KK reviews

KK reviews

3.8

lukket børnehave

Man vælger at lukke vuggestuer og børnehaver i 4 uger pr. år hvilket jo stort set er en hel måned, men der skal naturligvis betales for 12 fulde måneder pr. år.

Simpelthen for dårlig sevice og for mange nedskæringer på de forkerte områder!

SÅ store nedskæringer på børneområdet....simpelthen for ringe!!

NEDSKÆRINGER; NEDSKÆRINGER; NEDSKÆRINGER!!!

ØV!

Tilfreds

+Borgerservice
%Knotten betjening

Centralt

På Østerbro er godt at bo :)

God men lidt overskuelig hjemmeside med mange gode tjenester.

Har oplevet KK.dk som ret brugervenlig, og når jeg har kontaktet kommunen, har jeg normalt fået svar ret hurtigt.

Venlige medarbejdere

På trods af at der til tider er ventetider på telefonen, så får jeg altid en venlig medarbejde i røret, hvis jeg har en forespørgsel.

Elendig service!!

Boet i flere kommuner gennem tiden, men i københavns kommune står det dog særligt slemt til.
Næsten umuligt at få samtale med sagsbehandler og møde er endnu sværer da du først skal have kontakt til sagsbehandler hvilket somsagt er næsten umuligt.
Rod i papirene og har 4 gange på et år forlagt papirer i min sag.
Omstillingsbordet har ikke styr på hvem sidder hvor og har i flere tilfælde ikke engang numrene.
Fejlagtig vejledning og tydeligere interesse i kommunens økonomi end at behandle sager korrekt skinner igennem

Er vel ok

Det er vel okay, havde ikke så meget kontakt til kommunen i de 7 år jeg boede i Københavns Kommune.

De gemmer info

Dårligt opbygget hjemmeside. Går ofte via google når jeg skal finde noget...

Københavns S.

Jeg har haft en del kontakt til kommunen de sidste 1½ år og fået en gennemsnitlig god behandling
MVH. Jan

Dårligt informationsniveau

Jeg har været tvunget til at kontakte en medarbejder telefonisk, udfylde 5 siders skema, give fuldmagt til det ene og det andet, og at lade en medarbejder behandle førnævnte skema. Alt sammen for at samme medarbejder skal ligge nogle oplyste tal sammen, og give mig afslag på ansøgningen.

Kunne det for helvede ikke være smartere at bare oplyse det givne max beløb på samme hjemmeside hvor jeg ikke engang kan printe skemaet selv, men skal rekvirere det telefonisk?

Hvor herre bevarres noget spild af mine skattekroner!

elendig rådgivning

Jeg har boet her men er heldigvis flyttet nu da det virkeligt var elendig rådgivning man kunne få hos kommunen.

I LOVE KBH!

Hvad skal man sige, dejlig by!

Parkering

Hold da op hvor det dog umuligt at få en parkeringsplads, på Østerbro når man kommer hjem fra arb. kl 18,30. Selvom man har parkeringslicens, er der ingen garanti for en plads. Og så er det jo skønt når der er noget inde i Parken. Så kan man lige så godt finde en plads i Hellerup, og begynde at gå....
Og nu skal vi endnu en gang have flere cykelstier..... og færre parkeringspladser. Hvordan kan i tillade jer at tage parkeringslicens, når der ikke er pladser?????

som billist....

.... er jeg ikke glad for min kommune, der bliver prioriteret for meget på cyklisterne.
Samtidig med er vejbanerne mange steder i byen så ødelagte efter vinterens hårde vejr at det nærmest skader bilerne - og istedet for at lave det ordentligt vælger man lappe løsninger i hullerne, hvilket holder en uge og så er hullet dobbelt så stort.

støj

Cafeer er åbenbart ikke en del af miljøloven mht hvor meget de må støje og hvor meget de må spærre fortovet. Især på sønder boulevard.

Ikke særlig overskuelig

Jeg er træt af at de ikke kan gøre deres services mere overskuelige... jeg føler mig ikke som en del af kommunen... jeg kunne lige så godt bo i en anden kommune uden at vide det!!
Få gange har jeg haft glæde af dem men ikke i det store hele...

Altologi Skolen

Københavns Kommune er en Super god Kommune i en af verdens Bedste Byer.
Der er ufatteligt mange gode tilbud i København.
Vil du bo Ultimativt godt så er den noget for dig.

Alt fungere når jeg henvender mig - men det tager fortsat for lang tid at få svar. Eksempelvis tog det op til 6 uger, da jeg klagede over min boligydelse, og da var den fortsat ikke rigtig.

Is KK your company?

Klostermosegård Details