Kinopalaeet reviews

Kinopalaeet reviews

7.1

fint sted

Har været der rigtig mange gange med familien. Det er et fint sted, stort udvalg af film og søde medarbejdere. :)

Pas på nu med betalingsparkering! Surprise!

I lørdags skulle mig og manden i biografen og så frem til en gratis tur da vi havde fået billetterne foræret i julegave. Vi parkede som vi altid har gjort på kinopalæet egen parkeringsplads som vi altid har gjort. Stillede p-skiven og gik ind og nød vores film.

Overraskelsen var stor da vi kom ud til en bil med en parkerings bøde???

Der har ALDRIG før været betalingsparkering og da vi efter af have pillet bøden ud og ledte efter årsagen til den så vi at der stod manglende billet. ? Billet? Her sad vi begge og kiggede rundt og først nu opdager vi noget MEGET små skilte hvor der står husk at købe p-billet. standerne står godt gemt længere fremme og vi dem dem først da vi køre derfra. Der var INGEN info da vi kørte ind på parkeringspladsen... og der var bestemt INGEN info indenfor om denne nye betalingsparkering.

En god service som kunne have sparet os for en kedelig overraskelse ville være hvis man inden filmen lige fortalte om dette nye tiltag. Det kunne gøres med et skilt der var på i 5-10 sekunder. slut.

Så ville man have tilfredse gæster...

Parkerings koster iøvrigt langt over 50 kr. for to timer og svare derfor til priserne inde i centrum af københavn.

På grund af denne kedelige og nu ret dyre biograf tur vælger vi fremover at se vores film et andet sted.

OK - men plads til forbedring

Dette er en anmeldelse af selve biografen .
Web-side og orientering inden besøget i biografen = * * * * (4 stjerner)
Service i biografen = * * * * * (5 stjerner)
Lyd / billede = * * * * (4 stjerner), af og til er lyden forvrænget
Salens indretning = * * * (3 stjerner), klart et minus med de dårlige stole med mindre man kan få sidste række eller sofa-rækken
At finde rundt = * * * * * (5 stjerner)
Slikbutik = * * * * * (5 stjerner)
Toiletter = * * * * (4 stjerner)

Is Kinopalaeet your company?

Kino.dk er et filmsite med online køb og bestilling af biografbilletter til nye premierefilm og aktuelle film i biografer som Imperial, Palads, Metropol København, Falkoner Biografen, Dagmar Teatret, og alle BioCity biografer

Visit Kinopalaeet