Kilroy reviews

Kilroy reviews

6.3

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Min kæreste og jeg skal studere et år i udlandet. I den forbindelse var jeg i kontakt med Johnny Nørremark fra Kilroy, som har leveret en rigtig god service.
Han fandt flybilletter, som passer rigtig godt til vores ønsker mht. pris, afrejsedato, afrejselufthavn og ikke mindst bagagevægt. Oven i hatten har han sørget for, at vi får 3 dage i Dubai uden de store ekstraomkostninger. Johnny har været meget tålmodig, lavet utallige forslag til os og ikke presset på for at sælge.

Undlader at fortælle vigtig information

Min kæreste og jeg var i Australien, hvor vi skulle være 5 uger inden vi skulle videre til Vietnam. Vi havde lejet en bil gennem Kilroy, som lovede, at hvis vi lejede det gennem dem var alt ordnet og betalt på forhånd og vi ikke skulle tænke mere på det. Da vi kom og skulle hente bilen blev vi mødt af en meget vred dame der krævede at vi købte en forsikring, hvilket var MEGET dyrere fordi vi var under 21 på det givende tidspunkt.
Jeg mener vi betalte i omegnen af 800 AUD, hvilket er omkring 4000 DKK,- hvilket selvfølgelig gjorde at vi måtte overveje en ekstra gang inden vi tog ud på "udflugter". Det jeg er irriteret over og gør at jeg skriver denne anmeldelse 3 år efter vi tog afsted er at vi intet fik at vide fra Kilroy om at forsikringen var obligatorisk og ikke valgfri mod et evt. depositum. Vi endte med at betale ca 15000,- for bilen i 4 uger (som vi i øvrigt fik at vide at vi kunne sove i, hvilket overhoved ikke var muligt. Bilen brød sammen og manglede alverdens camping udstyr, som skulle være en del af udstyret i bilen).
bilfirmaet hed vist Travellers Autobarn.

Kære Victor

Mange tak for din feedback her på Trustpilot. Vi er kede af at du ikke for 3 år siden rettede henvendelse til os vedr. din utilfredshed, men jeg har forsøgt at finde al korrespondance frem. Heraf fremgår der som du nævner leje af en Travelers Autobarn bil.

Ved leje af denne er alle lovpligtige forsikring inkluderet gennem din lejeaftale hos KILROY - som du også er blevet oplyst. Dette betyder IKKE at der ikke findes ekstra forsikringer som udlejer på lokationen i nogle tilfælde vil tilbyde. Disse forsikringer er ikke ”tvungne” men enkelte er ”nice to have” og er helt efter eget valg at tilkøbe. At i oplevede et pres fra udlejers sige og et udtryk om at den tilbudte forsikring var påkrævet beklager vi. Igen fremgår det af jeres rejsedokumenter at alle lovpligtige forsikringer altid er inkluderet, hvilket er hvad i skal forholde jer til og kan fremvise udlejer. Vi vil naturligvis påpege dette overfor vores leverandør, men samtidig må vi forholde os til at det nu er 3 år siden.

De bedste hilsner Sarah, Commercial Manager KILROY

Godt service niveau og der er god hjælp og information.

De var rigtig gode at rejse med. Man fik rigtig mange gode ting inkluderet og det var gode fly man skulle med. Det var en rigtig god oplevelse.
Der var kun en ting der kunne gøres bedre og det var en lille smule information der manglede. Der stod på min rejseplan at man selv skulle købe underholdning på en speciel fly rejse, men det viste sig at være inkluderet alligevel. Selv det dårlige endte temmlig godt.
Dejlige mennesker som vaar med til at give en dejlig ferie.

Jeg har købt både flybilletter og buspas gennem Kilroy på min forrige rejse. Kilroy var meget behjælpelige med at finde de billigst mulige flybilletter og samtidig hjalp de os også med at bestille buspas rundt i Australien. Sidst men ikke mindst var de også meget behjælpelige når vi havde spørgsmål løbende under vores rejse. Alt i alt er Kilroy super søde og venlige. Rigtig flinke til at svare på spørgsmål - hvad enten der skal arrangeres og bestilles noget eller man bare vil vide mere om en given rejse eller udveksling :-)

god service

der var rigtig god service!

Super hjælpsomme!

Min oplevelse med Kilroy var super - der var ingen problemer og personalet stod klar til at hjælpe med det mindste problem!

Dårlig behandling og inkompetente medarbejdere

Jeg kan på inden måde anbefale Kilroy som rejsearrangør. Jeg oplevede dårlig service - både inden rejsen, hvor jeg oplevede at jeg havde mere styr på planlægningen end rejsearragøren, der bookede overnatninger og transport på forkerte dage, men også under selve rejsen, da jeg stod og havde brug for deres hjælp, fordi de havde lave lavet en fejl i forbindelse med billeje, så jeg ikke kunne få adgang til den bil jeg i forvejen have lejet og betalt for.

Uddybning:
Kilroy hjalp mig med at bestille flybilletter, overnatninger samt transport på min rundrejse.

Jeg oplevede at min rejsearrangør bookede overnatninger i USA, på et tidspunkt hvor jeg stadig ville befinde mig i New Zealand, at der var bestilt dobbelt transport (buskort) i Australien, samt flere småfejl med datoer som ikke passede, som jeg selv måtte gøre opmærksom på inden afrejse.

Da jeg ankom til Los Angeles, kunne jeg ikke få udleveret den bil jeg havde lejet, fordi Kilroy havde booket ved et firma som ikke udlejede biler til personer under 25. Jeg var på det tidspunkt 20 år, hvilket Kilroy var blevet gjort opmærksom på inden afrejse. Jeg stod derfor i lufthavnen i LA og kunne ikke få kontakt til Kilroy, fordi det var nat i Danmark. Derfor måtte jeg betale for en taxa til mit hotel - de penge har Kilroy aldrig ville betale tilbage.

Helt fantastisk!

Jeg skulle rejse til new zealand, australien, kina og indien med en veninde i 3½ måned.

Vi havde den mest fantastiske tur, og vi gjorde alt det vi drømte om. Der var ikke det, som ikke var muligt for os. Hvis der var noget vi ville, skulle vi bare sige til og næste dag, var det arrangeret!
Selv da vi ændrede vores planer midt på turen var det ingen forhindring.

Kan varmt anbefale kilroy!

Lyver og undlader vigtige detaljer

Hvis de siger at du får 10% på de biler du lejer gennem dem og du så lejer bil i 2 lande, så får du IKKE rabat på begge biler selvom de siger det til mødet.
Hver især opmærksom på, at de undlader at fortælle dig, at du enten skal ligge 10.000kr i selvrisiko eller skal købe en overdrevent dyr forsikring når man afhenter bilen.
Hvis de fortæller dig, at de betaler det første hotel, for at sikre os en god start på rejsen, så tjek regningen for du ender højst sandligt selv med at betale og hotellet er garanteret ikke noget at råbe hurra for! Hvis i ringer fra udlandet for at få hjælp, så forvent lange ventetider når den du snakker med skal forhøre sig hos kollegaer og i sidste ende, så hjælper de egentlig overhovedet ikke.

Ikke et rejse selvskab jeg vil anbefale!

Hej Marianna

Først og fremmest tak for din feedback. Vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse og vi har forsøgt at komme i dialog med dig for at finde en løsning.

Vi kan på ingen måde nikke genkendende til hverken at lyve eller at undlade vigtige detaljer. Vores rejsekonsulenter er netop til rådighed så du kan få svar på alle dine spørgsmål, samt hjælpe hvis der skulle opstå problemer undervejs. Mht. svartider beklager vi naturligvis hvis du har oplevet lang ventetid. Vi praktiserer at have i gennemsnit 15 rejsekonsulenter på telefonen, specielt i travle perioder for netop at ekspederer alle rejsende på telefon så hurtigt som muligt.

Alle vigtige detaljer omkring leje af bil fremgår tydeligt i dine fremsendte rejsedokumenter og ALLE lovpligtige forsikringer er inkluderet i din billeje gennem KILROY. Hvis biludlejningsfirmaet foreslår dig tilkøbsforsikringer er det dit eget ansvar at vurdere hvorvidt disse er relevant til det behov du har (og hvordan du vælger at behandle bilen). Dette har ingen relation til KILROY.

I forhold til selvrisiko er denne praksis kutyme hos alle biludlejningsfirmet. På nogle biler kan der netop være specifikke prissætninger på en selvrisiko. Det fungerer på den at måde at firmaet holder dine kreditkortdetaljer indtil du returnerer bilen. Dette er altså ikke en ekstraomkostning, men blot en sikkerhed for at du returnerer bilen.

Vi beklager inderligt at du har haft en dårlig oplevelse, men betragter også sagen som lukket idet du ikke ønsker at indgå i en videre dialog.

Fantastisk service!

Jeg bestilte en roadtrip over Afrika gennem Kilroy og blev mødt af rigtig god service, der virkelig fokuserer på hvad jeg som enkeltperson ønsker af min rejse. Desuden en stor tålmodighed med alle mine dumme spørgsmål

Holder ikke hvad de lover!

Efter have sparet op og lånt penge af familie til min drømmerejse, til syd Afrika for at se den store hvide haj og arbejde med en frivillig organisation i tre uger ude på havet. Endte i at jeg var ude på havet to gange, vi skulle selv betale alt vores mad som ellers stod skrevet at vi fik, derudover så ville jeg rejse hjem før tid pga. den virkelig dårlig oplevelse så kunne Kilroy ikke skaffe mig en billet som Emirates ellers godt kunne se at de kunne. Så pga. dette måtte jeg betale yderlig dobbelt for en billet hjem. :(
Jeg fik anbefalet Kilroy af flere venner, så følte at troværdigheden var høj og det tror jeg skam også at den er - bare ikke på rejser til Gansbaai for at arbejde med hajer.
Så tak for et minus på omkring 10.000 og en virkelig skuffende rejse Kilroy! :(

Hej Tine

Vi takker dig for din feedback her på Trustpilot. Vores rejsekonsulenter gør meget ud af at forberede frivillige der deltager på projekter i udlandet på forhold, arbejdet og selve opholdet for netop at forventningsafstemme. Vi er kede af du ikke har følt dig godt nok oplyst omkring dette projekt.

Vi er i kontakt med dig under dit ophold, hvor vi beder dig tage fat i projektet for at prøve at løse problemet lokalt og hvor vi spørger ind til hvilke informationer du får fra projektet. En mail du ikke vender tilbage på og som tilsyneladende, fra vores side, ses som et tegn på at du har løst problemet på stedet. En formodning der understøttes af at vi ikke modtaget en skriftlig klage fra dig før midt februar (her på Trustpilot) hvor reklamationsfristen reelt er udløbet.

I august og september var området omkring Gansbaii særligt ramt af dårlige vejrforhold. Det begrænsede desværre antallet af gange du fik mulighed for at komme til havs og opleve hajerne på tæt hold.

Om end det fra land kan se stille og roligt og ud – så skal man ikke undervurdere havet omkring Gansbaii og dets kraft og uforudsigelighed. Og sikkerhed hverken kan eller vil vi - eller vores samarbejdspartnere - gå på kompromis med.

Det er selvfølgelig som deltager på et frivilligt arbejdsprojekt rigtig frustrerende når den slags situationer opstår. Men hvorvidt dyrene - i dit tilfælde hajerne – dukker op når vi ønsker det, eller vejret pludselig viser sig fra sin barske side, er fuldstændig uden for vores påvirkning.

I vores belysning af sagen bekræfter projektet at der var begrænsede muligheder for bådture grundet ovenstående omstændigheder. De fremhæver dog også at de som alternativ sørgede for adskillige aktiviteter og udflugter – f.eks. Boulders Beach, Cheetah Outreach, Agulhas, Hermanus - ud over de andre elementer af projekter, som nævnt under indhold i projektet.

Som afslutning på din klage har vi været i dialog og har ydet dig en kompensation for din uheldige oplevelse. Vi takker for den efterfølgende positive dialog.

De bedste hilsner Sarah, Commercial Manager KILROY

Fantastisk rådgivning og forståelse for vores ønsker på vores rejse!

Kilroy gjorde vores drømme virkelige! De kom med gode foreslag til, hvordan vi kunne rejse rundt i Sydamerika, fortalte os hvilke steder vi bare skulle se, samtidigt kombinerede de det med vores egne ønsker og drømme.

Pas på alt for korte transittider

Jeg bestilte en flybillet til Los Angeles, og her havde jeg lidt under 2 timer i transit mellem Washington og Los Angeles. Det kunne jeg fint købe billetter til hos Kilroy, og derfor vurderede jeg også at jeg burde kunne nå min afgang videre.

Men security/customs check tog en time, afgangen videre var i en anden terminal langt væk, og det hele betød at det var totalt umuligt at nå den videre afgang, også selv under optimale forhold som her (ingen forsinkelser ved flyselskaberne)

Jeg blev herefter sat standby på flyet dagen efter, som i praksis betyder at man bliver skrevet på en liste for et fyldt fly, som man så kan komme på hvis nogle ikke møder op. Jeg måtte så tage en taxa til det nærmeste hotel og tage en ufrivillig overnatning her, og spilde en hel feriedag i USA på grund af et misset fly.

Efterfølgende har jeg kontaktet Kilroy for at finde ud af om de ville dække de uforudsete omkostninger jeg har haft (hotel og taxa), og her var svaret nej.

En af grundene til at jeg netop valgte Kilroy over Momondo, Supersaver, Hipmonk mv., var netop at jeg forventede en lidt højere service og opmærksomhed ifht. om afgangene er teknisk mulige, så jeg er meget skuffet over at det for det første er muligt at købe en flybillet der ikke kan lade sig gøre i den pågældende lufthavn og det at der ikke er noget at gøre i forhold til at få dækket omkostningerne ved den overnatning jeg måtte tage. Jeg har efterfølgende hørt om en historie med Kilroy billetter hvor folk der er har booket rejser med lufthavnsskift i London, hvor det ligeledes har været fuldstændigt teknisk set umuligt at nå fra den ene lufthavn til den anden.

Mit råd må derfor være at undgå Kilroy, og booke hos andre leverandører som fx de tidligere nævnte, man får i hvert tilfælde ikke den ekstra service hos Kilroy som man kunne have forventet. Eller sørg i det mindste for at være ekstremt opmærksom på om det kan lade sig gøre at skifte lufthavn/terminal/diverse checks i den periode du har mellem flyene.

ingen flybilletter til de angivet priser..

Jeg har søgt efter flybillet til Vietnam via Momondo og Kilroy, og hver gang jeg har tastet alle personlige informationer og nået til betalingen, bliver jeg oplyst at prisen på billetten desværre ikke er tilgængelig længere..
Jeg søgte i går og blev oplyst en pris til 6250,- men afventede lige svar vedr. min rejseforsikring. Senere på dagen var den steget 6499,- Jeg vælger at købe billetten og taster alle oplysning men bliver afvist på betaling da der ikke er flere billetter til prisen. Nu hedder prisen pludseligt 7600,- for samme billet....Jeg dropper det, sletter min browser historik og søger så igen dagen efter og bliver via Momondo atter tilbudt en billet til 6399,- hos Kilroy. Taster atter aller oplysninger og bliver mødt med samme besked om at ingen billetter er tilgængelige til prisen. Har også søgt direkte på Kilroy hjemmesiden og bliver også oplyst den lave pris. Jeg har kontakter It hos Kilroy og fik mest af alt en sladder for en sludder om at de nok ikke var opdater, men undre mig over at de d.d. igen tilbød billetten til 6399,- nu var den jo opdateret til den lave pris igen, men da det kom til stykket var den der alligevel ikke. Kom ind i kampen..I spilder min tid..

Kære Christian

Først og fremmest tak for din feedback her på trustpilot. Vi er kede af din uheldige oplevelse ved søgning af flybilletter online.

Alle priser som du finder online kommer direkte fra de respektive flyselskaber du søger på. I nogle situationer opdaterer flyselskabet ikke deres pladssituation hurtigt nok, og når vores system så spørger på pladsen ser den ud til at være ledig. Først når du går videre til betalingen, får vores system information og den endelige bekræftelse fra flyselskabet om pladsen faktisk er ledig, og hvis den i sjældne tilfælde ikke er vil du få besked om dette.

Normalt opdaterer flyselskaber deres billetter flere gange dagligt, men vi ser sjældne tilfælde hvor enkelte billetter ikke bliver opdateret korrekt. Som rejsebureau er der desværre ikke noget vi kan gøre for at undgå denne type fejl.

Vi håber til trods for dette at du fandt de rette billetter for dig og at i fik en fed rejse.

Fantastisk kundeservice

En kammerat, jeg rejste sammen med i USA i 2010, måtte afbryde sin rejse og tage hjem før tid. Tre år senere går det op for os, at vi kan få de skatter og afgifter på ubrugte flybilletter refunderet. I min kammerats tilfælde drejer det sig om et beløb på over 2.500 kr.

Luftfartselskabet, vi fløj med, afviste i første omgang vores legitime krav. Velsagtens fordi selskabet kalkulerer med, at vores tilgodehavende er for småt til, at vi ønsker at rejse et civilt søgsmål.

KILROY Travel, der solgte os flybilletterne, har været os til stor hjælp. Gennem en intensiv korrespondance, der har stået på i en måned, er det hjælp fra KILROY Travel lykkedes at få luftfartsselskabet på bedre tanker. Vi har nu fået lovning på at få vores tilgodehavende for den afbrudte rejse tilbageført til kortet.

KILROY Travels kundeservice har været yderst imødekommende og professionelle. Vi fik fra starten af at vide, at det ville tage nogen tid, og at luftfartsselskaberne typisk tager sig betalt for deres ulejlighed med at udbetale sådanne tilgodehavender. Også Kilroy Travel tager sig betalt, men 100 kr. i servicegebyr per refunderet billet, synes jeg, er godt givet ud for den flotte service, vi har fået.

Kære Martin

Da vi lever og ånder for glade kunder, glæder det os at vi har kunne hjælpe dig og din kammerat i denne situation. Tak for din feedback og de rosende ord. Vi håber at I får mulighed for at genoptage og afslutte rejsen i USA.

De bedste hilsner Sarah, Commercial Manager KILROY

Super god kundeservice og pakkerejser

Jeg rejste med KILROY da jeg havde sabbatår. Jeg brugte dem både til at bestille flybilletter, så jeg hele tiden havde en deadline i hvert land, og brugte dem til at arrangere to forskellige gruppe/pakkerejser.
Medarbejderne hos KILROY var super søde og meget kompetente i deres job - lige meget hvem jeg snakkede med derinde, kendte de nærmest til min rejse. Jeg havde dog en kontaktperson, men alle andre kunne og ville med glæde hjælpe hvis min kontaktperson ikke lige var på kontoret.

Jeg kan kun anbefale andre unge at rejse med KILROY!

Kære Chris

Et stort tak for dine rosende ord! Det glæder os at du havde en fantastisk rejse og oplevelse med vores rejsekonsulenter.

Meget hjælpsom kundeservice

Vi bookede vores rejse til Las Vegas gennem Kilroy, da billetterne kostede det halve af hvad SAS skulle have. Lidt betænkelig måske da jeg så flere negative anmeldelser, men hva' de skal ha' chancen og jeg bestilte 4 billetter. Efter 14 dage havde en af mine venner også bestilt til samme afgang, hvortil jeg ringede kundeservice og en meget sød dame hjalp os så vi blev placeret sammen i flyet. Min tvivl over firmaet blev gjort til skamme, en fantastisk tur hvor der var styr på det hele, ikke sidste gang jeg køber flybilletter gennem Kilroy.

Kære Bruno

Stort tak fordi du valgte KILROY og et tak for din feedback her på Trustpilot. Vi lever og ånder for glade kunder og det glæder os at vores service har overgået dine forventninger og at jeres rejse var fantastisk.

De bedste hilsner Sarah, Commercial Manager KILROY

awesome ansatte og helt igennem godt

Kilroy var super godt. Jeg tog over og mødtes med en af de ansatte i Odense, og han hjalp mig med at få min drøm om en verdensrejse, til at gå i opfyldelse. Jeg havde selv en lille idé om hvad jeg gerne ville, og ved fælles hjælp fik vi planlagt den første del af min rejse. Jeg endte i Sydney, og rejste rundt i et halvt år i Australien, hvor jeg flere gange skrev til Kristoffer fra Kilroy, hvis jeg havde nogen spørgsmål - og han var altid hurtig til at svarer og hjalp mig med mange ting. Jeg rejste alene, så det var fedt at have en i baghånden, når jeg havde brug for hjælp. Til sidst hjalp han mig også med at booke de sidste flybilletter og udvidede min rejseforsikring, så jeg kunne tage sikkert til USA. Det var virkelig godt! hvis jeg skal du at rejse igen, vil jeg helt sikkert booke ved dem igen!

Hej Mette

Stort tak for de rosende ord! Vi er glade når vores kunder vender retur med en oplevelse udover det sædvanlige. Vi sætter altid pris på feedback - negativ som positiv, og det glæder os at du havde en god oplevelse med vores service og en fantastisk Jordomrejse.

En stor berigelse!!

Jeg har faktisk kun rosende ord om Kilroy. Min kæreste og jeg havde længe tænkt os en rejse til Australien. Vi kontaktede Kilroy som hurtigt skruede en god tur sammen til os. Turen startede med 6 dage i Bangkok, derefter 3 uger i Australien og sidst 3 dage i Singapore. I Australien ønskede vi under turen at opgradere til bedre hoteller, og hjælpen var hurtig. Via mail fik vi på meget kort tid opgraderet til bedre hoteller. Dejlig service! Absolut anbefalelses værdige! Kæmpe mange gange tak til Maj fra Kilroy.
Vi er IKKE i tvivl om hvem der skal planlægge vores næste tur!
- Igen TAK :-)

Kære Jesper

Et stort tak for din anmeldelse af KILROY her på trustpilot. Vi lever og ånder for glade kunder, og at dig og din kæreste havde en fantastisk rejse gør os glade. Vi sørger for at de rosende ord gives videre til Maj, som hjalp dig med jeres rejse.

Vi ser frem til at hjælpe med jeres næste eventyr!

KILROY Denmark Details

KILROY travels tilbyder billige flybilletter og rygsækrejser til hele verden. Vi skræddersyr lige præcis den rejse, du drømmer om.

Visit Kilroy

Call us on: +45 70 15 40 15