Kitchengarden reviews

Kitchengarden reviews

7.1

Send ordrerne hurtigere, og de fem stjerner havde været jeres

Det er forår, og som inkarneret havemenneske kikker man sig begejstret rundt efter nye, spændende frø og planter og her faldt jeg over det svenske firma Kitchen Garden, der som et af de få svenske firmaer også leverer frø og løg ud over Sveriges grænser. Hjemmesiden er god og overskuelig, nem at navigere rundt på og udvalget er fint. Så alt er tilsynelandende helt i top, og dog. Deres forsendelsesafdeling lader meget tilbage at ønske. Selv tager de højde for dette ved at skrive at varerne sendes indenfor 7-14 dage, hvilket allerede er lang tid når det nu blot drejede sig om et par poser blomsterfrø, som må forventes at være en alm. hyldevare.
Den 8. april bestilte jeg nogle poser frø; en lille ordre som kunne sendes i en almindelig kuvert. Den 12. april blev beløbet trukket på min konto og så bør varerne jo være afsendt ifølge alm. gældende regler; men da jeg den 24. april blev utålmodig og rykkede pr. mail for de bestilte varer, fik jeg det svar at varerne ville blive sendt dagen efter. Jeg kan se på fakturaen at de er sendt den 26. april og jeg modtog dem med posten den 1. maj.
Jeg har fået præcis hvad jeg bestilte, så på den måde har det været en fin handel, men jeg vil foreslå firmaet at stramme deres forsendelsespolitik op fremover. Så ville Kitchen Garden have haft en ny tilfreds kunde og reddet sig 5 stjerner i stedet for som nu at nøjes en middelmådig anmeldelse.

Marts 2011
Ser til min glæde at Kitchen Garden efterfølgende har strammet op omkring deres forsendelsespolitik, og nu lover at varerne når frem indenfor 2-6 dage.

Is Kitchengarden your company?

Kitchengarden Details

I webbutiken finns ett stort utbud av blomsterlök från Verver och Lord Nelson samt fröer från Suttons, Kings Seeds och Lord Nelson. Vi erbjuder ett noga utvalt sortiment av blomsterlök och frö av högsta kvalitet.

Visit Kitchengarden