis jeg uden problemer kan blive tilsendt en ny, flere måneder efter at deres såkaldte "kun 10 stk." er udsolgt?... Jeg venter så i godt 2 uger før jeg rent faktisk modtager en varer... 1 stk. Peter gade ketcher som er rigtig professionelt pakket ind i en flad flyttekasse, som jo virkelig virker til at være passende størrelse, beskyttende og generelt god forsendelsesindpakning og så lige med lidt gaffatape hist og her for at lukke hullerne.... Jeg er normalt rigtig positiv og giver 5 stjerner til det meste, den eneste grund til jeg ikke giver 1 stjerne her er at jeg faktisk modtog mit produkt (I STARTEN AF APRIL), men service osv. fik jeg aldrig at se. Vil ikke anbefale dette sted da jeg åbenbart ikke er den eneste der har haft sådan en oplevelse!?!?!?! Og til sidst skal det lige nævnes at den Li-ning ketcher de sælger til den vanvittige pris 2000 kr. købte jeg hos den lokale badmintonforhandler for 800 ..... Ketcher - ja med tiden. Expert - det ville fandme være synd at sige..

Håbløs service

Bestilte et par sko, som desværre viste sig at være for små. Ringede til dem 30 gange uden de tog telefonen hvorefter jeg endelig fik fat på en medarbejder. Efter at have sendt skoene gik der 2 uger og pengene var stadig ikke kommet retur. Jeg ringede igen til dem, måske 25 gange UDEN et eneste svar.
Min far fik derefter en mail om at de var forsvundet på mystisk vis og 4 uger efter at skoene var sendt til dem kom pengene endelig.

Det er bare for dårligt, man har en telefon for at man skal kunne komme i kontakt med dem, og det kunne man tydeligvis ikke...

Den fedeste butik

Jeg synes at det er en rigtig god butik fordi når man kommer ind i butikken siger de Hej før man dårlig nok er kommet ind og det er godt. De snakker hele tiden hurtige til ting som de skal gøre (ketcher opstrengninger, navne tryk, o.s.v)

Greb og powder grip

Købte frotte og powder grip, og havde varen næste dag, super og nemt.

Generelt ok

Lidt lang leveringstid, men ellers var alt i orden

5 Stjerner

Har nu handlet hos dem 2 gange og begge gange har det fungeret efter bogen, den ene gang dog med lidt længere leveringstid, det kan dog være at det var Post DK's skyld.

Kan klart anbefales.

Super betjening

tja hvad er der at sige? Man bestiller en ketcher den ene dag og får den leveret i perfekt stand dagen efter. SUPER SERVICE

Fint udbud i tennisudstyr

Har købt overgrip til tennisketcher - meget hurtig levering, allerede dagen efter.

*****

Ketcherxperten.dk.
Ketcher og sko

Jeg bestilte en trøje i str. M, men blev kontaktet, at den kun var i L. Det var OK for mig, men der var inkluderet et par strømper oveni uden beregning. Det er service! Tak for det!

Super hurtig betjening

Jeg bestilte en tennistaske kort før jul, som skulle bruges til julegave. Trods den korte varsel nåede jeg alligevel at få den:-)

Super god og hurtig service.

Jeg bestilte badminton tøj til min datter kort før jul, og håbede det ville kunne nå frem inden jul. Jeg blev kontaktet telefonisk og vejledt i anden str. til min datter og blev forsikret om at pakken ville nå frem. Det var super god service, og tøjet passede perfekt til min datter:-)

god service

varen var udsolgt. fik hurtig mail med alternativt forslag til samme pris. Dejligt og nemt.

Lave priser og hurtig levering

Købte diverse tennis-tilbehør. Informativ hjemmeside og super hurtig levering. Vil klart handle der igen!

Produktet fint - men service rigtig dårlig!

Jeg bestilte og betalte en Head Raquetbag d. 28. oktober.
På KetcherXpertens hjemmeside stod der at produktet ville blive leveret på 1-2 dage.
Da jeg ikke have modtaget produktet sendte jeg KetecherExperten en e-mail d. 6. november. Den er der ikke nogen der har reageret på.
Jeg ringede for at rykke for mit produkt d. 10. november. Den person der tog telefonen var høflig nok. Han kunne godt se at jeg have sendt en e-mail, men vidste ikke hvorfor denne ikke var besvaret. Han lovede der blev ringet tilbage til mig dagen efter om formiddagen d. 11. november. Dette er heller ikke sket.
Jeg har d.d. 11 november modtaget mit produkt.
Produktet fejler ingenting - og lever fuldt op til mine forventninger. Det gør servicen hos ketcherXperten derimod ikke. Den virker lidt tilfældig og amatøragtig.

Fin service til start - men ikke som afslutning.....

Jeg så et godt ketchertilbud - og slog til. På hjemmesiden kunne jeg kun bestille med fragt - men jeg ønskede at hente ketcheren selv - og skrev derfor en mail. Ganske kort efter modtog jeg bekræftelse på at de selvfølgelig modregnede fragten jeg havde betalt i de varer jeg ønskede at købe i butikken - og at jeg bare kunne hente min ketcher når det passede. Kunne sagtens finde på at handle nogle af alle deres andre gode tilbud.... Den store dag oprandt hvor ketcheren skulle være opstrenget og klar til at blive hentet. ØV - den var ikke blevet strenget op - så jeg kørte hjem med uforrettet sag. Derefter et par uger med ringen forbi hinanden - nogle bekendte der forsøgte at hente den - men da var den blevet sendt - på trods af jeg var blevet oplyst i telefonen ganske få timer forinden at den ikke var strenget op endnu.... DET MÅ I GØRE BEDRE...
men knægten - ja - han er glad for sin ketcher....

Is Ketcherxperten your company?

www.ketcherxperten.dk Details

Visit Ketcherxperten