Kitchenking reviews

Kitchenking reviews

6.4

Dårlig service

Bestilte et reperationskit hos dem efter noget bøvl med deres hjemmeside, der skulle 3 forsøg til inden det lykkedes. Efterfølgende modtager jeg et sæt i forkert farve, det kan være pga. bøvlet under bestillingen at jeg får den forkerte farve, så jeg retter henvendelse til dem per mail og oplyser om problemet, men får ikke svar efter en uge, derfor sender jeg på ny en mail som jeg heller ikke får svar på. Først på 3. mail svarer de tilbage og denne gang oplyser de at jeg selv har bestilt forkert farve og jeg desværre har kontaktet dem for sent. Jeg forklare dem at jeg har forsøgt at kontakte dem tidligere, men de afviser med næsvise mails at jeg har kontaktet dem tidligere og da jeg så skriver at jeg naturligvis vil skrive en anmeldelse af min oplevelse, får jeg en mail om at der er min egen fejl jeg har bestilt en forkert farve (hvilket måske er rigtig, da deres hjemmeside er lidt dårlig indrettet) og det er min egen fejl jeg ikke har kontaktet dem før og de ikke vil finde sig i afpressning ... meget mærkeligt firma.

de får 2 stjerner får hurtig levering og fordi det selvfølgelig godt kan være min egen fejl at farven er smuttet undervejs, men resten ... tsk tsk tsk

Is Kitchenking your company?

Visit Kitchenking