Kino reviews

Kino reviews

5.8

Elendigt!!!

Hader skulle bestille billetter over kino.dk, utroligt man ikke kan" få lov" købe billetter uden at skulle sidde mindst en halv time af, fordi der hele tiden sker fejl under købet og man bliver smidt af.
Lav for helvede en overskuelig side der virker, så man gider bestille billetter.
Seriøst elendigt, hvis jeg havde et valg,og havde et andet sted kunne bestille, ville aldrig logge på kino igen!!

Kom ikke i bio trods reservation

Jeg havde reserveret 3 billetter til Dalkas Nuyers Club lørdag kl 19:40 i Kolding. Får bekræftelse via mail, og kan se reservationen på mit kino.dk. Men da jeg vil hente billetterne, får jeg at vide at der ikke ligger nogen reservation på mit nummer, og at filmen i øvrigt først går kl 21:30. Jeg tjekker mit kino.dk og reservationen er væk, så jeg tror på ekspedienten, der mener, jeg nok har kludret i det og bestilt til fredag. Men da jeg kommer hjem finder jeg min mail, og kan se at reservationen var bekræftet til lørdag. De må have ændret programmet og slettet alle reservationer.

Ingen service og ingen billetter.

Har nu 2 gange i træk forsøgt at købe 2 billetter. Hver gang siger den betaling godkendt, men når den så viderstiller til billetter så sker der en fejl og man får derved ingen billetter. Men pengene bliver reserveret 2 gange. Jeg ringer til dem og deres svar er at de ingen fejl har oplevet og de derved ikke kan hjælpe. Men at jeg bare må prøve igen.

Jeg har ikke råd til at reservere billetter så mange gange og det er billetter man kun kan købe på Kino.dk.

Det er simpelthen ikke godt nok. Holder mig væk hvis jeg kan blive fri.

DÅRLIG SERVICE

Hold nu op det er ringe service - spild ikke tiden med at ringe til deres kundeservice - det ved INTET - og kan INTET!

1,39 kr. som gebyrgrib på Visa Dankort!

Ja, det ser desværre ud til at være lovligt at opkræve gebyr, selv på dankort og visa dankort for denne online "betalingsservice". Men det stinker stadig væk! Køb dine biobiletter ved skranken og måske undgår du kort og reservationsgebyr og du støtter samtidig lokal arbejdskraft...

Det er heller ikke OK at man skal hente sine biletter 1 eller flere dage før en forestilling. Der er jo desværre ingen konkurrence på bioområdet og monopoler / duopoler giver kun os kunder det værste, men de ender med at skyde sig selv i foden.

Annulleret pladsreservation ??

Vi brugte i alt 3 timer på at reservere billetter til Hobitten, fordi deres system gik ned flere gange, og generelt var langsomt.

Vi fik dog endelig GODE pladser til Kolding Bio.
Billetter skal hentes umiddelbart inden filmen starter, så vi er der 5 min før.
Vi får billetter, og skal ind, her står en dame og checker billetter, og vi får denne melding:

Grundet fejl i deres system, har de annulleret alle pladsreservationer, så det er først til mølle inde i salen.

Så vi endte med at sidde på en af de forreste rækker, ude i siden..
Hele filmen og aftenen er total ødelagt. Og dem ved kolding bio var skide ligeglade.

Er skuffet og irriteret, har spildt meget tid, og mange penge, på at få de pladser vi ville have.

Uacceptabelt som stjernen siger!

D. 22/11 skulle jeg og 5 venner ind og se hunger games.
Vi havde reserveret billetter, og var der til tiden og det hele,
Men da vi kommer hen til kassen og skal betale for billetterne, kan hende der sidder ved kassen ikke finde vores billetter på maskinen.
Det viste sig så at være fordi de sletter reserveringerne hvis man bestiller dem mere end en uge før forestillingen. Så vi endte med at sidde på række tre istedet for de pladser vi havde bestilt!
Da vi bestilte dem, så vi intet om at de ville slette reserveringerne. Og har prøvet nu her at kigge på deres hjemmeside, og jeg kan intet du de om det!
Jeg synes det er uacceptabelt at de ikke informere om at de sletter reserveringerne.
Og så undrer det mig at man kan reservere billetterne hvis de alligevel sletter dem igen!

En :-( smiley fra mig!

Uforskammet markedsføring via TMpartner.dk

Er lige igen blevet ringet op af TMpartner på vegne af Kino.
Jeg bliver ringet op 3-5 gange hver aften af disse på vegne af et eller andet der skal sælges. Denne gang Kino.
TMpartner er uforskammet og viser ingen forståelse for den private borger. Jeres brug af disse giver så samme indtryk.
Mit råd til Kino - drop dem!!!!!

Elendigt ved større arrangementer!

Når der er større arrangementer som f.eks. store biograf præmierer, Den Store Biografdag osv. er deres billetsystem så elendigt at det stort set er umuligt at bestille biletter.

Jeg var eksempelvis ved bestilte to billetter under Den Store Biografdag, men mens jeg ventede på en bekræftelse, var der åbenbart en anden der fik dem bestilt, og jeg fik en fejl på min skærm med at forespørgslen var udløbet...

Tag nu og få købt nogle bedre servere! Hvor svært kan det være!!??

Til normale forestillinger plejer de, at virke nogenlunde.

Ringe service!

Utrolig dårlig service!
Efter nogle ellers gode oplevelser med Kino har jeg nu fået nok.
Jeg havde bestilt billetter til Kvinden i buret, men blev forhindret i at komme, så jeg ringede til Kino for at få flytet mine billetter til dagen efter. Jeg havde tjekket om der var ledige pladser til dagen efter og det var der! Men det er åbenbart umuligt at få flyttet sine billetter! ÆV

Effektivt; dog med mindre fejl

Bestilte og betalte billetter, der dog kom uden stregkode, men dette er reelt set uden betydning.

Perfekt.

Vanvittigt dyrt...!

Ifølge DR Kultur er biografbilletter steget TRE GANGE MERE i forhold til den almindelige prisudvikling siden 1950...!

Det er ingen overraskelse. Især i de senere 5-10 år synes den, at have fået hele armen. Efter at være blevet medlem af biografklubben blev det ikke umiddelbart bedre. Men en dag dukkede der en spørgeundersøgelse op på skærmen da jeg besøgte kino.dk hvor man havde mulighed for, at komme af med sin mening og - endnu bedre - at tilføje en kommentar om det man havde på hjertet sidst i undersøgelsen.

Jeg skrev så, at jeg var forarget over de efterhånden obskønt dyre billetter der havde nået vanvittige højder i de senere år og at der i 90'erne havde været noget som kaldtes "billigdage" på mandage hvor man - dengang - kunne komme i biografen til 35,- kr. modsat 45,- kr. - på almindelige dage.

Jeg stillede så spørgsmålet om hvad der var blevet af den slags særlig hensyntagen til kunder og især dem som ikke havde mange penge at gøre godt med som studerende, børn, dårligere stillede familier osv. osv. osv. Dengang eksisterede der ej heller de finurlige særheder som gør, at en plads i øverste sektion pludselig kostede 10 eller 20 kroner ekstra end hvis man sad i forreste del. Det var bare med, at komme til først og reservere en billet og det var så det.

Efter at have skrevet ovenstående kommentar kom der pudsigt nok "helt tilfældigt" gang i billigere priser på "snigpremierer" med særlige mails til dem som er klubmedlem. Underligt nok men da overraskende glædeligt eller i hvert fald en god start.

I forhold til artiklen på DR Kultur siden kan jeg meddele, at der i samme forbindelse var et interview den dag i TV-avisen hvor en ekspert blev spurgt om hvorfor denne ekstreme udvikling i priserne havde taget så meget fart (i dag kan man vel kalde 85,- eller 95,- kr. for standardpris).

Svaret var, at hvis kunderne ikke klagede så blev priserne ved med at stige...!

Så kære venner, åbn jeres mund og flyt jeres r..e og GØR noget ved det. Hvis folk bare bliver ved med, at se passiv til når priserne stiger alt imens filmene stadigvæk kun varer halvanden time ligesom for en 10-20 år siden, så er det jeres egen ligegyldighed som gør, at alle bliver ved med at blive flået i fremtiden.

Og jeg går ud fra, at mange af dem som går i biografen har samme tanker om prisniveauet...

Speak up...!!!

Rimelig fokus

Nu handler Kino primært om kommende og aktuelle film i biografen - men debatten på siden er mere enkel og uden så meget kævl, som der af og til kan blive på Filmz

Ingen returret

Jeg skulle have flyttet mine billetter til samme film dagen efter. Hvis ikke, skal jeg have mine penge retur.

Dette kunne ikke ske, i følge loven kan de tage mine pege, fordi vi som kunder ikke er dækket af returret. Påtrods af henvendelse 2-3 dage forinden film-dagen.

Tak for at stjæle mine penge kino.

Du skal fandme have tålmodighed med det system

Jeg ringer til kino.dk for at bestille 22 billetter til Olympus Has Fallen d. 3. april 2013. I telfonen er service fin og jeg reserverer billetterne. Her får jeg at vide at de skal hentes senest 22. marts.

Den 21. marts ringer jeg for at sikre mig at der er styr på tingene og spørger her om jeg kan få tilsendt en faktura, da det er et firmaarrangement. Så skal vi bruge et CVR-nummer og oplysninger om firmaet. Fint det kan du få nu siger jeg i telefonen. Nej du skal komme herind med det får jeg at vide. Hvad mener du spørger jeg!

Du skal møde op herinde personligt med CVR-nummer og stempel og underskrift fra virksomheden. Jeg spørger så hvorfor jeg ikke kan oplyse dette i telefonen og får at vide at så kunne jeg jo oplyse et hvilket som helst CVR-nummer. Jeg siger så at hvis jeg nu giver forkerte oplysninger, så får vi ingen faktura og kan dermed heller ikke betale og kommer dermed heller ikke ind og se filmen, så mon ikke jeg oplyse de korrekte data?!

Du skal aflevere personligt! Jeg spørger så om det også gælder hvis jeg fx. boede i Nakskov og filmen var i Falkoner Biografen. Ja!

Jeg vælger dog at tage mit barn på 3 år under armen, udstyret med CVR-nummer og deslige fra min arbejdsplads og kører ind til Falkoner Biografen - dog fra Hellerup! Der er 2 unge mennesker på arbejde og de aner ikke hvad de skal stille op med CVR-nummer og efter 30 minutters diskussion afleverer jeg oplysningerne og beder dem tage sig af det i morgen, da min søn er træt og jeg ikke gider bruge mere krudt på det.

Næste formiddag ringer jeg til kino.dk og prøver at finde hovede og hale i miseren. Her får jeg at vide at der må være en misforståelse og jeg skal tale med lederen i biografen, så jeg bliver stillet om - men lederen er der ikke og andre kan ikke hjælpe. Tilbage igen til kino.dk som beder mig sende en mail på falkoner@nordiskfilm.com og få løst problemet.

Mandag d. 25. har jeg endnu ikke fået svar fra biografen eller lederen. Jeg vælger så at tage tilbage til Falkoner Biografen, da jeg jo har arrangeret at 22 kollegaer skal i biografen 3. april og vi snart ikke kan nå at betale fakturen, da den heller ikke er dukket op endnu.

Nu møder jeg så 2 nye biografmedarbejdere og den ene som er "chef" ved ikke hvordan det løses, så han får fat i en sød kollega, som hjælper mig og får forklaret at kino.dk har en meget tåbeligt system, så alt skal udfyldes på et A4 ark...............

Jeg udfylder arket og får billetterne og får at vide at fakturaen vil blive fremsendt på et tidspunkt - måske efter forestillingen men det betyder ikke noget. Jeg spørger så om vores data nu bliver registreret i kino.dks system, så vi en anden gang bare kan ringe og referere til et kundenummer.................... NEJ VI SKAL MØDE OM HVER ENESTE GANG VI VIL I DERES BIOGRAFER OG SAMME PROCEDURE IGENNEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hold kæft nogle kegler!

Bonus info; Christina som åbenbart er leder af biografen viste sig at være på ferie i en måned og hendes højrehånd som ikke var til at træffe mandag, men dog havde vagttelefonen, ringede den søde pige til et utal af gange og jeg hørte hende også spørge sin kollega om ikke hun havde vagten, men hun tog aldrig telefonen.

Da jeg gik regnede jeg ud at jeg havde brugt over 2 timer på kino.dk - det gør jeg ikke mere.

virker og dejligt nemt

dejligt man kan sidde hjemmefra og bestille billeter og hvor man vil sidde i god tid så alt i alt funger det

Fungerer OK

Fungerer OK. Dog kunne hjemmesiden godt bruge en opdatering. Der er nogen gange problemer ved bestilling. Ingen problemer når først bestillingen er gennemført.

Okay

Okay hjemmeside og det fungerer fint.

Dog er de meget gode til IKKE at registrere ens bestillinger fra tid til anden, når man først står dernede og skal hente billetter, som er blevet betalt.

Ingen refundering ved sygdom.

Ved sygdom, der forhindrer, at man personligt møder op i biografen for at få refunderet sine biletter er der ingen muligheder for at få sine penge tilbage eller rykke biografturen til en anden dag.

"Du må udstede en ven/veninde med en fuldmagt og få dem til at tage derud"

Det synes jeg virkelig er dårlig stil, når man bogstaveligt talt ikke kan bevæge sig længere fra toilettet end 10m. Og så forbruge en time af en vens tid for at få dem refunderet. Nej tak!

Henrik

Is Kino your company?

Kino Details

Kino.dk er et filmsite med online køb og bestilling af biografbilletter til nye premierefilm og aktuelle film i biografer som Imperial, Palads, Metropol København, Falkoner Biografen, Dagmar Teatret, Grand Randers og alle BioCity biografer

Visit Kino

Kino is in category: Cinemas