Kids-world.dk reviews

Kids-world.dk reviews

9.8

Super service - også når de laver fejl

Kids world havde sendt min pakke til den forkerte modtager, men reagerede prompte, da jeg kontaktede dem for at efterlyse min pakke. Samme dag sendte de en ny afsted, og selvom jeg endte med lidt besvær, fordi den anden alligevel nåede frem ad omveje og derfor skulle sendes retur, var servicen så god og venlig, at jeg faktisk giver dem fem stjerner.

Super kundeservice

Jeg har købt nogle underbukser hos Kids World, som begyndte at trevle i elastikken. KidsWorld sendte straks nogle nye, endda flere par end nødvendigt.
Super og hurtig service!

Perfekt - igen og igen!

Jeg har efterhånden handlet en del gange hos Kids-World.dk. Første gang handlede jeg der pga. den fri fragt, men jeg er efterhånden blevet fast kunde, fordi der udover den frie fragt er et stort udvalg, hurtig og fejlfri levering og gode priser. Har flere gange oplevet dag til dag levering.

Hurtig og ingen fragt

Har handlet 2 gange hos kids-World
Levering har begge gange været utrolig hurtig.
Rart med søgning på hjemmeside og de mange kategorier.
Der var udsalg på noget af det jeg købte og fragten er gratis uanset hvor meget du købet for.

Tak for chokoladen

Det var en rigtig god oplevelse at handle hos kids-world. Jeg købte en masse strømpebukser til min datter i alle regnbuensfarver. Jeg fik laveringen efter 2 dage, og det bedste af det hele var at der var et lille stykke chokolade i pakken - det viser virkelig overskud:)

FANTASTISK

Elsker at handle hos kids-world! Hurtig-hurtig-hurtig levering:-) Godt udvalg og synes det skønt, at man kan vente med betaling med børnepenge. Helt klart en web side, man anbefaler tli andre og selv vender tilbage til igen, igen og igen.

Super hurtig levering og gode priser

Jeg fandt det jeg ledte efter og så endda til en rigtig god pris! Leveringen skete dagen efter jeg bestilte, det kan ikke være bedre!

Super service og levering :-)

Man får en god service, hurtig levering og så har de så mange lækre varer :-)

Det er jo sådan det bør være :)

Hurtigt og nemt, har kun positive oplevelser med dette firma.
Dog kunne jeg godt tænke mig en lille ændre af webshoppen for lidt mere overskuelighed af sortering/søgning, så man f.eks også kan vælge at se alt i str. 68 på en gang for alle mærker, så man ikke slavisk skal gå det hele igennem, når man som jeg er ligeglad med hvilket mærke ungerne har i tøjet.

Det er jo GULD!

Jeg har altid været meget usikker på internet handel. Man hører tit om folk, der er blevet snydt,har betalt for meget osv. Men besluttede mig for at prøve kids-world.dk.
Det er nok den BEDSTE beslutning, jeg længe har truffet :-).

Har handlet hos jer et par gange nu, og jeg bliver mere og mere glad for hjemmesiden!
- For det første er den ekstremt overskuelig, tøj og tilbehør er nemt at finde frem til, og så er der fri fragt! - Det er GULD når man ikke har alverdens at gøre med :-).
Oveni det, så går der aldrig mere end 2 dage før man har modtaget pakkerne.
Jeg stoler 100% på jer bag kids-world, og bestiller med Garanti hos jer næste gang jeg mangler noget til min lille trold! :-) - hvilket nok ikke vare mere end et par dage ;-) .

Supergod service

Jeg bestilte varme handsker og sokker til mine tvillinger i går kl. 16.30 - og bad Kids-World om hurtigst muligt at afsende varerne. I dag kl. 9 har jeg modtaget det bestilte og alt er som det skal være. Det er bare nemt og hurtigt - og så lige et plus at fragten er gratis...

Altid i orden!

Handler der igen og igen. Hurtig levering og alt går glat.

Altid 110% i orden!

Jeg har handlet her mange, mange gange og altid været helt tilfreds. Der har været lynhurtig kommunikation hver eneste gang, og god hjælp når jeg har haft spørgsmål om enkelte varer. Gid alle webshops var som denne!

Rigtig godt!

Gode varer, meget billigt, hurtig levering og tilmed gratis fragt - så bliver det ikke bedre :)

Fantastisk webshop!

Kids-World.dk er simpelthen skøn! 👍 Lækre varer, knald gode tilbud og servicen er jo helt i top! Hver gang jeg har bestilt er tøjet kommet dagen efter -og det er endda med gratis fragt, som bestemt er et KÆMPE plus!
Dejligt når det simpelthen bare fungerer! Alle anmeldernes fuldt udfyldte stjerner er velfortjent og man kan blot håbe på butikken og medarbejderne hører og ser roserne fra deres tilfredse kunder! 🌹

En af de bedste!!! Perfekt!

Meget hurtig levering, rigtig god kunderservice, masser af gode tilbud på børnetøj, et stort udvalg, en god hjemmeside og...kunne skrive mere og mere men det vil tage hele dagen ;)

HURTIG LEVERING

handler gerne derfra igen. alt var tip top :)

Service ud over det sædvanlige...

Bestilte noget tøj om eftermiddagen lille juleaften, og modtog det allerede d. 27 december. Det kalder jeg god service og hurtig levering og så i juletravlheden...

Bestemt ikke sidste gang jeg handler her... :D

perfekt!

Jeg har efterhånden handlet flere gange hos Kids World. Varerne bliver leveret lynhurtigt og endda fragtfrit.
Jeg er tilfreds :)

www.kids-world.dk Details

Billigt Børnetøj og babytøj fra kendte mærker. Pippi, Thilde, MinyMo, Tiny Minymo og flere. Billigt Børnetøj -

Visit Kids-world.dk

Write to: info@kids-world.dk