Kimskubic reviews

Kimskubic reviews

8.1

!00% tilfreds hurtig levering et spørgsmål på sms og blev ringet op 2 min senere

Har kun godt at sige de to gange jeg har bestilt traktor dele havde jeg dem inden for fire dage.
Mine bedste anbefalinger til kimskubic.
/Jørgen

ok sted at handle

har købt en atv til ungerne og var godt tilfreds med servicen og der var en god kontakt med kim. Varen var i orden og hele oplevelsen var rigtig god. Kan nemt anbefales.

Kims Kubit er største klamhugger for Atv.

Jeg havde købt en Atv 650 kubit med Hvide nummerplade i år 2008 for 50.000 kr, havde være meget skuffe over at købet den kina pis.
Da jeg har hentede maskine hos ham og tage med hjem og kører tur en minutter, begyndter benzinslanger utæt, 50 km sener differen bag gearkasse utæt, kardan akse er meget knør, har været hos ham to gange og laver han ikke skid ved den i 2 uger selv om jeg tager med hjem og lave den iorden, betyder garanti udløbet pga jeg pille ved den, hvorfor kim ikke sørge for få den bring iorden, derfor kalder ham klamhugger.
Jeg stoler aldrig på kimskubit mere fordi jeg havde ringe mange gang til ham og får aldrig svar og prøver ringer op fra anden ukendt nummer op og fik samtale med ham og bliver han afslør.
Jeg skulle havde protes mod ham med forbrugeråde, men det er forsent.

Hold jer væk fra ham.

Mvh Stor skuffe.

det er bare den bedste forhandler på nettet

har nu handlet en del med kim og der bare top service.jeg er fra det sønderjyske men alligevel er mine dele har dagen efter.Ud over det så han ALTID behjælpelig når man fekls som jeg gjorde står en søndag eftermiddag og ikke ahr gnist på maskinen.1 opkald til kimskubic og den sag var løst

michael(rødding)

Total iorden service

Hvis det skal være kineser, er der kun et sted at handle. Service ud over hvad man kan forvente, det bedste jeg har oplevet til dato.

Mark og co Hjallerup

Crossere og reservedele fra Kina

En ærlig og reel mand der sælgere ATV, crossere, dirt bikes og lignende med egen import fra Kina.
Jeg har handlet med ham 1 gang, hvor jeg har købt reservedele. Det var en god oplevelse, hvor mine spørgsmål ang. reservedelen blev besvaret hurtigt og kompetent på mail. Meget billig i forhold til andre sider hvor der sælges kina bikes og reservedele. Hurtig forsendelse. Det er ikke sidste gang, jeg har handlet der.

kimskubic Details

Velkommen til Kimskubic Netbutikken med ATV'ere, crossere, havemaskiner og dirt-bikes samt reservedele. Hos KIMSKUBIC er det nemt og billigt at handle, og med hurtig levering. Butikken er altid åben. Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at ringe eller sms'e til 2869 4402. 2 vurderinger

Visit Kimskubic

Write to: shop@kimskubic.dk