Kjaersgaard Bolighus reviews

Kjaersgaard Bolighus reviews

7.9

Gode priser og hurtig levering

Min oplevelse hos Kjærsgaard Bolighus har kun fundet sted over nettet. Her blev varen sendt samme dag, og jeg blev løbende holdt opdateret omkring forsendelse. Prisen var desuden særdeles god - jeg sparede over 40% i forhold til vejledende udsalgspriser.

Masser af roser herfra.

Super forretning, at handle i absolut bedste design forretning i Viborg..

Dejlig forretning at handle i . Fine varer og stor hjælpsomhed med at skaffe special varer hjem. Super service.

Super service, super levering

Jeg havde bestilt en Anna Carin Dahl lygte, men lygten havde et forkert motiv. Det var intet problem: jeg fik fluks tilsendt den rette lygte og fik til og med lov til at beholde lygten med "det forkerte motiv". Thumps up for god service. Leveringen var ligeledes hurtig! Mange tak til Kjærsgaard Bolighus - det er ikke sidste gang jeg køber hos jer. Specielt, når I har fri fragt!

Is Kjaersgaard Bolighus your company?

Kjaersgaard Bolighus Details

Kjærsgaard Bolighus er en nyetableret forretning med placering i centrum af Viborg. Der er gode parkeringsfaciliteter i nærheden af butikken.

Visit Kjaersgaard Bolighus