Kims Bix reviews

Kims Bix reviews

8.3

Fantastisk

Julegaven virkede ikke som ønsket, Batteri og lader kunne ikke samarbejde, så vi sendte det tilbage til Kim. Få arbejdsdage senere modtog vi nyt batteri og lader som fungerer fejlfrit!
Super Service!
Lars

Ingen Problemer

Har handlet i Kims bix mange gange, både han og de andre service medarbejdere er venlige.
Det er godt at de har tid til at fortælle en om hvordan tingende virker.
De har mange reservedele, og et godt sortiment.
Men den bedste kvalitet er at de tager tid til at fortælle dig hvordan man gør med en venlig tone!

Batteri

Post Danmark må godt nok smide mange Batteri væk. for jeg har efter ca 2 mdr ikke fået mit. da jeg købet et gevær ved dem hvor der mangle et Batteri. de ville så sende et til mig, men det kom aldrig.skriver så til dem, hvor de påstår at de har sendt den hmmm. hvad skal man tro på?

men men men ville da stadig købe ved dem. når bare det ikke er noget som skal sendes. de har en fed butik og er pisse flinke der.

hurtig og go service

Fantastisk service og go feedback

Nemt, hurtigt og fuld tilfredshed

Let at bestille og betale. Hurtig og rigtig levering og lidt ekstra bonus med i pakken.

Pålidelig butik og god service

Har handlet en del hos Kims (5-6 geværer og lige så mange pistoler) og har altid været tilfreds. Kigger meget på andre hardball sælgeres hjemmesider, men ender altid med at vende tilbage til Kims for at købe. Der er god bonus at hente, og det er også værd at tage med. Videoerne af udvalgte våben er helt i top. Fedt at se produktet blive afprøvet!
Jeg kunne godt tænke mig at hjemmesiden var lidt mere opdateret m.h.t. lagerstatus. Nogle gange står der at en vare er på lager f.eks. "senest 31.12.2012" helt hen i januar 2013. Man kunne måske også forestille sig at der var en konkret angivelse af alle varers lagerstatus???
Når man skriver til Kim får man hurtigt svar synes jeg. Alt i alt en god butik - du kan roligt handle hos Kims.

Rigtig god butik, dog enkelte problemer.

Jeg har altid købt mine hardball-våben der, og det fortsætter jeg med hvis de fortsætter med at være konkurrencedygtige mht. priser.
Jeg må dog indrømme at jeg synes det er en dum idé at de har slået sig sammen med morfars.dk. Hardball er i princippet "legetøj", og så alligvel ikke. Der er aldersgrænser og politikrav om spil med disse våben. At de så slutter sig sammen med dem, om noget så simpelt og børneagtigt som racerbiler som min 8-årige fætter fik i fødselsdagsgave også fra kims (morfars.dk), gør i mine øjne at det virker useriøst omkring hvad de sælger, og jeg tror at fremtidige hardball spillere vil vælge andre forhandlere, der har speciale i disse våben, i stedet for nogle der prøver at sælge alt muligt andet pjat. Så ja jeg vil formentlig handle der stadig, men kun fordi jeg ved at kim ved en del om airsoft våben. Deres hjemmeside (kims.nu) er dog meget kedelig og uoverskuelig i forhold til andre airsoft forhandleres, men jeg vurderer jo også mine handler med kims, og de har altid gået godt.

ingen problem

Jeg har modtaget min bestiling med det samme uden problemer.

Alt som det skal være

Har handlet hos Kims et par gange og alt har fungeret som man forventer ved en god eShop.

Havde sidst bestilt et produkt, der viste sig at være forsvundet fra importøren, og fik med det samme et attraktivt tilbud på et alternativ. Sådan.

Den 5. stjerne afventer lidt endnu, men er tæt på - fordi jeg er lidt kræsen med at give fem stjerner førend jeg har set hvordan en reklamation bliver håndteret.

super sted

Handler der tit og har intet at sætte en finger på....

Fin butik, med super service. Kan komme med gode råd og vejledning i rigtig meget, og super fedt at der er test af de fleste ting på deres hjemmeside.

Okay forretning

Okay forretning der til tider har gode tilbud.
Desværre er det ikke altid pakkerne sendes så hurtigt, ligesom udvalget til tider er lidt småt..
Dog er Kim super flink og fleksibel.

for lang tid at vente.

Jeg syntes at det tog lidt for lang tid inden pakken kom, selv om der stod 3-4 dages leveringstid. Pakken kom først efter 5 dage

Fin service og levering som lovet

Trods længere leveringstid fra producent pga. sommerferie nåede varen frem som lovet.

Havde gerne set et svar på min mail omkring levering, i stedet for at jeg skulle rykke for et svar på telefon et par dage efter. Men leveringstiden holdt som lovet og det er det vigtigste.

Det indkøbte bue og pil-sæt ser i øvrigt ud til at være af glimrende kvalitet.

SUPER :D

Bestilte en machete :D de skulle lige ha den hjem fra tyskland, tog et par dage, fik macheten godt pakket ind :D det hele virker som det skal.

De dårlige anmeldelser: jeg tror folk er lidt for hurtige til at bedømme, måske skulle de undersøge sagen lidt bedre før de begynder at sige en helt masse...

5/5 super :D

Fremragende kundeservice.

Modtog en BB-gun der viste sig at have en fejl,
ombyttet med ny på stedet !

FREMRAGENDE!!!!

Jeg kan simpelthen ikke forstå disse dårlige anmeldelser som nogle skriver!!! Jeg hedder Karl og jeg vil gerne fortælle om min oplevelse! :)

Jeg havde bestilt en manuel pistol. Så dagen efter fik jeg en mail om at de ikke havde den hjemme men at de ville få den hjem efter 4-6 uger.
Han skrev at han havde en der lignede den men den var dyere!
MEN Så scroller jeg lidt ned og så står der at kims bix betaler det ekstra (næsten 70kr.) Så jeg fik en dyere pistol til den billige pris!!!
Jeg har sjældent set en SÅ GOD KUNDESERVICE!! :D

Lige meget hvad i læser hos de andre, så kan jeg KUN ANBEFALE kims biks! Tak Kim!

Effektiv!

Sendte min M4A1 til reperation, fik ganske kort tid efter at vide hvad var galt og hvad det ville koste. Perfekt pris og få dage efter kom det med posten. God service!!!!

Batteri :(

Inde på Kims.nu bestilte jeg et våben med et ekstra batteri som Kim kunne anbefale, han sagde dermed også at det passede til våbnet.
Da jeg fik varen ladrede jeg batteriet op. Og kunne der efter måle at laderen var i stykker :(

da jeg først kun troede at det var laderen sendte jeg den ind, og de sendte straks en retur :)

men fandt derefter ud af det med batteriet og sendte det derfor som brev ind til Kim han modtog intet og PostDanmark heller.

han nægter derfor at sende en nyt batteri, Kim er dog underrettet at det ren fartisk var laderen der ødelagde både sig selv og batteriet.

www.kims.nu

Reply from www.kims.nu

Det er jo lidt ærgerligt at du giver mig en dårlig anmeldelse
Når det er Post Danmark der har smidt batteriet væk
du sendte mig en lader - og jeg ombyttedede den med det samme
uden nogen problemer
så sender du et batteri som Post Danmark smider væk
og så skal jeg erstatte det???
det er da ikke fair
Kims

Dårlig kundeservice

Bestilte noget for nogle år tilbage, men det var i stykker ved modtagelse. Det tog mig så 3-4 måneder at få pengene tilbage.

Handler der aldrig igen....
Freak found this review useful
www.kims.nu

Reply from www.kims.nu

Hvis jeg vidste hvem du var
så ville jeg kunne gå tilbage og se hvordan det hænger sammen
det virker ikke som sandsynligt at der er gået så lang tid
min revisor følger op på det og sørger for at den slags ikke kan ske
Kims

www.kims.nu Details