KGI reviews

KGI reviews

9.4

Super tilfreds

Første gang jeg køber hos KGI, og bestemt ikke sidste, kanon service og hurtig levering selv om stumperne ikke var på lager.

Perfekt Service/dele i top

Jeg har handlet med KGI før, har de det jeg står og mangler køber jeg her fra.
Denne gang hade jeg lige et spørgsmål ang en vare, jeg fik sendt flere billeder af varen + super hurtig tilbage melding, og rigtige venlig medarbejder.
Sådan skal det være!!!

super service :)

jeg har altid fået god service når jeg skulle have dele til mine knallerter, og de er så hurtige til at levere mine pakker. jeg super glad kgi's service og de har altid et kæmpe udvalg i dele . jeg syns at kgi er en god virksomhed.

Bedre service fås ikke

Jeg bestilte et par blinklygter til min MC hvilket foregik fuldstændig gnidningsfrit. Et par dage senere modtog jeg mine varer, men på det ene blinklys var glasset knækket, så det ikke kunne sidde fast.
Jeg skrev en mail til KGI, som sendte mig et par nye kvit og frit, hvilke kom efter weekenden. Hurtigt og ingen bekymringer.
kan klart anbefales

Super kvalitet og super service

Jeg har købt mange dele hos kgi og har altid kommet 1-2 dage efter man bestiller. Har lige modtaget en ny vare og der var en kontakt knækket og virkede ikke, så skrev til den og sener på dagen modtog jeg em mail fra dem hvor i der står de sender en ny.

SUPER GODT STED OG HANDLE!!!!

Bedste sted i DK at købe scooter, cykel dele OSV

Man får ikke bedre kundeservice, og man følger sig 100 % hørt. Har fornyeligt købe lidt små sager, hvor der var en pakning der ikke passet til min RS 50, samme dag som jeg tager kontakt til KGI, send de mig en nye pakning. :D

Har kørt på scooter siden 2005 og frem til nu, og har altid selv lavet mine scooter når der har vært noget, og har vært forbi ALLE importer i DK, og må sige DER ER IKKE NOGLE andre firmer der kan måle sig med KGI !

virkelig go service og hurtig betjening

De giver utrolig go service og rigtig hurtig betjening alt i alt et godt firma kan klart anbefales

Bedste service!

Hej KGI import,

Jeg takker for en virkelig god service,
Bestilte et komplet skjoldsæt, men opdagede at skjoldet til lygten var knækket indeni.
Jeg skrev en 'dårlig' anmeldelse uden jeg havde kontaktet kgi. Det fortryder jeg da, Jan fra kgi ringede til mig og tilbød at sende en ny kvit og frit. Jeg fik skjoldet et par dage efter og har efterfølgende købt lygte til skjoldet og beslag osv..

Jeg kan klart anbefale kgi import.
Kgi er også billigere end speedline og andre websider.

godt

det er nogle gode vare de har der og man får varen til prisen :)

fem stjerner !!!!

god service

god service og god kompetence

flot

det er godt nok noget af det hurtigst jeg har været med til bestil en vare igår og hvad der dagen efter og det levet op til det jeg havde forvente flot flot ikke sidste gang at jeg køber fra KG import

Fantastisk kundeservice

Kundeservice kan man ikke klage over og det man kan sku heller ikke klage over priserne eller valg mulighederne kan klart anbefaledes

Fantastisk kundeservice

Varerne blev leveret som aftalt og helt uden problemer.
Det er værd at nævne deres fantastiske kundeservice. De står klar til at hjælpe over telefonen og via mail.
En rigtig god oplevelse at handle med dem!

PERFEKT Kundeservice!

De har virkelig forstået begrebet "kundeservice", KGimport er tip top iorden. Det kan KUN anbefales at handle ved dem. De forstår uden tvivl hvordan man holder sine kunder glade, så derfor skal der 100% handles der igen. Udover det har de et stort, fedt udvalg af dele til billige priser! 5 ud af 5 stjerner for en vel fungerende shop med 5 stjernet kundeservice :-).

God service, hurtig levering.

Jeg har købt en del varer hos KGI, og har været godt tilfreds med deres
service, de har leveret scooter-delene hurtigt og fornuftigt emballeret,
men jeg har desværre været uheldig med et nyt topstykke som var
fremstillet med en fejl, (det kan jo ske) jeg skrev en fejlrapport til KGI,
og samme dag sendte de et nyt perfekt topstykke til mig, det er da
god service.

servicen er op og ned

købte en vare som ikke var som den skulle være, fint nok skrev til dem og der var langt mellem svarende ca 2-3 dage mellem hver svar, så ringede til dem hvilket ikk burde være nødvændigt, men det hjalp de første e-mails var der hurtigt svar på hvor han skrev at han ville sende en ny med det samme hvilket er super service hvilket jeg er glad for, de havde dog ikk den model jeg havde købt på lager så han spurte hvilken jeg ville have istedet så jeg fandt en tilsvarende til samme pris, og den email fik jeg den 26/7 og svarede med det samme og idag har vi den 31/7 og har ikke hørt mere og har ikk modtaget noget, det ville være rart at få svar fra jer når jeg har skrevet et par emails siden som man ikke får svar på..... har ellers altid fået god service ved jer men denne gang var det sgu ikke i top mvh mads

idag den 31/7 fik jeg en oprigning fra kgi hvilket var dejligt så der kunne komme styr på problemet. de har nu sendt mig en ny, dejligt den gode service kom tilbage vil klart anbefale kgi til andre og vil selv forsætte med at købe dele ved dem
KGI Import ApS

Reply from KGI Import ApS

I sommerferien må man desværre regne med lidt ekstra svartid på mails, da vi kører med nedsat mandskab, i næste uge kører vi igen på fuld styrke.
Efter en samtale med Mads, sender vi en ny dødmandskontakt til ham.
Jan Grøndal

Super tilfreds.

Jeg har lige bestilt hos dem, og ringer til dem for at spørge dem personligt om de kan få pakken med på dags dato. Så siger han: "Den pakke går jeg da lige ned og finder, og sikrer mig at den kommer med." Der eksisterer ikke bedre kundeservice end KG Import.

Perfekt.

Har flere gange købt dele hos KGI til diverse scootere og der har aldrig været nogen problemer med noget som helst.

Er super tilfreds, hurtig og korrekt levering

KGI Import ApS Details

Online salg af knallert og scooter reservedele så som, PGO, Yamaha, Peugeot og Aprilia samt Honda. Desuden scooter og knallert styling samt udstyr.

Visit KGI

Write to: kjeld@kgi.dk