Kiwiminipris reviews

Kiwiminipris reviews

3.2

Økologisk mester!

Kiwi er en fornøjelse at handle i og især deres økologiske varer bringer dem på mesterskabskurs!

Ikke et særlig godt sted at handle

mine oplevelser i kiwi har været meget blandet. De har nogen gange nogen billige og gode vare, men for det meste har jeg gået ud derfra med en lidt tam fornemmelse, hvor de ikke lige har det man står og skal bruge. Et plus er at de har nogen gode åbningstider. Derudover vil jeg ikke sige det er et særlig godt sted at handle.

Priser?

Tjek altid din kassebon, de glemmer tit at rette deres tilbud til..
Der er næsten fejl på hver gang jeg handler der..
Erik Lassen

Rystet

Jeg er rystet over at de har så gode anmeldelser. Butikken i Dronninglund "virker ikke". Hvis de har en vare i deres avis, så har de den ikke i butikken. Da dette er konsekvent, bryder de ganske enkelt markedsføringsloven omkring min. udbud for området. Derudover forstår jeg ikke Kiwi ideen. Deres varer en langt dyrer end f.eks. [externt link fjernet] og [externt link fjernet], og deres "kort ordninger" er kun i vejen. Det kan ikke nytte noget at give rabat, hvis grundprisen er så høj, at rabatten ikke gør produktet billigere end hos konkurrenterne. Trist butik der dog stadig er lidt bedre end [externt link fjernet] og [externt link fjernet].

Elendig service, rådden grønt og manglende varer

Kiwi er danmarksmester i rådden grønt. De mangler altid varer, især i friskvare afdelingen. Men alt dette kunne jeg i større eller mindre grad se gennem fingre med, men deres fuldstændig brikforladte medarbejdere kan jeg ikke acceptere. At man hverken kan hilse, sige farvel, give penge i hånden, undlade at smadre varerne med båndet eller løsrive sig fra mobilen i de to sekunder det tager, at kigge mig i øjnene. Dette kan jeg ikke forstå.

Og så er MINI pris vist en kraftig underdrivelse.. Troede discount betød billigt, ikke at man føler sig støvsuget for penge når man forlader butikken igen. Men igen, hvis så bare servicen var i orden, så er prisen også. Som det er nu, går jeg hellere 3 km, og handler andetsted, end de 200 meter ned i kiwi

Beskidt butik og ulækkert personale

Har handlet en hel del i kiwi i frederikshavn. Men den er efterhånden så beskidt og ulækker at man tænker at dette sted ikke burde sælge fødevare. Indkøbskurve ligger snavs og diverse madrester som ikke lige er spildt igår. kasselinjen er klisteret ind og der ligger flere cm snavs som ikke er kommet på en uge. Personalet går i plettet og snavset arbejdstøj. Ikke særlig indbydende. Måske der ikke er indlagt vand og adgang til sæbe for at holde prisen nede. Men de kunne få flere penge i kassen hvis de lærte at bestille vare nok. F.eks noget så simpelt som toastbrød er altid udsolgt efter kl.14 og det gælder både hverdag og weekender. Det samme med kiwi,s tilbud der skal man være der tidligt om morgenen for at være heldig. Så hvorfor holde åben til kl.22 når kunderne ikke kan handle alle vare til kl. 22. Selvfølgelig kan der være ting som er udsolgt. Men det er hvergang....

Min lokale KIWI

Gode åbningstider. Skal man have fat i deres "parti" varer skal man være den første når de åbner.. Rodet butik

Lækkert diskountsuoermarked med godt udvalg

Stort set kun varer som vi ligesåvel ville se i bilka eller netto, lange kassebånd og de sælger smøger og billig håndkøbsmedicin (yay!)

fint

gode varer, super åbningstider

Den grønne butik:)

Det er den eneste rigtig discount butik i nærheden

Fine varer, på nær grøntsagerne

Der er et ganske fint sortiment, især af frostvarer, slik og færdiglavet mad, men frugt og grøntsager er sjældent særligt spændende.
Har bl.a. oplevet salat med dyr i, smatne avocadoer og endda mugne tomater. Mind ekspedienten om 2for1 ordningen, da de ikke melder den selv.

Hvis man vil have det gode grønt, så skal man komme om mandagen hvor de har fået friske varer.

Fint.

Gode priser. Gode varer.

godt og skidt

Har også været der adskillige gange og bandet dem langt væk (indeni, de små børn der er ansat kan jo ikke gøre for der ikke er bestilt nok hjem), og gået hjem og skrevet en klagemail til dem, uden respons. Synes det er under al kritik, og værre end at varerne ikke er hjemme, at man ikke modtager et svar på tiltale. Skidt skidt, men gode åbningstider, og godt sortiment til meget fair priser. Og deres Libero bleaftale er jo bare helt fantastik, det samme gælder deres øko-aftale. Så ville give dem mange flere stjerner, hvis butikken havde de varer hjemme, man rent faktisk kom efter, og gad at svare en på mail, når man skrev til dem.
En anden skidt detalje er, at når man vil finde deres tilbudsavis på en sen dag i ugen, kan man kun finde avisen for næste uge. Dette gælder både nettet og tlf.

Her handler jeg.!

Synes kiwi er et meget godt sted, med rigtig gode priser og udvalg.! :)

Vild med det hele!

Jeg handler stort set altid i Kiwi i Østbirk. Deres butik er ren og indbydende, og varerne står pænt på hylderne. Hvis man finder noget der ikke er i orden, tager personalet sig straks af det. Lige præcis personalet er også en stor del af glæden ved at handle i Kiwi. De er altid søde, smilende og hjælpsomme.
Kiwis økologi/bummelum-kort er også en rigtig fin mulighed for at spare lidt kroner og ører, og der ender flere økologiske varer på mit bord nu, end der gjorde før Kiwi åbnede.
Kiwis flaskeautomat har enkelte gange været en anelse besværlig, det kunne tyde på at det er et problem i flere af deres butikker. Dog synes jeg ikke det er grund nok til at gå ned på fire stjerner.
Alt i alt er jeg mere end godt tilfreds.

Bortvisning pgra en ansats personlige og pludseligt opståede problem

Jeg har handlet i KIWI, Holstebrovej i Herning siden åbningen af denne butik.
I starten af dette år har butikken fået en ny kassedame, som jeg er biologisk far til. Vi har intet med hinanden at gøre privat, og det skal forblive sådan.
Både jeg og min kone er blevet ekspederet af hende flere gange, og vi har begge opført os korrekt, som overfor en hvilken som helst anden kassedame/mand. Jeg har heller ikke haft noget problem med at hun har ekspederet mig.
Fredag d. 9/3-12, formiddag skulle jeg handle og fandt en leverpostej og gik til kassen. Der var ingen til stede så jeg ringede på klokken og en mand dukkede op, præsenterede sig som distriktschef.
Han spurgte mig om jeg kendte kassedamen (lidt forvirret, da der er flere forskellige) svarede jeg:"ja, det gør jeg nok"
Så blev jeg bedt om at lægge min handel et andet sted, og ikke vise mig i forretningen mere.
Uden nogen forklaring på det!
Jeg skrev til hovedkontoret og regionschefen bakkede så distriktschefen op, med henvisning til at personalets ve og vel kom før alt andet ( som om jeg havde overfaldet nogen!)
Det er besynderligt at kassedamen ikke tidligere har haft et problem med at ekspedere mig, men tilfældigvis denne fredag pludselig har fået det??? Fordi jeg aftenen før, til en lokal koncert sagde til hende, at jeg ikke ønskede at tale privat med hende!!
Hvis forretningscheferne ellers var bare en lille smule professionelle, ville en ansat der laver en scene nok blive bedt om, at lægge sine personlige problemer derhjemme, og betjene de kunder der handler i butikken uanset hvem det er.
Hvis kassedamen skal ansættes andetsteds, skal jeg til sidst udenbys for at handle, for det er sikkert ikke sidste gang hun forsøger sig med dette nummer.
Jeg synes ikke at det er i orden, jeg er faktisk meget vred over det, og jeg sætter aldrig mine ben i den kæde mere.

Efter nogen tid, fik jeg af omveje at vide, at omtalte kassedame blev (ikke uventet) uvenner med sin foresatte og måtte forlade forretningen. Så mon ikke det skyldes, at hun har en attitude der ikke generelt kan accepteres af de fleste.... Men jeg handler stadig ikke i den kæde!

Masse gode varer.

Til den helt rigtige pris, er også glad for at de er åbnet så længe de er og personalet som betjener en er altid flinke.

Dejligt sted at handle

Man bliver altid mødt med et smil i en frisk og indbydende butik.
Bleer købes altid i Kiwi, der som de eneste har forstået hvad et godt bletilbud er... Senest kører Kiwi med 45kr/pakke (plus hver 4. gratis) - Brugsen kører "tilbud" til 89kr.
Tak til Kiwi - jeg glæder mig til mit næste besøg.

Is Kiwiminipris your company?

KIWI minipris giver dig DISCOUNT på en ny måde! Danmarks billigste Libero bleer, ½ MØMS på økologi, de bedste åbningstider og altid super frisk frugt og grønt!

Visit Kiwiminipris