Kidswear reviews

Kidswear reviews

8.5

God og hurtig service

Hej. Købte tøj til min søn og lille datter. Og det var god infrmation og god service. Og varene kom også hurtigt.

Tilbud, der batter ...

Købte noget billigt børnetøj hos Kidswear. Normalt er tøjet ikke billigt, men kvalitet og pris hænger ofte sammen. Når man så kan købe tingene på mega-udsalg, så får man altså godt tøj til billig penge. Og når man så også har mulighed for at bruge GLS pakkepost, så er det jo også med billig levering.

Jeg holder i hvert fald udkig efter det næste udsalg hos Kidswear.

God kvalitet, hurtig levering og service

Jeg er meget tilfreds både med tøjet og hurtig levering;O) det er ikke sidste gang jeg handler der.

Fantastisk

Jeg har købt 3 sæt tøj, undertøj og et sæt nattøj til min ældste datter... Super lækkert. Jeg var igår lidt i tvivl om min forsendelse var afsendt fra kidswear og sendte derfor en mail.. fik meget hurtigt et venligt svar retur og idag sidder jeg så med tøjet... Kan intet negativt sige overhovedet.

Kidswear, - Varerne kom og er i orden

Et godt koncept, og en god ide til leverings løsning.....dog lidt ærgerligt, at levering i udførsel ikke var helt på højde med ideen.

kidswear et godt sted at handle

Jeg har købt 2 bluser hos jer og det er en rigtig god kvalitet.
Jeg vil helt sikkert handle her igen.

god, effektiv og billig

Kidswear har udvalg af billigt og godt børnetøj. Informationsniveauet i top og hurtig levering.

Dejlig service .

Jeg er godt tilfeds med levering af tøj fra jeres virksomhed, jeg synes det var billigt hos jer, tøj kan være dyrt nok idag hvis man vælger katvig, Molo og hvad der ellers findes af dyrt tøj. Jeg vil gerne bestille tøj hos jer igen.

Godt og billigt.

Købte pigetøj til en rigtig god pris. ca. 5 dage for levering, men der stod dog også 2-3 dage inden forsendelse så det var ok.
God kvalitet, lever op til forventningerne.

Genialt

Jeg har købt tøj til min lille dreng. Alt svarer til den str og den beskrivelse der står ved tøjet. Generelt god kvalitet.
Vil til hver en tid anbefale til andre og har også gjort det ;-)

lidt langsom levering

Købte lækre ting til rigtig god udsalgspris, dog tog det en uge inden det blev leveret.

Alt for lang tid på levering

Jeg blev ringet op næsten 2 uger efter varerne var bestilt, at noget af det desværre var udsolgt. Jeg blev spurgt om jeg var interesseret i de andre varer på min ordrer, hvilket jeg svarede ja til. Jeg måtte i går - halvanden uge efter opkaldet annullere min ordrer, da der er gået alt for lang tid, og varerne stadig ikke var sendt afsted.
Kidswear.dk

Reply from Kidswear.dk

Hej Jannie,

Vi beklager naturligvis din oplevelse med kidswear.dk - det har uden tvivl været under al kritik!

Vi har desværre haft lidt problemer med vores lageradministration, hvorfor vi nu er i fuld gang med at få kørt nye personer i stilling til at varetage dette.

Vi beklager de gener dette har og må medføre i en kortere periode.

Anders, Kidswear.dk

Dellevering... pga intern fejl...

Billigt tøj til ungerne !! Jeg fik tøjet lev. hurtigt !! Men dog manglede der et par stykker som de først mente ikke at have - men fandt det så alligevel og eftersendte det hurtigt !! Generelt god og hurtig behandling med en lille "smutter" Vender i hvert fald gerne tilbage til Kidswear.dk igen !

Jeg fik kun halvelen af det tøj jeg bestilte....

Jeg havde bestilt ca.4-5 trøjer, 3-4 par bukser og et sæt regntøj. Jeg fik kun leveret 3 trøjer og et par bukser da de ikke havde mere af det andet længere, så burde de fanme have styr på deres webshop. Det er ret træls at have bestilt så meget og modtage så lidt af ordren. Men ellers gik alt som planlagt :) købet var børnetøj på kidswear.dk

anmeldelse om kidswear

det tøj jeg har købt fra kidswear lever helt op til forventninger.men det gør leveringes tiden ikke fra jeg bestilt min vare til jeg havde dem gik der ti dag.det er efter min mening for lang tid

Dejligt kvalitetstøj

Jeg har flere gange købt tøj her og er ganske tilfreds. Enkelte gange har noget af det bestilte været udsolgt, men sådan er det jo:-)

God hjemmeside, og service :-)

Jeg har købt en masse tøj til min datter af god kvalitet til meget få penge. Skønt, du hun jo vokser hele tiden :-)

Manglende levering

Da mine varer kom så manglede der et par babybukser, selvom de fremgik af ordrefølgesedlen. Jeg mailede til Kidsware, og fik en mega grov mail tilbage, hvori de skrev, at det altså ikke var kutyme at skrive, hvis der var ting de ikke kunne levere - men at jeg jo lige kunne have tjekket min konto og set, at de ikke havde trukket penge for de manglende bukser. Dvs. lidt mærkelige odrer-procedurer og træls kommunikation fra Kidsware
Kidswear.dk

Reply from Kidswear.dk

Hej Mia,

Vi beklager naturligvis din tildels dårlige oplevelse med Kidswear.dk!

Vi tillader os ganske vist at pakke og sende ordrer på trods af enkelte udsolgte varer, men i disse tilfælde er det normalt kutyme, at vi vedlægger en seddel omkring dette, netop så situationer som dette ikke opstår.

Anders, Kidswear.dk

Nemt, billigt og hurtigt

Børnetøj, som mine piger elsker. Det er ikke sidste gang jeg handler hos jer. Billigt og godt. Og meget hurtig ekspedition.

Kidswear - God tøjkvalitet og telefonisk kontakt ved manglende størrelse

Dagen efter bestilling (lavet om aftenen) blev jeg kontaktet telefonisk vedrørende udsolgt størrelse i udsalgsvare og vi fik aftalt alternativ vare så ordren kunne sendes samlet. Levering vist 2 dage senere på min arbejdsplads. Nemt og bekvemt. Tøjkvaliteten er også god. Vedr. undertøjskøb var én størrelse dog væsentlig mindre (efter vask) end andre mærker, derfor ikke 5 stjerner.

Kidswear.dk Details

Køb børnetøj hos Kidswear.dk og spar mange penge. Billigt børnetøj fra kendte leverandører til rene fabrikspriser, direkte fra Dansk Factory Outlet.

Visit Kidswear

We live here: Eli Christensens vej 25