Kinorama reviews

Kinorama reviews

6.6

Desværre middelklasses bio

Jeg har set mange film i Sønderborgs biograf, både i sal 1 og 2. Det er rigtig flinke mennekser og hyggelig biograf. Og rigtig flot efter de fik den moderniseret.
Dog er jeg meget ked af at de har fået lavet om på deres entré, men ikke deres højtaler system. Det er meget skuffende i begge sale, billedet er okay, men lyden er sku ikke i orden:-S.

OK Biograf

Kommer der af og til, og de sender de film de lover. Jeg synes måske der er lidtr for meget kø til tider, og priserne er altså i overkanten

Is Kinorama your company?

Visit Kinorama