Kikkertland reviews

Kikkertland reviews

7.7

Alt i den skønnest orden ;0)

Bestilte en kikkert onsdag, fik den leveret med posten fredag.
God indpakning
så alt i alt intet at klage over ;0)

Da jeg og mine børn vil prøve at udforske stjernehimlen, bestilte jeg en mindre stjerne kikkert hos Kikkertland.dk. Jeg er yderst tilfreds med leveringen. Bestilte Fredag aften og varen var hos mig Tirsdag middag. Tillid betyder meget for mig, når jeg handler på nettet, derfor vil mit næste teleskop blive bestilt hos Kikkertland.dk da min første handel var en positiv oplevelse

bedmømmelse baseret på et enkelt internet-køb

Jeg bestilte hos dem via deres hjemmeside om fredagen, og fik det bestilte om mandagen :)
Forsendelsen var rigtigt godt og solidt pakket ind og i perfekt stand.
Hvis alle internet-handler gik så godt som denne, ville internet-handel være helt perfekt :)
Så 5 ud af 5 til kikkertland.dk

Jeg kan selvfølgelig ikke sige noget om hvordan en eventuel reklamation ville være forløbet, men handlen gik godt og jeg fik det bestilte i perfekt stand og det er jo sådan tingene helst skulle foregå normalt så det er kun det jeg bedømmer på.

Konklusionen på denne handel er at jeg helt sikkert vil vælge dem igen hvis jeg skal handle andet af det de sælger.

Is Kikkertland your company?

Kikkertland Details

SPECIALBUTIK for kikkerter og teleskoper, m.m. Alt i tilbehør.

Visit Kikkertland