Klarna reviewed by

Hvidovre, DK

Er endt i inkasso helvede

Køber i December måned et par sko, og i den totale julestress glemmer jeg alt om at jeg har en faktura liggende på mail som skulle betales 2.1.2013.
Nu skriver vi juni måned og har absolut INTET hørt før idag hvor der ligger en inkasso skrivelse fra ALEKTUM inkasso med kr. 750.- i gebyr :-((( Jeg har på intet tidspunkt modtaget en rykker eller lignende som jo ellers ville have fået mig til at vågne op og huske på at få betalt....Pudsigt at jeg i en anden tråd kan læse mig til at Klarna kører med kr. 100.- pr. gang i rykkergebyr, men hvordan det når der slet ikke bliver sendt rykkere ud ?? Seriøst, der er gået 6 måneder uden en lyd, I må være vanvittige hvis I tror jeg betaler 750.- i inkasso gebyr.
Mit faktura nr. er 41212856729621576, og så vil jeg meget gerne bede om kopier af de rykkere I sikkert vil påstå I har sendt.
Kedelig forretnings procedure, her handler jeg ikke igen.
Birger Stenstrup, Bettina Larsen and luay found this review useful
    Klarna
    TrustScore 2.4 / 10

Reply from Klarna

Hej Camilla,

Tak for dit indlæg.

Som du selv skriver er casen overdraget til Alektum, og dermed træder vores virksomhedspolitik om beskyttelse af persondata i kraft. På denne baggrund kan jeg ikke diskutere din sag i offentligt forum, og har derfor her til eftermiddag sendt dig en e-mail til den e-mail adresse du opgav ved købstilfældet.

Med Venlig Hilsen
    Katrine