King reviews

King reviews

4.7

Not very good

I've been playing King's game - Candy Crush and Farm Heroes for last 2-3 months. I like these games a lot. But i hate the thing that you need to wait 30mins for a life! Sick of it!

Elendig "service" !

Kan det virkeligt passe, at man skal vente i en uge, for at få svar på et spørgsmål ?? Jeg sendte en mail for en uges tid siden og har stadig ikke hørt noget fra jer. Min mail handlede om, at jeg betaler for et spil, hvorefter der opstår problemer på siden og spillet derfor lukker. Jeg mister 4,50 kr. en gang imellem og da beløbet er mindre, orker man ikke at skrive til jer hver eneste gang. I det lange løb er det dog mange penge man mister. I har nogle rigtigt gode spil, så det er vildt frustrerende, at der skal være så meget bøvl. Hvad med at have telefonisk support, for den skriftlige fungerer på ingen måde !!!

Ik vertrouw King wel

Ik speel al een poosje op King, toegegeven, je zet 50 ct in en bij winst krijg je 75 ct, dus er verdwijnt altijd 25 ct. Maar als je slim speelt en niet te hebberig bent, kan je echt wel wat tegoed opbouwen, omdat je uiteindelijk dagelijks gratis spellen mag spelen, waarmee je wel iets kunt verdienen. Speel de spellen waar je goed in bent voor geld. En gratis spelen kan ook altijd. Ik heb nog nooit gemerkt dat er geld verdwijnt en ze zijn altijd serieus met mijn klachten omgegaan.

Uacceptable kundebetjening

Jeg oprettede et nick i december og for at slippe for reklamer, indbetalte jeg et beløb. Spillede mest for et par kroner ad gangen, da det aldrig var hensigten at jeg skulle blive rig af det :-). Pludselig var kontoen lukket. Jeg har skrevet frem og tilbage med dem, men de ønsker ikke at oplyse, hvorfor de ikke vil have mig som kunde. Kontoen er lukket.
Det overlever jeg uden tvivl, men tænker da, at det var et mærkværdigt koncept at drive forretning på. Min anbefaling er derfor: Find et andet sted at spille.

En hyggelig spilleside

Jeg har i mange år spillet på king.com.

Jeg er hvad man kalder en guldspiller, en der kan spille med penge.

Man kan spille gratis eller man kan lægge penge ind. hvis man vælger at lægge penge ind, kan man stadig godt spille gratis, man har også flere spil at vælge imellem.

Hvis man spiller gratis, vil man før hvert spil skulle vente på en reklame.

Ganz gut

Gewinne zwar nie was. die seite ist aber in ordnung.

j'y reviens toujours

Le site renouvelle souvent ses jeux, et pour les jeux d'argent bon service après vente si soucis.

Mange gode spil gratis

Men hvis man som mig spiller gratis, skal man bevæbne sig med tålmodighed pga. reklamer.

Der er altid et spil man kan blive bidt af. Om ikke andet fordi man kan se hvordan, man klarer sig i forhold til andre spillere.

Rigtig god spilleside

Jeg har nu spillet på King.com i mange år,og synes det er et af de bedste/sjoveste spillesider på nettet.
Jeg sidder i gennemsnit 1-2 timer ad gangen,da det er så svært at løsrive sig :) så absolut ingen klager herfra.

Robbers

They take a huge chunk of your prize money if you win a game i.e. if you have £10 credit, entry fee is 45p and the winning prize is 67p then your overall prize would be just £10.27! Also playing an 8 player game is a gamble, you could easily see your top prize go down the drain for no reason, refunding you the money when its obvious you're the top winner. Their excuse is there's a time limit yet it states there is no limit or no players has played yet there is! Not only are they robbers they are also liars!

OK side

Er ikke så tilfreds med servicen, men tilgengæld mange spil.

den er hyggelig

sjov nok men kan ikke side i mere end en time af gangen

Världens sämsta spelbolag

Jag spelade på King i förhoppning att man skulle kunna vinna något, vilket jag gjorde. Men sedan började eländet. De vägrade att betala ut min vinst, först sa de att jag fuskat, sedan ville de ha en kopia av min legitimation, sedan kom de med ännu mera saker som de ville ha svar på. Naturligtvis skedde detta i syfte för att de slippa betala ut mina pengar. sedan så vill de att jag skall spela några spel som de själva har valt.När jag pratar med mina vänner så AVRÅDER jag dem från att spela på denna sajt.

Is King your company?

King Details

Spil gratis onlinespil, puslespil, kortspil, ordspil, arcadespil, brætspil, sportsspil og flash-spil på King.com

Visit King