MilkyWalk reviews

MilkyWalk reviews

8.6

MEGET hurtig levering

Mange gode tilbud og nem samt overskulig hjemmeside.
Jeg bestilte sent fra aften, og alligevel blev skoene afsendt lørdag!!! Og jeg havde dem mandag formiddag! Der blev jeg virkeligt overrasket!

Helt fantastisk!!!

Kun ros herfra:

Detaljerede beskrivelser, størrelserne målt i centimeters og et godt udvalg plus altid lidt udsalg. Dertil hurtig levering og en lille godtepose som faldt i god jord hos de mindste.

Kvalitet og service i top

Rigitg god vejledning om skoenes størrelse og pasform på hjemmesiden. Jeg ringede og fik mere værdifuld info om skoene. Pakken kom promte, skoene er utrolig lækre og der var en lille pakke med vingummi til lillepigen.

Det rette sted til de små fødder

God hjemmeside med detaljeret beskrivelse af skoen samt størrelse angivet i indvendige mål, så det er nemt at finde den rigtige størrelse.
De forhandler de samme solide sko som i butikkerne men til en konkurrencedygtig pris.
Dem jeg købte var rimelig nye modeller, men alligevel til halv pris af butikspriserne!

Jeg bestilte en lørdag (to dage før nytårsaften) og jeg modtog skoene første dag efter nytår - Imponerende service, og skoene passede perfekt.

Altid god service!

Har handlet her fast de sidst 2 år. Altid godt og bredt udvalg. Super tilbud og ik mindst god information om skoenes indvendige størrelse + om skoen er til smalle, bredde eller alm fødder. Har aldrig skulle sende sko eller støvler tilbage, det passer børnene perfekt hver gang.

Virkelig god service. Bestilte et par børnesko 14.30 om torsdagen og fik dem leveret 08.45 om fredagen. Fin hjemmeside og et fint udvalg
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der :)

Pæn hjemmeside

Super god service! Ingen bøvl eller ventetid. Modtog 2 par sko vel indpakket allerede næste dag. Og flot hjemmeside!

Fin hjemmeside og med mange gode tilbud!

Var kommet lidt sent i gang med at købe sandaler til den lille, men fandt alligevel et rigtig godt tilbud på Milkywalk. De afsendte med det samme, men pga. en fejl hos post dk, kom leveringen ikke frem, men røg tilbage til forhandleren. De ringede og vi aftalte, at pakken bare skulle sendes afsted igen og samtidig gav de lidt vejledning i forhold til produktet. Super service!

MilkyWalk Details

Hos MilkyWalk kan du shoppe børnesko, sandaler, vinterstøvler, hjemmesko, ballerinaer, gummistøvler og klip-klappere. Du finder bl.a. mærkerne Arauto RAP, Petit Nord, Superfit, See Kai Run, Bundgaard, Gallucci, Mod8, Giesswein, Petit by Sofie Schnoor og Kamik. Alle sko er målt indvendigt og du kan hente og printe en fodmåler i webshoppen.

Visit MilkyWalk

Write to: info@kidsshoes.dk