Kids-world.dk reviews

Kids-world.dk reviews

9.8

Hurtig og super god service

Har handlet hos Kids World flere gange og har ALTID været tilfreds.
Det er nemt, hurtigt og de har ofte rigtig gode tilbud.

Sidst jeg handlede der, var der desværre en vare der ikke var ok. Men intet problem der - jeg havde sendt et billede i en mail og fik hurtigt svar tilbage at en ny vare var afsendt og den vare med fejl jeg havde modtaget, kunne jeg kassere.
Jeg havde en ny og perfekt vare 24 timer efter.

Ingen bøvl med retur eller andet - det kalder jeg god service.

Og så kan man betale med børnepenge! Smart :)
Jeg kommer til at handle der MANGE gange fremover.

Super service og hurtig levering

Bestilte fredag og mandag var det her. Desværre var noget af det for stort, ringede straks og fik super vejledning og service.

Mandag bestilte jeg så de rigtige str og allerede i dag tirsdag skulle det være her. Det går virkelig stærkt!! Og det kan vi li!! ;)

Helt igennem fantastisk!!!

Jeg elsker Kids-world, intet mindre kan beskrive det. Placerede en ordre og næste dag lå tingene i min postkasse. Og så gratis fragt oven i, det er simpelthen fantastisk.
Deres udvalg er stort, billederne og beskrivelserne er præcise.

Perfekt :)

Billigt, hurtigt og gratis fragt. Kan kun anbefales :)

Hurtigt, nemt og billigt

3 ord man bare elsker, når man er mor. Kidsworld har utrolig mange forskellige varer, og deres priser er ofte ret fornuftige. Siden er overskuelig, og det er nemt at søge på specifikke mærker, størrelser eller/og køn. Kidsworld har jeg helt klart anbefalet til min mødregruppe.

Upåklagelig handel

Bestilte nogle småfolk varer i barselsgave til en veninde. Intet negativt her.

utrolig hurtigt!!

Bestilte i går, har varen nu? what det er bare hurtigt :O det er service i verdensklasse og så fantastiske priser!
<3 <3 <3

Elsker Kids-World

Kids-world har altid hurtig forsendelse og jeg elsker at man kan skrive at man vil vente med at betale til børnepengene kommer. Så kan man shoppe det man lige mangler til ungerne. FEDT!

Fantastisk service

Varerne sendes altid super-hurtigt, og der er aldrig problemer med at få noget byttet, hvis man fx. har fået købt forkert str.

Altid hurtig og god service

Jeg har efterhånden handlet hos Kids-world.dk adskillige gange. Synes det er en dejlig overskuelig netbutik, med et stort udvalg af mærker og varer, gode priser og hvor er det skønt med gratis fragt. Levering af varer er altid hurtig, så hele 5 stjerner til dem.

FANTASTISK :-)))))

Jeg køber altid børnetøj her - super hurtig levering som regel næste dag at man har varen. Anbefales absolut :-)

Jeg elsker at handle ved kidsworld! Alt er perfekt; vareudvalg, kundeservice, fri fragt og ikke mindst hurtig levering.
Hvis de ikke har en bestilt vare på lager, ringer de og aftaler en evt anden vare eller sletning fra bestillingen.
Handler meget ofte ved kidsworld og skal jeg bruge en vare hurtigt ved jeg den kommer hurtigt. Den bedste shop på nettet <3

Har netop handlet i shoppen for 1. gang,

og alt forløb uden problemer (vi har dog - af gode grunde - ikke modtaget varen endnu).

God side med gode tilbud/priser.
Fine billeder. Nem at finde rundt på webshoppen.

Kan klart anbefales.

Uovertruffen service

Som kunde er det en rigtig god oplevelse at handle ved Kids-world. Rimelige priser, overskuelig hjemmeside, fri fragt, hurtig levering og frem for alt super god kommunikation og uovertruffen service.
Da jeg bestilte mine varer, fik jeg hurtigt en besked om, at der var en vare, der ikke kunne leveres. Jeg kunne frit vælge en anden vare i ca. samme prisklasse eller ændre i ordren. God kommunikation.
14 dage efter modtagelsen opdagede jeg, at et par bukser var gået op i syningen. Mærket var taget af og jeg havde nået at vaske dem. Intet problem. To dage senere lå der et par nye bukser i min postkasse. Uovertruffen service.

Super service :)

Har efterhånden handlet en del hos Kids-World. De har både et godt udvalg af gode mærker, og en virkelig god kundeservice, som mange kunne lære meget af. De svarer hurtigt, venligt og meget fyldestgørende - er altid hjælpsomme med mål og vurdering af størrelse. Har lige modtaget en vare med fejl og da jeg tog kontakt blev det behandlet meget hurtigt, venligt og professionelt.

Desuden rigtigt dejligt, at der er gratis fragt og at man kan vente med at betale til der kommer børnepenge næste gang.

Glæder mig til mange gode handler fremover også :)

Hurtig levering - god kundeservice

Tja, der er ikke så meget at sige - hurtig levering, og god kundeservice, der hurtigt tog kontakt til mig, da det viste sig, at varen jeg havde bestilt ikke længere kunne fås.

Derudover gratis fragt, hvilket er altafgørende - lækkert :)

Edit: Endnu en positiv information om Kids-world.dk - da én af varerne desværre var defekt, sendte firmaet en ny vare i løbet af kun et døgn - dejligt :)

Danmarks bedste børnetøjsbutik ;-)

Altid helt utrolig hurtig levering og god service. Jeg er helt sikkert ikke færdig med at handle her :-)

Den absolut bedste børnetøjsbutik på nettet

Jeg har efterhånden handlet mange gang ved Kids-World, og jeg har kun haft positive oplevelser. Kan kun anbefales :)

Fin pris og hurtig levering

Jeg har handlet der mange gange efterhånden og vil meget gerne anbefale siden :) Priserne er generelt også lidt under det jeg kan finde varerne til på andre sider og der er hurtig levering :)
www.kids-world.dk

Reply from www.kids-world.dk

Hejsa Christina.
Tusind tak for din anmeldelse her på trustpilot :o)

Vi sætter en ære i, at vores kunder altid er helt tilfredse med varer modtaget fra os - så kunne du ikke kontakte vores kundeservice på: info@kids-world.dk med et par billeder af den pippi body samt dit ordreID. Er den blevet falmet, eller stoffet påvirket på en anden måde, får vi den naturligvis ombyttet til en ny!

Så håber vi blot, du vil finde vores service 5 ***** efter næste købsoplevelse hos os.

Hilsen
Annette
www.kids-world.dk

Professionel webshop

Jeg har for første gang handlet hos kids-world.dk og jeg har kun roser til dem.

For det første er det en rigtig overskuelig hjemmeside, med gode muligheder for forskellige søgekriterier sådan at man let kan finde det man søger, uden samtidig at skulle forholde sig til varer som ikke er interessante. For det andet har de gratis fragt på alle ordre. For det tredje har de hurtig levering af varerne. Jeg bestilte mine varer kl. 15.30 og allerede dagen efter kom de med posten :)

Klart en webshop jeg vil anbefale til andre.

www.kids-world.dk Details

Billigt Børnetøj og babytøj fra kendte mærker. Pippi, Thilde, MinyMo, Tiny Minymo og flere. Billigt Børnetøj -

Visit Kids-world.dk

Write to: info@kids-world.dk