Kidzshop reviews

Kidzshop reviews

8.3

Hurtig og gratis levering ved køb for over 500 kr.

Jeg fik meget hurtigt tilsendt de to par Bundgaard sko, jeg havde bestilt, og så var der en rar overraskelse i form af et smykke til min datter, som gratis fulgte med skoene.

Jeg havde en god oplevelse af at handle hos Kidzshop, og jeg handler der meget gerne igen.

Det er også skønt, at varerne kan leveres med GLS pakkeshop, så man selv kan bestemme, hvornår man kan modtage sine varer. Og så har Kidzshop oveni købet den super gode service, at man får leveret sine varer fragtfrit, hvis man handler hos dem for over 500 kr.

Helt perfekt

Har handlet mange gange. Altid levering efter 2 dage. Kundeservice helt i top. Blev kontaktet, da et bestilt produkt ikke var på lager og fik virkelig god service. Tøjet er bedre kvalitet og lidt dyrere en hvad man kan finde i discount butikker men holder absolut bedre (feks. trykknapper, stof slidstyrke og farve)

Havde fået en vare med en fejl, men den blev nemt ombyttet.

Super oplevelse

Jeg har købt børnetøj på udsalg hos Kidzshop, og alt var bare i orden!. God pris, hurtig levering - og en lille snack til den lille i pakken :))

Alt i orden

Hurtig bestilling og hurtig forsendelse. Alt gik glat - Rigtig fin service!

Godt tilfreds!

Jeg er rigtig godt tilfreds med den service jeg har modtaget fra Kidzshop. Jeg købte en del ting på udsalg, og det viste sig, at en af tingene var udgået. Jeg blev straks kontaktet, og de foreslog et alternativ. Tøjet blev også leveret hurtigt. Rigtig fin service.

Super!

Meget hurtig levering, lækkert kvalitetstøj (Villervalla) på udsalg!

Is Kidzshop your company?

Kidzshop Details

Hos kidzshop.dk kan du bl.a. finde babytøj & børnetøj fra Villervalla, Karl-a, Design Heroes, Retour denim de luxe. Babytøj & Børnetøj i lækre bløde kvaliteter og glade farver til alderen 0 - 14 år.

Visit Kidzshop