KitchenOne.dk reviews

KitchenOne.dk reviews

9.5

fint fint fint!

Bestilte røremaskine mandag aften og onsdag formiddag bliver pakken leveret, intet at klage over og bestiller bestemt fra kitchenone.dk igen!

Blandet købsoplevelse.

Jeg bestilte en Aquavia danskvandsmaskine på firmaets hjemmeside. Det fremgik her, at nogle af modellerne - herunder "exclusive sort" - blev leveret med en ekstra flaske, hvorfor jeg valgte den. Dvs. jeg klikkede på det sorte farvefelt og fik derved en model "Exclusive deep black" uden at være opmærksom på, at hos KitchenOne er "deep black" altså ikke "sort", hvorfor jeg mod forventning kun fik en enkelt flaske. Formelt har jeg ikke noget at klage over, for efterfølgende nærlæsning viste, at det fremgik af hjemmesiden, men man skal altså se sig godt for, når man handler der.
Maskinen blev leveret hurtigt (firmat hedder vist GLS, det var ikke postvæsenet) men havde fået en lidt hård medfart under transporten. To af de skruer, der holder den fast på bundpladen, var rykket ud og kunne ikke sættes i igen, da det plastik, de havde siddet i, også var fulgt med. Men da det var tydeligt nok, at de tilbageværende skruer sagtens kan holde maskinen på højkant, og at skaden hverken er synlig, når den står på bordet, eller af betydning for funktionaliteten, gad jeg ikke have besværet med at sende den retur og få en ny.
Maskinen fungerer da også upåklageligt, men min første oplevelse som kunde hos KitchenOne er altså noget blandet.

Fantastisk hurtig levering

Havde bestilt en pastamaskine til min Kenwood Major. Tænkte at der nok ville gå lidt tid med leveringen, da den jo skulle komme helt fra Jylland og så til Amager. Men nej den kom indenfor 2 dage. Vi har lavet mange lækre pasta ting ved hjælp af den. Og så var der en lille opmærksomhed med i pakken :-) Det er ikke sidste gang vi handler hos KitchenOne.
m.v.h.
Peter fra Amager

Hurtig levering, grundig emballering og god kundeservice.

Glimrende

Levering på meget kort tid, glimrende pris

Fantastisk hurtig levering

Jeg bestilte om formiddagen. Da jeg kom hjem lidt senere på dagen havde jeg allerede fået bekræftelse på at min vare var på vej. Næste morgen kunne jeg se at jeg ville modtage min vare i løbet af formiddagen. Varen blev leveret af GSL og jeg synes det var super fint at chaufføren valgte at aflevere min pakke hos naboen så jeg ikke skulle spilde tid på at få den leveret til anden adresse. Varen svarede fuldstændig til det bestilte og samme eftermiddag kunne jeg lave en lækker kop kaffe med mælkeskum. Super oplevelse.

Perfekt.

Fuldstændig uproblematisk - hurtig levering af den ønskede vare. Kan anbefales.

Let, hurtigt og smertefrit

Jeg er glad for at handle på nettet, når det går så nemt og smertefrit som hos KitchenOne.dk.
Click, Click... bestille. Et par dage senere dukker varen op ved min dør. Ingen benzin-udgifter :-)
Let, hurtigt og smertefrit.

Produkten ankom dagen efter jeg bestilt den!

Produkten kom meget hurtigt efter bestillingen, og alle de spørgsmål jeg stillede via email blev svarede nærmest omgående.

Lyn hurtig ekspedition

Jeg bestilte en køkkenmaskine om morgenen , næste eftermiddag blev den leveret til min hoveddør, det må siges at være hurtigt.
Alt var forsvarligt indpakket og med fint følgebrev

alt perfekt

Det er nu 2. gang jeg køber varer hos kichen one and jeg er meget tilfreds.

alt ok

de ting jeg havde bestilt var i orden. Da jeg ikke har oplevet hvordan
Kitchenone håndterer reklamationer, vil jeg kun give 4 stjerner.
Synes nemlig det er en vigtig del af en bedømmelse af en virksomhed.

Gode tilbud og levering

Bestilte varer ankom som oplyst. Tilbudene var fine.

Altid service i top!

Bestilte et produkt på hjemmesiden, modtog det dagen efter og alt levede til fulde op til mine forventninger! Ikke sidste gang jeg handler hos Kitchen One

....En fantastisk vare... med en fantastisk servis...

Første gang jeg handlede hos jer....men bestemt ikke sidste

God og hurtig service

Jeg bestilte en Hurom juice maskine som blev leveret hurtigt og uden problemer. Inden da havde jeg et par spørgsmål der meget hurtigt blev besvaret. God solid service!

Dejlig stork og stærk røremaskine

Det er bare lidt kedeligt at man skal sende brev afsted for at få en engelske kogebog - hvorfor kan man ikke få den på dansk ..

Hurtig forsendelse

overskuelig hjemmeside, hurtig forsendelse

KitchenOne.dk

Kompetent rådgivning

Vi yder altid kompetent rådgivning, og har medarbejdere siddende, som er klar til at hjælpe dig på mail eller telefon.

Sikker nethandel

KitchenOne.dk er 100 % dansk, og leverer altid efter dansk lovgivning.

Officiel forhandler

Vi er officielle forhandlere af vores produkter, hvilket giver dig sikkerhed i varens kvalitet, samt den efterfølgende service.

Konkurrencedygtige priser

Vi har altid konkurrencedygtige priser, og sender fragtfrit til dig.

Om KitchenOne.dk

KitchenOne er Danmarks førende online forhandler af køkkenprodukter. Vi har et stort udvalg af alle de populære produkter og et kæmpe tilbehørsprogram.

Visit KitchenOne.dk

Kontakt os

Write to: info@kitchenone.dk
We live here: Gødstrup Søvej 10
7400 Herning

Certifikater

Vi er hos KitchenOne.dk godkendt af E-handelsfonden.