Kipa reviews

Kipa reviews

7.7

Det er svært at købe vinduer hos KIPA når jeg ikke kan se profilerne opbygning af karm og ramme.

Jeg er skuffet over behandlingen vedr. en forespørgelse på oplysninger om vinduesprofiler, efter en længere skriven på nettet undlader en medarbejder Flemming Søborg bare at neglisere min henvendelse.

vh. Peter Hansen

Fin pris, men detaljerne er derefter.

En hoveddør er blevet klatmalet, formentlig efter et stød på fabrikken. Ikke særlig pænt på en ny dør.
Skåle til kolver på hoveddørenes karme er placeret med meget snævre mål. Kolverne støder på begge døre, hvilket gør det meget svært at låse dørene. Selv fikset.
Som afstandsstykker til kolveskåle har man benyttet alm. pakkebånd. Det virker - men det er lidt uprofessionelt!

Malingtykkelsen på indersiden af vinduerne er lige i underkanten efter min smag. Samlinger midt på karme (også lidt træls) er synlige pga. den tyne maling.

Yderdørenes karme er ikke engang malet hele vejen rundt! Dvs. meget dårligt beskyttet mod vejret nogle få steder.

Udluftningsventiler er ikke det fedeste design.

Jeg ville måske vælge Kipa igen - men man skal være klar over at finish'en er derefter. Hvorledes det er kvalitet (glas, træ, luft, isolering, råd) ved jeg endnu ikke.

Hvorfor har ingen tenkt på Dere før?

Endelig kom vår tid til å gjøre om vårt råloft til soverom. Jeg har brukt laaaang tid på å innhente priser, blant annet til takvinduer.
Det stod mellom tre forskjellige levrandører. Mage følesen sa nei og jeg begynte å "google" litt på takvinduer....'her kom jeg over KIPA og Rooflite... Sjekket NDVK-regler i Norge og de kunne opplyse om at det er INGEN krav ved at det må være f.eks Velux(som er store ved takvinduer).
Sjekket ut eierselskapet til Rooflite....kremt ....og gjett hvem som er eier av dette..Jo det er de samme som eier Velux...Rooflite fra KIPA er også laget ved samme fabrikk som Velux og har adskilligere rimligere tilleggsutsyr og selvførgelig er takvinduene adskilligere rimligere enn de.
Jeg tok kontakt med KIPA og haddeen smørbrødliste med spørsmål... og fikk svar 20 minutter senere..
Bestillingen ble foretatt og ALT ble levert hjem til min dør i OSLO, Norway,Norge, jooohooo...tre dager etter bestillingen....

Takvinduene er satt inn av snekker. Han var en smule skeptisk til dette produkt, helt til han fikk all dokumentasjon om Roofite og KIPA... Han satte de inn og sa;- De er jo helt like Velux sine!!!
Så viste jeg han kvitteringen og da fikk han sjokk....
1/3 av prisen, med frakt, toll og mva.....
Anbefaler alle KIPA og vet at noen allerede har henvendt seg de...

Tusen takk for KIPA og veldig god service...og takk for tålmodigheten med alle mine spørsmål.
Jeg skal garantert bruke KIPA igjen

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

God service og information, levering til aftalte tid. Prismæssigt acceptabelt.

Absolut tifreds!!

Jeg købte i efteråret 2012 2 vinduer og en terassedør.
Alt, dvs. bestilling, aftaler og levering fungerede perfekt, og efter isætning er jeg svært tilfreds med såvel funktion som udseende
Det hører med til historien, at jeg havde fået Kipa anbefalet af en bekendt.
Rigmor Basse

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

Køb dine vinduer hos KIPA, det er til at se sig ud af!

Meget tilfreds

Nemt og hurtig levering.

Jeg kan kun anbefale at købe kipa vinduer,rigtig god kvalitet.

Det er ikke første gang jeg har handlet med kipa vinduer,og det bliver ikke sidste gang,da det er en rigtig god måde at handle på over nettet....

tillidsvækkende

kipa kan du roligt handle med, jeg købte nogle lister som ikke var dem jeg ville have og retunerede dem og fik uden vanskeligheder pengene retur på min konto

God kvalitet til en fornuftig pris

jeg har valgt KIPA da jeg har fået en professionel betjening og levering inden for overskuelig tid

KIPA DET GÅR BARE DER U' A'

MEGET FLINKE OG HJÆLPSOMME I AFD. I BORUP, MINE VINDUER ER VEL SNART 10ÅR GAMLE, OG STADIG SUPER PÆNE, HAR ALDRIG VÆRET BRUNE PLETTER FRA KNASTER.
ER VED AT SÆTTE DOBBELTDØR OG GLASPARTI I HOS EN VEN SOM JEG HAVDE ANBEFALET JERES PRODUKT.

Dårlig kvalitet

Vi købte 6 stk indvendige dannebrogsdøre.
Træet var enkelte steder ikke høvlet ordentligt i bund, og der måtte slibes temmelig meget inden lakering.
Dørene var skrammet og der var hak i træet.
Enkelte steder var der slået splinter af.

Der var engang !!

Der var engang som man skriver i eventyr, det var der også for KIPA. Har handlet der nogle gange før, da de var bedre end de andre. Men det er også fortid, sidste køb en fransk dør, som kunne konstateres var af en kvalitet som alle de andre og en hjælp vedr. et problem med døren udvidste de en ligegyldighed som er oplevet før bare af de andre. Det er meget beklageligt, at et godt firma er sunket ned på de andres niveau.
Håber de finder tilbage til deres kvalitet.
Stefan Kunckel

gode vinduer til god pris

jeg syntes at det er ok vinduer men det er mærkeligt at man ikke kan købe løse glas og
f.eks.købe havedør uden glas. ellers er det godt nok

Vinduerne er rigtige gode

Vinduerne er tætte og pæne. Så var der også en lille bøtte maling med til hvis vi kom til at lave nogle små skrammer, men efter malingen har været åben, har låget svært med at blive på.

Kvalitets vinduer til overkommelige priser

Kipa vinduer er god kvalitet til fornuftige priser. Bestilte en dobbelt terresssedør med sidepartier til + et vindue i træalu . Det eneste negative jeg kan sige er, at da vi skulle havde det af pallen. Det er nemli sømmet fast med en sømpistol, det er jo mega bøvlet at få det fra hinanden!!

Hurtig service og god kvalitet til den rigtige pris

Kære Kipa vinduer

Alt fra bestilling til levering gik perfekt..og det er ikke første gang jeg handler med KIPA heller ikke sidste gang,
Og selvfølgelig anbefale andre at handle med jer.

Venlig hilsen

Godt fornøyd, glipp med forsendelse

Veldig bra produkt, supportering av vindene burde hvert med skruer og ikke spiker.

Jeg har brugt Kipa flere gange og har altid været tilfreds.

Mine bestillinger har altid passet med min bestilling/ ønske også ved specielle ordre og det er altid kommet frem i hel stand uden skader.
Mine ordre har været franske døre i flere boliger i DK og GL.

fantastisk kundeservice

Kipa leverer vinduer til den aftalte tid, har kortere leveringstid end andre vinduesfabrikker, produktet er bare i orden.Der er meget kundevenlige salgsmedarbejder.
Vi modtog et 4 fags vindue , som var forkert fremstillet i forhold til det aftalte, ingen problem for os, det blev taget retur og vi modtog 4 uger efter det perfekte vindue, tak for det.

Kipa Vinduesfabrik A/S Details

Danmarks største lagre. Direkte salg til private

Visit Kipa

We live here: Kornmarken 12