Klaedeskabet reviews

Klaedeskabet reviews

7.3

Uprofessionel og dårlig service

Købte en jakke online til en fornuftig pris ift. markedet - det var så også det eneste positive ved den handel. Jakken blev returneret d. 6/12, da kvaliteten så billig ud. Fulgte anvisningerne på hjemmesiden og da jeg endnu ikke havde fået mine penge retur d.11/12, henvender jeg mig til klædeskabet, hvor jeg får at vide de vil overføre samme dag. D.16/12 har jeg endnu ikke modtaget pengene, hvorfor jeg henvender mig til dem igen. Her bliver jeg efter to henvendelser spurgt om et track and trace nummer, som i øvrigt viser at de har modtaget jakken, når man følger pakken på post danmarks hjemmeside! De mener stadig ikke de har modtaget den, selvom jeg har kvittering og pakkenummer på det og efter at man så klager, får man et uprofessionelt svar tilbage som: "Rolig nu, vi laver også fejl og havde overført pengene hvis vi havde modtaget pakken(...)" Hvorfor skriver man så til mig tidligere, at pengene er overført, når det ikke er tilfældet? Og hvordan kan det være at jeg på postdanmarks hjemmeside kan se, at pakken er modtaget?
Skal aldrig handle der igen og ej heller anbefale dette sted til nogen.

Sådan!

Bestilte en jakke og fik leveret dagen - super!

Jakke var en anelse for stor og butikken var meget hjælpsomme og målte ærmer på en mindre størrelse for at finde præcis den rette størrelse. Blev byttet uden problemer.

Kan varmt anbefales.

Super godt!

De leverer hurtigt og uden problemer! Det der fanger mig er at de har tøj fra mine yndlingsmærker på tilbud man ikke kan få billigere! Dog har de et meget lille udvalg, og hjemmesiden kan godt forbedres, ellers ville det blive til 5 stjerner! ;-)
Kan klart anbefales!

Tjahhh

Bestilte noget tøj hos klædeskabet. Levering var ok, men kvaliteten på tøjet kan diskuteres...ikke det jeg havde forventet. Tøjet kan sikkert købes billigere på en markedsplads....

Her kunne andre godt lære noget

Super god service.
Fra bestilling til pakken var sendt gik der ikke mange timer og to dage senere kom tøjet.
Tøjet er flot og super god kvalitet.
Det gøres ikke bedre og hurtigere.
Kan kun varmt anbefale at man kigger forbi deres hjemmeside.

Mega Nice

Bestilte min geographical norway jakke og fik den dagen efter :O shit det gik stærkt :) super billigt og hurtigt handel er meget tilfreds :)

Mvh Camilla Jørgensen

Bestilte 2 jakker, hvorefter de blev leveret hurtigt, men den ene var for lille, så jeg fik byttet den hurtigt uden problemer. Thumbs up!

bedste firma

jeg kan give mange flere ********* perfekt handel og levering. havde købt jakke som var e1nr for stor. 2 dage efter havde jeg ny jakke som passede. Kan kun rose klædeskabet for god handel. kommer snart ned og besøger jer for endnu en god handel :))

Hurtig levering og billig fragt

Bestilte jakke + sweatpants om aftenen. Havde det 2 dage senere!

Super behandling

Købte en jakke der dog viste sig at være for lille. Returnerede den uden problemer - det fulde beløb tilbage på kontoen efter en lille uges tid... Intet at sætte en finger på.

Lige efter bogen.

Nu er klædeskabet så kommet på nettet kan jeg afsløre. Bestilte en billig, lækker jakke og fik den leveret 48 timer senere. God handel - ingen bemærkninger.

Mit absolutte favoritsted at handle!!

Godt nok er butikken ikke på nettet, men jeg vil varmt anbefale at besøge butikken! Jeg vil varmt anbefale butikken i Ikast, super fornem service, lækre priser og lækkert tøj!

Is Klaedeskabet your company?

Klaedeskabet Details

Ta' i Klædeskabet, det betaler sig

Visit Klaedeskabet