Kingfish Dive & Travel reviews

Kingfish Dive & Travel reviews

9.5

Fremragende service

Alle mødte medarbejdere i butikken har altid været imødekommende og venlige når de rådgiver. Fantastisk service, udmærket udvalg og meget rimelige priser (øvrige danske marked taget i betragtning).

Fantastisk service fra start til slut!

Jeg kan ikke andet end at give kingfish topkarakterer. Har netop erhvervet mit OWD gennem dem. Top professionelle instruktører igennem hele kurset - krydret med fantastisk service og rådgivning i butikken under udstyrskøb. Jeg kommer helt sikkert igen, når jeg skal tage mit AOWD og supplere op på udstyret.

Kingfish skiller sig ud!

Kingfish giver mig altig indtryk af at være en meget speciel kunde. De tager sig tid til det, der nu skal ordnes, købes eller spørge om! Deres dykkerrejser (sidste gang Palau i November 13) var nok den bedste dykkerferi jeg nogensinde har været på. Godt planlagt, kanon dykning og alt fungerede perfekt. Så absolut min favorit!

God stemning og dygtige instruktører

Har taget mit PADI Open Water hos Kingfish. Det var en god stemning på kurset og dygtige instruktører.

Professionelt kursus med gode instruktører

Tog mit Padi Open Water certifikat hos Kingfish. Rigtig godt kursus, hvor der er god tid til gennemgang af de forskellige skills. Instruktørerne har stor erfaring og er meget hjælpsomme.
Kan kun anbefale kurset.

Mit første møde med Kingfish

Hej med jer alle sammen.
Jeg vil gerne sige tak for god betjenning,fra den søde unge pige,som med et smil
tog sig tid til en på en travl fredag eftermiddag. En rigtig god butik.
Jeg vil helt sikkert handle hos jer igen.

God vejledning

Super god service og vejledning

Lidt rod, men ryddet op til sidst

Jeg må nok revurdere min oprindelige anmeldelse.

De fandt ikke ud af at indkræve moms når varerne sendes til Danmark, men er bestilt i Norge. Så sender de en faktura efterfølgende for opkrævning af moms. Fakturaen står med et beløb som skal dække manglende moms, plus moms af dette beløb, og jeg betaler selvfølgelig af det manglende beløb, men uden moms for det skal jo ikke opkræves moms af moms. Efter 2 måneder kommer der så et kontoudtog med restance på manglende indbetaling, altså moms af momsen.

Det viser sig så at der var en ny medarbejder som ikke var klar over at man skal udstede en kreditnota, og en ny faktura med det rigtige beløb. Efter meget om og men har de nu slettet mellemværendet og udstedt korrekte fakturaer/kreditnotaer. Irriterende rod men de ordnet op da de indså fejlen.

Hej Jørgen,

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for misforståelsen blev ryddet af vejen til sidst og vi beklager den ulejlighed du har haft - Vi tager det slettede mellemværendet som lærepenge, og nu er vi fremover alle opmærksomme på at få tillagt moms på bestillinger fra udlandet, som sendes skal sendes til Danmark.

Tak for din anmeldelse og for lejligheden til at blive bedre,

Mvh Kingfish

Fin service

Fin oplevelse og det man kan forvente - med en venlig og imødekommende kundebetjening.

Nnnn

Nnnnnnnnnnnn

Kompetent og venlig betjening

God vejledning om valg af snorkeludstyr til barn.

Problemfri levering og retur

Jeg købte 2 våddragter i forskellige størrelser hos www.kingfish.dk, da jeg var i tvivl om, hvilken der ville passe mig. Hurtig levering, dog havde det været rart at få at vide at ordren var sendt og evt. et trackingnr, men når levering er så hurtig gør det ikke så meget.

Den ene våddragt måtte selvfølgelig retur og her var der ikke nogen problemer, og pengene var meget hurtigt overført.

Det eneste, der kunne være dejligt var fri fragt (evt. ved bestemt beløb, jeg købte for over 4000 kr) og evt. fri retur. Til gengæld var de en af de få steder på nettet, der havde netop denne tynde våddragt.

Her handler vi helt klart igen.

Hej Dorte,

Tak for din fine anmeldelse og feedback. Vi har selv savnet muligheden for at tilsende track og trace oplysninger automatisk, og bla.a derfor lancerer vi en ny hjemmeside inden for meget kort tid. På den nye side vil du få tilsendt track & trace nummer automatisk, ligesom vi vil tilbyde fri fragt ved køb for over 1.500 dkk. Vi ser frem til at betjene dig en anden gang.

Mvh Kingfish

Vildt god service

Var bare lige inde for at skulle købe et gavekort til min mand i fødselsdagsgave, men Mirjas glæde og entusiasme over alt hvad der har med dykning at gøre, medførte at jeg kom afsted med noget helt andet - meget bedre, og utrolig meget klogere. Tak for fantastisk betjening :-)

Super god service & vejledning

Den unge ekspedient, Andreas, gav rigtig god vejledning, og det var en super behagelig oplevelse at handle i butikken. Det er min dykkerforretning fremadrettet.

Hej Jan,

Tak for din flotte anmeldelse - nu får Andreas kaffe og kage! =)

Altid top service....

En butik der tager dykning seriøst!

Fagligt i Top og Serviceminded betjening!

Vil man have gode råd, det rigtige udstyr og senere få en god oplevelse under overfladen er King Fish det rigtige sted at tage til.

Her er jeg efterhånden kommet mange gange..

God opmærksom betjening. Man føler sig i hyggeligt selskab og de varer man efterspørger bliver fundet frem hurtigt.
Medarbejderne efterlader et kompetent indtryk.

Supergod service

Vi fik en supergod vejledning da vi skulle købe dykke gear til vores tur til Bali.

Fantastisk ferier KingFish planlage for os ;)

Rejs trygt med King Fish. De planlage vores
3 ugers ferie til Bali. Vi oplevede 3 fantastiske hoteller og 3 forskellige/fantastiske dykker steder. Vi har KUN gode minder fra turen. For at man kan få/havde sådan en tur/ferie er der kun en sætning der kan passe;
King Fish VED hvad de snakker om!!! ;)

Kingfish Dive & Travel Details

Visit Kingfish Dive & Travel