Kino reviews

Kino reviews

5.8

Hurtigt og enkelt

Har efterhånden benyttet mig af kino.dk mange gange og har aldrig oplevet nogen problemer.

1 stjerne for venlig telefonbetjening + 1 stjerne fordi jeg får mine billetter

Har brugt to en halv time på at vente på at købe billetter til premieren på Hobitten online, uden held, da jeg ikke kunne få lov at betale for bestillingen. (Prøvede faktisk to gange med to forskellige browsere med samme resultat). Forsøgte så at ringe til billetbestillingen: efter noget tids venten blev røret taget og umiddelbart smidt på! Forsøgte at ringe igen, men nu gik den slet ikke igennem. Tredje gang gik telefonsamtalen igennem og jeg kunne få lov at reserve de to billetter, som jeg ikke kunne betale for på nettet. Billetterne skal så hentes to dage før forestillingen, hvilket kommer til at koste mig en times ekstra køretur og spild af tid - foruden de to en halv time, jeg allerede har spildt! Det værste er næsten, at en anden person kunne have foretaget samme telefonopkald, som jeg selv gjorde, og bestille samme pladser, som jeg i første omgang havde bestilt og ville have betalt for på nettet! Det er bare ikke godt nok!

Nemt..

Nem og overskuelig side.. Finder hurtig de informationer man søger, eller bestilling af billetter..

Vejen til en hyggelig aften

Nemt og hurtigt, bruger altid denne side når jeg vil overraske nogen med en bif-tur.

god og super service over telefonen

Nem hjemmeside, god kvitterings mail

Har brugt kino.dk en del gange efterhånden.
Syntes det er nemt at bestille og vælge sæder i biografen.

Det er rigtig fedt med stregkoden i kvitteringsmailen, så man kan bruge sin smartphone skærm på selvbetjenings maskinerne i biografen.

Dårlig hjemmeside

Da jeg skulle bestille billetter til en film, sad jeg i kø i over to timer. Fair nok at der var kø, da der også stod at man kunne forvente det. Men da jeg bliver stillet videre til billetbestillingen efter de to timer, skriver den "Error". Prøver igen og sidder i kø i en time og det samme sker. Tror jeg prøver omkring 5 gange uden det virkede. Endelig lykkes det at reservere, efter en del nye forsøg om aftenen. Et par dage senere skal jeg betale billetterne og der er fejl igen. Har tastet alle mine bankoplysninger og sidder og venter i over en halv time, før jeg opdatere siden. Den siger fejl og at jeg ikke skal prøve igen, da pengene muligvis er trukket. Ringer til biografen, som siger at jeg skal prøve senere eller afhente dem i en biograf.

Super nemt.

Fint, nemt og hurtigt.

Dog er det sket 2 gange at de ikke har mine bestillinger i biffen, trods bekræftelses mail, og at jeg kom i den rette tid.

Men det kan lige så godt være biografen som det kan være kino.

Super hjemmeside

Jeg bruger altid siden når vi skal i biografen, man kan bestille pladser, se spille tidspunkter kommende film, læse anmeldelser både private og avisernes de har bare hele pakken.
Den fortjener helt sikkert 5 ud af 5 stjerner :)

Fantastisk bioklub og fantastiske biografer!

Jeg elsker kino.dk! nem at bestille billetter, biograferne er hyggelige og har charme. Helt klart 5 stjerner! det eneste, der kunnet have trukket ned, er prisen på popcorn og slik.

Genialt

Dejligt at man slipper for at ringe og kan ordne alt i eget tempo på netter

Meget nemt

Kino.dk er rigtig nemt at bruge og det tager ingen tid at få bestilt pladser såfremt man har registreret sig. Der er dog rigtig tit fejl på hjemmesiden hvilket betyder man ikke får bestilt sin biograftur. Det må gerne fikses!

Godt tilfreds.

Jeg og min kæreste går rigtig meget i biografen, og vi køber faktisk næsten altid billetterne over Kino.dk.
Jeg kan rigtig godt lide at købe billetter her, og det fungerer stort set altid uden problemer. Det kan dog ske, at bookingsystemet ikke rigtigt virker, og så må man lige vente lidt og prøve igen.
Jeg bruger også hjemmesiden til at læse om de film, der er i biografen og kommende film. Lækker hjemmeside, som jeg er meget glad for i dagligdagen.

Fungerer rigtig godt

Jeg har ikke så meget at sige, andet end at jeg synes, det fungerer rigtig godt generelt.

Jeg har dog haft enkelte problemer, og derfor får den ikke 5 stjerner, men det er ikke noget, der er gennemgående for siden - så alt i alt en god og overskuelig side, hvor det er nemt at reservere/købe biografbilletter :)

Intet at påpege

Har ofte benyttet denne site :-)
Let og overskuelig

Kun et klik væk.

Inden jeg går i biografen tjekker jeg altid kino.dk. Her kan man nemlig finde alle informationer mht den film vi nu engang skal ind og se, dog synes jeg at deres hjemme er smule langsom og en smule indviklet. Men jeg synes generelt at det er en meget god hjemmeside og de har de informationer man behøver, bla. trailer, information og nyheder til film. Der ud over opdaterer kino hele tiden deres hjemmeside, hvilket de er nødt til når nu der hele tiden kommer nye film!

Hvis du bestiller i god tid skal du hente 3 dage før... what?

Hvis du i god tid bestiller biletter skal du hente dem 3 dage før - det giver jo ingen mening. - hvis jeg bestiller 5 dage før kan jeg hente dem op til 30 min før filmen - hvordan hænger det sammen, at hvis jeg er pro -aktiv som forbruger bliver jeg straffet...

Fin til at bestille billetter og læse om filmene

Mangler dog lidt brugervenlighed, men kan alt i alt godt lide siden og den kan sagtens bruge mere end 5 minutter af min tid.

Svigter aldrig

Har efterhånden utallige gange købt eller bestilt biografbilletter på nettet via kino.dk (eller tidligere biobooking.dk) og det har altid fungeret fint. Nemt system, man kan selv vælge pladser og det sparer kø-tiden i selve biografen (udover selvfølgelig når der skal købes popcorn og sodavand)

Rigtig god side!

Gør hvad den skal!

Jeg fik bestilt de billetter jeg skulle, men siden føles lidt "gammeldags" og træg i det, så en opdatering af brugerfladen på sitet ville ikke skade.

Is Kino your company?

Kino Details

Kino.dk er et filmsite med online køb og bestilling af biografbilletter til nye premierefilm og aktuelle film i biografer som Imperial, Palads, Metropol København, Falkoner Biografen, Dagmar Teatret, Grand Randers og alle BioCity biografer

Visit Kino

Kino is in category: Cinemas