Kikkertgrossisten reviews

Kikkertgrossisten reviews

8.2

Virkelig god service

Jeg købte 2 læselup, hurtigt leveret, men desværre gik det ene i stykker.
En opringning, og dagen efter havde jeg en ny. flot service.

Fin service

Købte en lup, som kom lynhurtigt og var helt OK.
Forsendelsesprisen blev ændret nedad inden forsendelsen.
Fin service!

Fin netbutik med mange spændende produkter - også havde de lige den stump til mit fotostativ som ikke kunne findes andetsteds på nettet. Samt til en pris der ligger noget under niveauet hos den lokale fotohandler.

Nærmest uartig kundeservice

Selve handlen forløb godt, men efter at have modtaget kikkerten var jeg i tvivl om den måske var defekt og skrev til kundeservice@kikkertgossisten.dk da der var gået et par dage, rykkede jeg for om de havde modtaget min mail, så blev jeg ringet op og belært om at jeg sandelig ikke skulle sende mail men bruge formular på siden(selv om det står i deres vejledning på siden). Da der ikke var sket noget efter en uge rykkede jeg igen (skrev der ikke skete en s***) og de 14 dages returret nærmede sig sin afslutning. Så blev jeg ringet op og fik at vide at de ikke ønskede mig som kunde og jeg kunne bare sende den retur, hvilket så er gjort.

Hurtig levering og god vejledning.

Varen blev sendt samme dag som den blev bestilt.

Ved kontakt med deres support, blev jeg garanteret dette.
Pakken var også forsvarligt pakket.

Derfor 5 ud af 5.

Super vejledning og hurtig levering

Har købt en stjernekikkert til min søn, vidste intet om stjernekikkerter, men fik en SUPER vejledning ved at ringe til dem. Hurtig levering og billig pris +++++

Hurtig levering (selv i julen), overskuelig varegruppering og et nemt købsflow.

Stort udvalg og hurtig levering!

Vi manglede forskellige lupper til vores værksted - Kikkertgrossisten.dk har udvalget! Vi bestilte lidt forskelligt om tirsdagen, og modtog varerne onsdagen! Så kan det ikke gøres bedre!

Super seriøs butik

Hjemmesiden er velfungerende og jeg bliver vejledet hen til det produkt der dækker mit behov. Jeg købte en kikkert, og den ankom på 3. dagen pakket fint og neutralt ind. Kikkerten var imidlertid defekt, det var en brugt, muligvis en ombyttet vare der var blevet pakket ved en fejl.
Min henvendelse medførte at kikkerten blev ombyttet til en ny og bedre kikkert, leveret personligt, omgående.
Enestående god service og topklasse imødekommendhed.

God service og vejledning og rigtig gode priser!

Fik en god vejledning i telefonen. Stort udvalg og rigtig gode priser. Har købt både kikkert og teleskop.

Is Kikkertgrossisten your company?

Kikkertgrossisten Details

Kikkertgrossisten.dk