Kidsofluxury reviews

Kidsofluxury reviews

5.7

Utilfredsstillende på flere måder!

Jeg modtog en nyhedsmail med tilbud om 25% påskerabat og fri fragt, hvis jeg bestilte samme dag...
Jeg bestilte. Modtog varerne nogle dage efter påske. Den ene vare var en helt forkert og den anden var for lille (her kunne man have beskrevet at den var lille i str.!)
Jeg tjekker min ordre/faktura/ samt kontoudtog og finder ud af, at jeg har betalt fuld pris OG fragt!!!
Jeg mailer vedr. min utilfredshed og spørger hvad jeg skal gøre.
Her 3 dage efter, har jeg ikke modtaget noget svar på mailen!
Varerne er nu på vej retur - og min oplevelse har været negativ.
Hilsen Marianne

Super service og hurtig levering

Kids og Luxury er lækker hele vejen igennem...
skønne mærker, skønne kvaliteter på varene og altid super hurtig levering... og barnet elsker sin Mor for det nye smarte tøj...

Tak for det..

Trine Lodberg

Fantastisk service

Jeg kan kun anbefale alle til at handle her, de har rigtig fed udvalg i tøj og servicen er bare i top.
jeg bestilte torsdag eftermiddag og fredag morgen ringede det på døren med min vare, det kan man da kalde for hurtig levering..

1000 tak for den gode service
Jennie

Top Service

Jeg har flere gange handlet hos Kids of Luxury og at modtage sine vare dagen efter man har bestilt dem er en effektivitet jeg ikke har oplevet andre steder - og så har de jo super lækre ting.

Kan helt klart anbefales!
Venligst Michelle

Fremragende

Jeg købte 1 polo + 1 t-shirt fra Little Marc Jacobs,- og de levede begge op til mine forventninger.
Leveringen var tilogmed osse hurtig!!!
Forretningen kan så klart anbefales, da man her køber tøj, som klart skiller sig ud fra de andre gængse børnenetbutikker...

Super Super Super

Vare er som forventet. Hurtig levering.

Dejlig butik og tøj

Trods en leveringsfejl, er det ikke sidste gang jeg shopper hos Kids of Luxury. Stort og lækker tøjudvalg og overskuelig hjemmeside.
Tak for hurtigt svar over mail og jeres fleksibilitet.

Hurtigt og uden bøvl

Ingen bemærkninger. Jeg fik tilsendt varen (en body til baby) hurtigt og uden bøvl af nogen art.

Lækker lækker tøj

Jeg har købt mærker som bangbang, little remix og elle og har absolut kun gode erfaringer med alle... Sys servicen altid er god...

et fabelagtigt udvalg!

Jeg er vild med at handle hos Kids of Luxury, da de har et perfekt udvalg af tøj til min søn.
Er imponeret over den høje standard, og dejligt at de fører mærker der ikke ligger overalt.
En feinschmecker shop af rang!

Fantastisk service

Har købt flere ting, men før jul bestilte jeg en kjole fra Paul & Joe som desværre var udsolgt i str. 4 år.
Der blev alligevel sørget for jeg kunne få min kjole og der har været lynhurtig levering samt god kommunikation.
Dejlig bix:)

Flot layout

Udmærket handel købte hovedsagligt Acne produkter og soft Gallery.Fedt udvalg. Ville dog ønske at de var bedre til besvarelse af mails/forespørgsel mm.

lækkert udvalg på hotte mærker

Jeg købte i december bukser, jakke og strømper bukser. Varerne kom 1-2 dage efter bestilling og var pakket godt ind. Bukserne skulle byttes til et nummer størrer, og det gik hurtigt og uden problemer :-)

Impressed

Har købt tøj mest ELLE børnetøj til min 3 år datter og det hele forløbet har været super. Bestilt ca. 14 tiden og wupti næst dag var pakken kommet. Det må jeg sige det var SUPER sERVICE og også WOOOW EFFECT!
Størrelses var lidt for lille men jeg kunne får det byttet til en størrelse stor uden problemer. Vil fremover handler med jer!!!!

Kids of Luxury a great on-line shopping area

It's been wonderful to shop from Kids of Luxury. Whenever I have any questions, they always give me satisfying answers.

Super kvalitet, betjening og levering

Købte Elle Blouse + Elle Pink Dress.
Lækkert produkt af højeste kvalitet.
Fantastisk hurtig betjening samt levering. Kan kun anbefale virksomheden til andre

5 Bedste børnetøjswebshop

Kids of Luxury har den bedste service og de fineste ting. De fortjener fem store stjerner!!!

One of a kind

"One of kind" inden for sites med børnetøj. Synes bestemt det matcher de allerbedste udlandske- samt de førende voksen sites. God blanding af stil, øko og str. Har handlet der et par gange plus haft spørgsmål og servicen har været præcis og topklasse. /AM

Endnu engang * * * * *

Som altid, top service og varer.

Kærligst Tina

super web shop

jeg har koebt til min datter - soft gallery og little remix -= fantastisk toj og service:-)

sisse

Kids of Luxury ApS Details

Eksklusivt børnetøj, eksklusivt babytøj og økologisk babytøj til børn i alderen 0-12 år. Vi udvælger vores mærker nøje og forhandler både internationale og danske mærker. Vores børnetøj er altid af højeste kvalitet. Vi fører bl.a. Little marc jacobs, Little paul & Joe, UGG kids boots, popupshop, ELLE girlswear, Acne Miniature, Henrik Vibskov børnetøj, Soft Gallery, Imps & Elfs, Stories by RikkeMai, bangbang copenhagen, bang bang cph

Visit Kidsofluxury

Write to: bo@kidsofluxury.dk