Kfst reviews

Kfst reviews

5.5

Godt at have men alt for langsom...

Princippet er fantastisk, men de er enten utrolig underbemandet, druknet i burarakreti eller meget sløset. Jeg er meget tilbøjelig til at tro det er de første to der er problemet.

Med alt respekt for det arbejde de udføre, så er svartiden horribel langsom, og jeg kan bedre og bedre forstå hvorfor virksomheder ikke tager 'truslen' om at forbrugere klager til Konkurrencestyrelsen seriøst.

Det er ikke godt nok at skulle vente alt mellem 6 - 14 måneder på at få løst en sag. Men det er jo ikke KFST der bestemmer hvor mange ressourcer de får til at løse deres opgaver.

For langsomme sags gang...

Jeg har selv et par sager inden ved dem og de er skam ikke den hurtigste instans. Den ene af mine sager er afsluttede og der gik der over 1 år.. Den anden tja venter stadigvæk på svar.. De er utrolige søde og forståelige men sags gangen er for lang... Er glad for at vi forbruger har et sted vi kan klage men det tager for langt tid...

blandet

syntes det er virkeligt godt vi har forbrugerstyrelses men der skal ikke skæres ned hos dem det er umuligt at komme igennem til dem og når man er kommet igang bliver man bare kyldt af det er sku for dårligt men når man er kommet igennem er de flinke

Laaangsom sagsbehandling

Jeg har en sag liggende ved forbrugerstyrelsen. Fint nok med denne mulighed. Desværre tager en enkel sag adskillige måneder.

Is Kfst your company?

Konkurrencestyrelsen Details

Konkurrencestyrelsens hjemmeside. Find info om: Afgørelser, konkurrencelovgivningen, offentlig konkurrence, statsstøtte, energitilsynet, forsyningssekretariatet, betalingskort.

Visit Kfst