Kitesale reviews

Kitesale reviews

6.4

Ikke modtaget varer

Nu vil jeg ikke dømme for hårdt på forhånd, men bestilte 30/7 varer som var på lager. 1/8 blev pengene trukket. 3/8 aften. Stadig intet modtaget. Logger ind og ser at ordren blot står som "Behandles" pr 31/7. Dette er ikke i orden. Så vidt jeg ved er det ulovligt at hæve pengene fra ens konto før varerene er afsendt. Så reklamen med afsendelse af varer samme dag, ved bestilling inden kl. 14.00 lever de vist ikke helt op til. Ved godt at 178 var første hverdag, meeeeen.
Håber at høre fra dem snarest

Hurtig og god service

Efter samtale med fortrinlig rådgivning bestilte jeg varen online og havde den med posten næste dag. Varerne var af høj kvalitet.
En meget positiv oplevelse af online handel.

Gode produkter, gode priser, men knas med forsendelsen

I forhold til konkurrenterne, er kitesale.dk's priser fornuftige og kvaliteten på varerne er i orden. Jeg er i bund og grund godt tilfreds med butikken og varenes kvalitet. Webshoppen er dog lidt rodet at finde rundt i. Med hensyn til forsendelse af varer, er der grundlag for forbedringer. Leveringstiden er for lang (omkring 5 dage, i et enkelt tilfælde oplevede jeg over en uge).

Det som begrunder min afgivne karakter, og trækker mest ned, er at man betaler for pakkelevering jf. Post Danmarks prissatser, med track and trace, men pakkerne sendes (hver gang i mit tilfælde) som maxibrev uden sporingsmuligheder, selvom vægt/fakturabeløb er over 5 kg./700,- kr. Denne fejl kan dog ligge hos PostDanmark. Jeg har hver gang måtte henvende mig og gøre opmærksom på forskellen i den aktuelle forsendelsesmetode kontra den forsendelsesmetode jeg har betalt for, men har så også fået fragt differencen retur uden diskussion, men det er et unødigt irritationsmoment.

Pris og kvalitet: Udmærket, ingen kommentarer.
Webshop: Fungerer, men trænger til en lille oprydning.
Forsendelse: Kan forbedres.

Gode og billige

Jeg købte en vindmåler hos Kitesale til en væsentlig bedre pris end min lokale surf-forhandler. Alt var helt i orden.

Is Kitesale your company?

Visit Kitesale