Kidsroom reviews

Kidsroom reviews

8.6

Perfekt Nethandel

Har købt to cykel baby stole, som begge er blevet leveret hurtigt og billigere end de kan købes i Danmark. Smertefri nethandel.

Super hurtig service

Har to seperate gange bestilt autostole hos kidsroom, og der er gået max. en uge begge gange så er stole leveret.

Großartiger Shop, Guter Service, Top Ware

Mittwochabend bei Kidsroom bestellt und bereits Freitg wurde die Ware geliefert. Klasse. Vorkassenrabatt von 3 %. Ab einem Bestellwert von 100 Euro kostenloser Versand innerhalb Deutschlands. Jede Menge Auswahl rund ums Baby. Was will man mehr :)

Habe bereits 3mal bei Kidsroom.de bestellt und war jedesmal sehr zufrieden mit der Ware, der Leiferung und dem Service.

Styr på tingene trods vare i restordre hos producenten.

Bestilte i starten af 2011 den nyeste model af Römer Kidfix SICT, som endnu ikke var kommet på markedet. Kidsroom.de havde den dog allerede på deres varelister, dog tydeligt markeret med leveringstid på 3 uger +.

Var derfor helt klar over, at der ville gå et stykke tid før stolen kunne leveres.

Inden de tre uger overhovedet var gået, fik jeg en mail fra Kidsroom.de, hvori de beklagede den lange leveringstid (har aldrig oplevet andre gøre sådan af egen fri vilje), og de spurgte om jeg stadig var interesseret eller om jeg ville have en anden stol.

Jeg gik dog specifikt efter den model og den valgte farve (rød), og var derfor klar på, at der gik yderligere tid. (Jeg kunne have fået den samme i stol i grå med det samme).

Efter lidt korrespondance frem og tilbage, hvor Römer flere gange udskød leverancen fra fabrikken, opstod en pudsig situation, hvor vi var nødt til at få leveret stolen til en anden adresse, hvis leveringen ramte inden for to specifikke uger.

Kidsroom.de vurderede, at Römer ikke kunne/ville levere inden for de to uger, men norterede alligevel den nye adresse, hvis det nu var.

Ganske rigtigt, stolen blev leveret til den nye adresse uden problemer i øvrigt.

Mange andre internetbutikker kan lære meget af Kidsroom.de der virklelig har styr på tingene, også selv om man har lidt specielle forhold, der gør, at leveringen kan forstyrres.

Super håndtering af sagen! God kommunikation, så man altid er opdateret og sikker levering uanset, hvor man befinder sig.

Levering og service som forventet

Bestilte en Maxi Cosi Pebble og Familyfix base. Der var 3 ugers levering og efter 3 uger fik jeg varerene. De var godt emballeret så der var ingen skader.
Fuld tilfredshed herfra.

Jeg bestilte en Cybex-autostol mandag d. 20. december om aftenen og den kom med pakketbudet torsdag d. 23 december om formiddagen, til trods for der var juletravlhed og kraftig snevejr.
Det kalder jeg for hurtig levering, desuden kunne man følge pakken her på nettet.

Jeg kan klar anbefalde www.kidsroom.de pga. leveringen og jeg sparede desuden også ca. 400 kr. i forhold til andre steder :-)

Hurtig og god levering

Bestilte et maxi cosi priorifix autosæde om lørdagen, som kom onsdag med fragtmand. Vi var ikke hjemme, men det var nemt at gå ind på nettet og bestille ny levering af dpd. Alt var fint pakket.

Kan anbefales.

Good service og cheap prices.

We placed an order on a Romër safefix plus and get the info in english, because my dustch isn't that good. There will go 3 weeks before we hat the item. After 4 weeks we concacted our contact person and asked where it was. She apologized and send the chair the same day. 3 days after we got it in Denmark.

Great service from the service center.

Is Kidsroom your company?

Kidsroom Details

Babyartikel und Babyausstattung von Knorr, Avent, ABC Design, Geuther, Babywelt, Osann, Mini Star, ABC-Design, Nuk, Hauck, Zöllner, maxi cosi, Hartan, hoco, quinny, chicco, Taube, Welle und Bieco finden Sie bei kidsroom.de, dem Babyausstatter und Kinderausstatter Onlineshop. Bestellen Sie bequem und einfach aus der großen Auswahl von Kinderwagen, Stubenwagen, Zwillingswagen, Bollerwagen, Buggys und vielem mehr.

Visit Kidsroom