Kiwi Sheepskins reviews

Kiwi Sheepskins reviews

7.4

Fantastisk dejlige støvler og gode priser

Bestilte et par Kiwi boots to uger før jul og fik dem mellem jul og nytår. Det er fint, taget i betragtning, at der var en del helligdage og at de skulle fra den ene ende af kloden til den anden. De blev afsendt samme dag, som jeg bestilte, så Kiwi Sheepskins har ihvertfald været hurtige.

Jeg elsker mine støvler og har nærmest boet i dem i den sidste halvanden måned:-) De er smukke, gode at gå i, og skønt varme. Når de en dag skal skiftes ud, køber jeg med det samme et nyt par fra Kiwi. Og har samtidig sparet næsten 1000 kr i forhold til hvad de koster i DK!

Is Kiwi Sheepskins your company?

Kiwi Sheepskins Details

Visit Kiwi Sheepskins