Det Kongelige Teater reviews

Det Kongelige Teater reviews

5.2

Hvordan får DKT kunder?

Jeg fik et gavekort, som jeg forsøgte at anvende på kglteater.dk - det virker ikke.

Prøver efterfølgende mange gange, hen over flere uger, at kontakte billetkontoret. Hver gang det samme: 5-10 minutters telefonkø med ventemusik, telefonen ringer, og opkaldet bliver afbrudt umiddelbart efter, uden at jeg kom i kontakt med en medarbejder. Et par gange er røret bare blevet løftet af og jeg kunne høre folk i det fjerne.

Jeg har også forsøgt at komme forbi deres billetsalg på Kongens Nytorv. Adressen er opført på hjemmesiden, men der er tilsyneladende lukket. Så jeg gik forgæves.

Jeg aner simpelthen ikke hvordan man køber en billet til dette sted. Hvordan får de overhovedet kunder? Hvis det ikke var fordi jeg havde et gavekort havde jeg givet op for længst. Når mit gavekort er brugt, vil jeg aldrig nogensinde mere komme på det Kongelige Teater.

EDIT: Har tilføjet en stjerne, da det omsider lykkedes at få en (i øvrigt sød og hjælpsom) medarbejder i røret. Til dem der har samme problem: bliv ved med at forsøge. Der er nogen i den anden ende, de er bare ikke sådan lige at få fat på.

Langsom kundeservice

Jeg havde billetter til en forestilling, der desværre blev aflyst (meddelt da vi ankom til Skuespilhuset). De lovede pengene tilbage allerede om mandagen (det var fredag). Nu har jeg været i kontakt med dem 3 gange både skriftligt og mundtligt og har i dag ringet 3 gange uden at komme igennem. Der er nu i alt gået 5 uger, og jeg har stadig ikke fået pengene tilbage efter den aflyste forestilling. Desværre er det nok ikke et sted, der giver kompensation, men det er efterhånden på sin plads.

Spam mails i en uendelighed

argghh man skal logge ind for at fjerne sig fra deres nyhedsbrev som man ikke har tilmeldt sig. Hader spammer

God service!

Det Kongelige Teater får 4 stjerner af mig - da det på trods af småting var en god over-all oplevelse med dem!
Men 2 ting skal nævnes;
Deres liste over alle forestillingerne kan være forvirrende og er opstillet på en lidt utraditionel måde.
Jeg oplevede lige knap en halv times ventetid på deres telefonlinje.

Da jeg så endelig kom igennem på deres nummer, var det tilgengæld service af den allerbedste slag, som jeg blev givet. Tusind tak for hjælpen! :)

Teateroplevelse i topklasse

Billetter købt hos;

Det Kongelige Teaters Billetcenter
August Bournonvilles Passage 1
1055 København K
Tlf. 33 69 69 69
billet@kglteater.dk

Købte billetter online hos Det Kongelige Teater til Operaens opførelse af Verdis Nabucco. Pga. omstændigheder blev jeg nød til at ændre dato, og fik gjort det uden problemer via Det Kongelige Teaters email service.

I et andet tilfælde havde jeg købt billetter til en forestilling i Operaen som jeg efterfølgende fik byttet til anden forestilling på Gamle Scene - dette foregår ved personlig fremmøde hos Det Kongelige Teaters billetcenter - her var der rigelig tid til at studere hvilke forestillinger teatret ellers havde på tapetet, da ventetiden på ekspedition var over ½ time! Jeg fik dog ordnet mit gøremål og personalet var hjælpsomme og tog sig tid til den enkelte ekspedition (sikkert derfor den forholdsvis lange ventetid).

Jeg handler gerne teaterbilletter online hos Det Kongelige Teater igen.

Det Kongelige Teater Details

Det Kongelige Teater - Danmarks nationalscene. Bestil billetter og læs om alle forestillinger på Det Kongelige Teaters scener både Gamle Scene, Skuespilhuset og Operaen. Læs mere om både Skuespil, Opera, Ballet og koncerter.

Visit Det Kongelige Teater

We live here: August Bournonvilles Passage 2-8