Klarna reviews

Klarna reviews

Very low
2.4

Ich habe den von Klarna im Namen Vistaprint gemahnten Betrag an Vistaprint bereits im Zuge der Bestellung schon online überwiesen.

Ich habe, wie schon oft seit Jahren, bei VISTAPRINT bestellt, online überwiesen und geliefert erhalten Plötzlich bekomme ich von der der mir unbekannten Firma Klarna eine Mahnung, war aber verunsichert, weil ich Ende Dezember einige Internetkäufe getätigt hatte also fragte ich online an und bekam auf "meinem Klarna Kontoauszug" tatsächlich eine Offene Rechnung von Vistaprint präsentiert. Nach weiteren Recherchen in meine Kontoauszügen in meiner Hausbank stellte ich aber fest, dass ich wirklich schon ONLINE bezahlt hatte. Einige kleine Details wie Rechnungsnummer stimmten nicht überein. Auch die Datumsangaben. Wohl aber das Produkt. und die Endsumme € 16,98. Jetzt aber zuzüglich € 5.- Mahnspesen.
Morgen (3.2.2014) nehme ich mit Vistaprint direkt Kontakt auf, dann werden wir ja sehen.

Sehr geehrter Herr Kutzer-Salm,

ich bin sicher, dass sich diese Angelegenheit mit dem Händler Vistaprint schnell klären lässt. In unserem System habe ich das Fälligkeitsdatum für Ihre Rechnung verlängert, so dass es genügend Zeit für die Klärung gibt. Da Sie ja anscheinend keine Rechnung direkt von uns erhalten haben, müssen Sie natürlich keine Mahngebühren zahlen. Ich habe diese bereits storniert.

Melden Sie sich gerne nochmals bei uns, wenn wir Ihnen behilflich sein können.

Ich wünsche Ihnen weiterhin einen schönen Tag.

Unseriöses Unternehmen.

Trotz termingerechter Überweisungen, mehrere Telefonate, Kontoauszügeübersendung mit dem Nachweis der getätigten Überweisungen per Post und Fax, habe ich zwei Mahnungen erhalten. Um einen längeren Rechtsstreit zu Umgehen, habe ich die angeblichen Forderungen nochmals überwiesen. Nie Wieder KLARNA.

Sehr geehrte Frau Förster,

bitte schreiben Sie mir doch eine kurze Email an meinungen@klarna.de, damit ich mir Ihre Rechnung ansehen kann. Ich überprüfe den Vorgang gerne.
Vielen Dank und noch einen schönen Tag!

Simone von Klarna

Grotest måde at køre forretning på.

Jeg bestilte i December 2013 noget tøj fra Smart Guy.DK Valgte dog at sende noget af tøjet retur og fik sendte det i god tid men tilsyneladende havde smartguy meget travlt, forståelig nok - det var trods alt tæt på jul men min ordre blev først behandlet i starten af januar. I mens havde Klarna gået og hygget sig med at sende den ene regning efter den anden på rykker gebyr - uden at jeg reelt havde overskredet noget men pga. af SmartGuy langsomme process med at behandle min ordre endte det med at jeg i starten af Januar fik en inkasso advarsel. Det kunne jeg så ikke forstå og endte med at ringe klage. Manden jeg snakkede med kaldte det for en misforståelse og lovede at slette alle mine gebyrer pga. af den dumme misforståelse og sendte mig en faktura som jeg havde indtil d 24/1 2014 til at betale, ellers vil sagen gå til inkasso. Jeg valgte at betale lidt af fakturen i starten og ville betale det sidste senere. Jeg prøvede så den 22/1 at betale det sidste jeg manglede men af til kæmpe chok havde klarna spærret min faktura så jeg ingen mulighed havde for at betale og jeg havde stadig 2 dage tilbage! Så jeg kunne ikke betale og i mellemtiden havde klarna igen sendte regninger - og jeg kunne ikke engang få lov at betale pga af spærringen. Der ringende igen og klagede og manden lovede at sende mig en faktura og slette de ydre gebyrer som de igen blev ved med at sende mig 3 -4 dage senere - har stadigt intet modtaget. Skriver til dem d. 29 og får så svar den 31/01. med 2 fakturer. denne gang har jeg fået en faktura på 1470. kr. De har lige smækket 1000 kr ekstra på på gebyrer som de mener jeg skal betale..

Jeg er virkeligt gal i skralden! Har aldrig haft problemer med klarna men her har i forlængest gået over stregen!

Jeg håber selvfølgeligt at i tager min klage alvorligt og tager jer sammen, grotest at en kunde der rent faktisk overholder og betaler regninger til tide bliver udsat for den slags bondefangeri!

Sidste gang at jeg at handle igennem jer...

Hej Malte

Naturligvis tager vi det seriøst!

Vi har nu modtaget din e-mail og jeg kan se, at der er nogle ting, vi skal have redt ud sammen. Jeg kan afsløre, at jeg allerede gået i gang med at behandle din henvendelse, og der vil derfor ikke gå længe, før du kan forvente et svar.

Jeg ser frem til dialogen.

Achtung Verbrecher!!!!!

Zahlung automatisch in Ratenzahlung umgewandelt (davon wusste ich nichts), 9 Monate keine Post bekommen bis dann der Brief vom Inkassobüro kam. Der nun zu zahlende Betrag konnte mir auch niemand erklären, da Zitat: "sich der Vorgang über mehrere Monate hinzog, soweit kann ich nicht zurückschauen."
Absolute Verbrecherfirma. Also keinesfalls Klarna nehmen, lieber Vorkasse o.ä. nutzen.

Hallo „Madl“,

schade zu hören, dass die Abwicklung Ihrer Rechnung nicht reibungslos lief. Ich kann Sie leider nicht in unserem System identifizieren, um Ihnen individuell weiterhelfen zu können. Sie können mir gerne eine Nachricht an meinungen@klarna.de schreiben, dann kümmere ich mich um Ihr Anliegen. Vielen Dank!
Freundliche Grüsse,

betalade över 900 kr extra

Så tråkigt, trots kontakt med kundservice så har jag betalat över 900 kr extra.
Och det verkar vara samma problem för andra som för mig. Jag fick inga inbetalningsbrev de första 2 månaderna. aldrig mer klarna.

Hej Johan!

Det är självklart tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd.

Jag vet inte vad som hänt i just ditt ärende och jag vill därför gärna komma i kontakt med dig för att se hur jag kan hjälpa dig. Du når mig direkt via service@klarna.se.

Mvh Rebecka på Klarna

Nie wieder!Absoluter Sau haufen!

Schicken 2-3 Monate keine Rechnung aufeinmal bekommt man statt Post ne Mail von einem Inkasso unternehmen mit Zahlungsaufforderungen!

Finger Weg!

Sehr geehrter Herr Schaal,

ich habe mir Ihren Ratenkauf angesehen. Die Monatsrechnungen haben wir stets an die von ihnen im Bestellvorgang angegebene Adresse versendet.

Da wir seit September 2013 keine Einzahlungen auf den Ratenkauf von Ihnen erhalten haben, wurde Ihnen zunächst die baldige Kündigung auf dem Postweg angekündigt. Am 27.11.2013 haben wir die Kündigung des Ratenkaufes ebenfalls per Brief mitgeteilt.

Sollten Sie zwischenzeitlich Ihre Adresse geändert haben oder Kopien der versendeten Briefe haben wollen, können Sie mich gerne unter meinungen@klarna.de kontaktieren.

Kerstin von Klarna

Absolut det ringeste firma nogensinde.

De snyder flere penge fra dig! mdr efter mdr finder de nye måder at hustle dig på. jeg skylder nu efter 3 mdr. tilbagebetaling, mere end hvad jeg reelt har købt for. Fordi de pludselig ændre mindste beløb der akal indbetales til meget mere, så de kan sende dig en ekstra rykker og dermed få flere penge i kassen. Jeg kan ikke anbefale dette fup firma til nogen og jeg vil ALDRIG købe over dem eller handle med nogle af de firmaer de samarbejder med dem! Jeg føler mig snydt på det groveste! og jeg har tænk mig at gå videre med dette til forbrugerombudsmanden!!!! USSELT!!!

Hej Marco

Du kan være helt sikker på, at vi ikke forsøger at “hustle” dig eller snyde vores kunder for penge.

Jeg kan se, at du var i kontakt med vores kundeservice i morges, som har oplyst dig om, hvordan det hele hænger sammen. Jeg vil dog gerne se nærmere på det igen, hvis du føler at du ikke fik svar på dit spørgsmål i første omgang.

Du kan kontakte mig på service@klarna.dk

Skjulte udgifter

Jeg købte for snart længe siden en del dvd-er hos Cdon med betaling via KLARNA, det så da også udmærket ud på papiret men ingen steder stod det opført, at man ville få en extra udgift på kr 468 pr år for indbetaling på girokort, kr 39 hver eneste måned lige så længe betalingen varer, det er det beløb kunderne skal af med bare for at få lov til at betale deres gæld. Det beløb er alt for højt, andre firmaer tager fra 5.95 og op til 19.95 for samme udgifter, det må være nok med ca 10 kr i girogebyrer, 39 kr er i hvert fald for mere end jeg er villig til at betale, derfor slutter mine del-køb hos firmaer, der bruger KLARNA.

Hej Ove

Det er helt rigtigt, at der bliver pålagt et månedligt administrativt gebyr på 39 kr. med Klarna Konto, men vi prøver bestemt ikke på at skjule det! Det står nemlig både på hjemmesiden, inden du foretager købet, og i den kontoaftale, som bliver sendt hjem til dig med posten.

Derfor ærgrer det mig, at du har fået den opfattelse.

Hvis du skulle have flere spørgsmål angående vilkårene for Klarna Konto, så er du meget velkommen til at læse mere om dette på vores hjemmeside:

Nie wieder Klarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Zusammen,
ich berichte euch von einer Bestellung, die ich für meine Firma getätigt habe:
Ich habe im Juli 2013 Kaffeefilter bei Coffeefair über das bereits angelegte Kundenkonto bestellt, auf dem hinterlegt war, dass Rechnungen an meine Firma ausgestellt werden sollen. Habe schon des Öfteren dort bestellt und es gab noch nie irgendwelche Probleme! Rechnung sollte dann über Klarna kommen. Die Kaffeefilter kam nach wenigen Tagen an, jedoch ohne Rechnung.
Wir sind davon ausgegangen, dass die Rechnung dann noch einzeln per Post kommt. Es ist jedoch nie was angekommen.
Im Oktober 2013 kam dann ein Anruf von Inkassobüro Real, die mich fragten, warum die Rechnung nicht bezahlt wird. Ich wusste noch nicht einmal was von der Rechnung! Es stellte sich dann heraus, dass Klarna angeblich nur Rechnungen an Privatpersonen ausstellen kann, was komischerweise bei meiner vorherigen Bestellung reibungslos funktionierte! Hier konnte ich die Rechnung auch prompt an Klarna zahlen :) Klarna hat bei der 2. Bestellung dann (warum auch immer?) die Rechnung an meinen Privatnamen und die Adresse der Firma ausgestellt, deswegen konnte die Rechnung auch nie hier ankommen! Ich wies darauf hin, dass ich die Rechnung nur bezahlen kann, wenn die Rechnung auf den richtigen Rechnungsempfänger ausgestellt ist, da ich einen ordentlichen Kaufbeleg für meine Firma benötige. Daraufhin teile man mir wieder mit, dass Klarna nur an Privatpersonen Rechnungen stellen kann. Ja, schon klar. Schon komisch, dass es beim 1. Mal reibungslos funktionierte.
Ich hatte über Wochen nur Theater wegen einer Rechnung über 30 €!!!!!!!!!! Wir sollten dann natürlich auch noch Mahnkosten vom Inkassobüro über 38 € zahlen, was wir mehr als ungerecht fanden.
Schon sehr traurig, dass wir Kunden drunter leiden müssen, nur weil Klarna nicht im Stande ist, Rechnungen an den richtigen Rechnungsempfänger auszustellen!
Für mich steht fest: Alles was mit Klarna zu tun hat, FINGER WEG!!!!!!

Hallo activeNBG,

schade, dass Sie nicht mit unserem Service zufrieden waren. Es ist tatsächlich so, dass sich Klarnas Services in Deutschland an Privatpersonen richten. Das bedeutet u.a., dass wir keine Rechnungen mit Umsatzsteuerangabe anfertigen oder nachträglich den Rechnungsträger auf eine Firma ändern können. Beide Rechnungen, die wir von Ihnen in unserem System haben, wurden bei uns mit denselben Adressdaten abgewickelt - den Daten, die uns vom Händler übertragen wurden.

Die Online-Stores, die mit uns zusammenarbeiten, legen selbst fest, in welcher Form die Rechnung versandt wird, per Email, per Post oder der Ware im Paket beiliegend. Ich habe mich bereits mit coffeefair.de in Verbindung gesetzt, um den Waren- und Rechnungsversand in Ihrem Fall zu untersuchen. Sobald mir hier eine Antwort vorliegt, werde ich Sie per Email kontaktieren, um den Vorfall in gegenseitigem Einvernehmen zu klären.

Mit freundlichen Grüßen

Underligt

Har før købt div ting og betalt med klarna konto uden problemer men vil nu købe igen men bliver bare afvist, virker underligt !!

Hej Claus

Hvis du skriver en e-mail til mig på service@klarna.dk, så lover jeg at se nærmere på årsagen det samme!

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Großer Fehler !

Warte jetzt seit 3-4 Wochen auf mein Geld aus der Retoure, nachdem ich alles gleich gezahlt habe da ich alles einfach machen wollte. Jetz hab ichs schon vor Ewigkeiten zurückgeschickt, das Geld sofort bezahlt und das bekloppte Formular für die Rückerstattung ausgefüllt doch seit 3-4 Wochen tut sich mal garnichts. Vielleicht sollte ich auch Verzugsgebühren einführen ...

Hallo Juleilah,

wenn Sie mir Ihre Rechnungs – oder Rückzahlungsnummer über meinungen@klarna.de mitteilen, schaue ich sofort nach dem Status Ihrer Rückzahlung.

Zurzeit haben wir zahlreiche Anfragen zu unseren Dienstleistungen, daher kann es auch bei Ihrer Rückzahlung zu Verzögerungen kommen. 4 Wochen sollte es aber selbstverständlich nicht dauern.

Kerstin von Klarna

Schade, dass man nicht Null Sterne geben kann.

Meine Tochter hat online Schuhe gekauft. Diese gingen dann im letzten Hochwasser unter und waren somit nicht mehr auffindbar.
Allerdings hatte die Post eine Ablieferbestätigung (was heisst, die haben das Paket einfach vor die Türe gestellt), also wurde der Kaufpreis fällig.
Seitdem erhalten wir von Klarna Rechnungen, Mahnungen, zum Teil mit horrenden Gebühren, und Mail von Inkassunternehmen.
Kein einziges Mal haben wir eine korrekte Rechnung - komplett mit Übersicht (was kostet's, was ist zu zahlen, was wurde schon gezahlt, was ist noch offen) - erhalten. Sondern immer nur irgendwelche Mahnungen mit wechselnden Summen.
Haben auch schon mindestens zweimal die geforderten Summen überwiesen - und jetzt eine Mail von einem Inkassounternehmen erhalten.
Man hat keinen Überblick über die Abwicklung, erhält keine korrekten Rechnungen, und Einzahlungen werden wohl auch nicht verbucht.
Absolut unseriöses Unternehmen.
Von Firmen, die mit Klarna arbeiten, sollte man Abstand nehmen.

Sehr geehrte Frau Neblich-Spang,

es tut mir leid zu hören, dass Sie den Rechnungsverlauf als unübersichtlich empfunden haben.

Ich gehe davon aus, dass Sie sich mit dem Händler, bei dem Ihre Tochter die Bestellung getätigt hat, geeinigt haben, dass der Kaufbetrag fällig bleibt.

Ihrer Erläuterung nach zu urteilen kann ich mir vorstellen, dass Ihre Bestellung als Klarna Ratenkauf abgewickelt wurde. Bei dieser Zahlungsart erhalten Sie monatlich eine aktualisierte Monatsrechnung, die Ihre jeweilige Fälligkeitsrate sowie eine Übersicht über die bereits gezahlten Beträge enthält. Da die Fälligkeitsraten flexibel sind und vom im Vormonat eingezahlten Betrag abhängen, ändern sich natürlich die auf den Monatsrechungen angegeben fälligen Teilbeträge.

Ich möchte Ihnen gerne anbieten, mir Ihre Rechnung / Ihren Ratenkauf genau anzusehen und Ihnen so weit ich kann weiterzuhelfen. Senden Sie mir dazu einfach Ihre Rechnungsnummer an meinungen@klarna.de. Ich komme dann zeitnah auf Sie zurück.

Kerstin von Klarna

Spild af kundernes tid og utrolig dårlig service !

Brugte det meste af natten igår på at samle en pc og ville lave et køb på del betaling,
men fik af vide at jeg min kredit vudering ikke var ok !

Dette undre mig meget da jeg ikk har gæld hos andre fimaer og hverken står i RKI eller Ribers, har desuden fast indtægt og er sikkert mange år frem !

Brug jeres tid et andet sted.. !

Rettelse:
Jeg har stadig det samme problem !

Jeg har haft kontakt til jeres service afdeling og fulgt alle jeres råd, for oveni købet af vide at det kan være fordi jeg ikk har købt med klarna før hvilket jeg syns er høst besynderligt, for endda af vide at jeg skal prøve at lave et mindre køb hvilket jeg gjorde, STADIG INGEN HELD!

Spild jeres tid et andet sted, det er det rene fup !

Hej Charlie

Udfra det, du har skrevet i din anmeldelse, så syntes jeg da, at vi skal tage et ekstra kig på det!

Jeg vil kontakte vores kreditafdeling med det samme og forhøre mig om beslutningen. Jeg vil vende tilbage til dig via e-mail inden for 24 timer med et svar.

Hav en rigtig god torsdag.

Sollte man einen riesen Bogen drum machen, Wucher und Abzocke

4,95 Euro Mahngebühren sind schon eine Frechheit aber obwohl der Betrag dann sofort bezahlt wurde, wurden nochmal 4,95€ angemahnt.
Ergo für 3 Bestellungen ( Photobox und Schuhtempel) schon allein 29,70 Euro an Mahngebühren bezahlt. Und das wegen 3 Tagen Überfälligkeit zur Weihnachtszeit. Einfach Unseriös. Ich mahne meine Kunden beim ersten Mal mit einem freundlichen Anschreiben, nicht mit einer Geldforderung...wir sind alle Menschen und vergessen mal etwas.
Mein Fazit, nie wieder.

Hallo „kt“,

Mahngebühren fallen selbstverständlich nur dann ein, wenn uns eine fällige Zahlung nicht rechtzeitig erreicht hat. Sollten Sie bereits fällig gewordene Mahngebühren einmal nicht mitgezahlt haben, senden wir Ihnen eine aktualisierte Rechnung zu.

Der Betrag, welchen wir bei verspäteter Zahlung berechnen, entspricht den Kosten, die Klarna im Zusammenhang mit Ihrer verspäteten Zahlung entstanden sind. Die Berechtigung, bei Verzug Schadenersatz zu verlangen, ergibt sich direkt aus dem Gesetz. In unseren AGB weisen wir zusätzlich auf diese Rechtsfolge hin und auch die Rechnung enthält einen entsprechenden Hinweis.

Ich bedaure natürlich, dass Ihnen gleich bei 3 Rechnungen zusätzliche Gebühren angefallen sind. Ich kann Ihnen gerne anbieten, mich persönlich über meinungen@klarna.de zu kontaktieren so dass ich Ihre Rechnungen nochmals manuell prüfen kann.

Rod, rod og atter rod

Min mand køber nogle ting over Klarna og har købt det som afdrag, tror han/vi, det viser sig så at der er købt 2 steder og at de ikke begge som afdrag og pludselig kommer der flere girokort. Da jeg ikke kan finde rundt i hvad der er hvad, ringer jeg til deres kunderservice og får forklaret det hele + der bliver lavet en aftale om hvad og hvornår der skal betales. Pludselig kommer der en inkasso varsel og jeg kontakter endnu engang kundeservice og får besked på at hvis jeg bare gør som vi har aftalt, skal jeg se bort for varselen og det gør jeg. Indtil i går hvor vi får en inkassoopgørelse.......med 550,- på i gebyr!!!! Jeg kontakter endnu engang kundeservice og forklare sagen og får beskeden om at de kan godt se at vi havde en aftale, men at det var den forkerte konto jeg havde indbetalt på, så der var ikke mere de kunne gøre. Så i dag er den regning der lød på 297,- blevet til 850,- og alt hvad der skyldes til Klarna er blevet betalt!!! Aldrig om jeg nogensinde vil bruge Klarna igen eller nogensinde anbefale det til nogen!!!!

Hej Joan

Ja, det lyder godt nok lidt rodet!

Nu skrev du, at det gælder din mand, og for at kunne finde hoved og hale i hele forløbet, så har jeg brug for hans fulde navn. Kan du hjælpe mig med det?

Du kan nå mig på service@klarna.dk.

Jeg håber på at høre fra dig.

Malou, Klarna Danmark.

sehr schlechter und unzuverlässiger/gar kein Service

bestellungen per klarna werden oft ohne Begründung und ohne information storniert, Auskunft über die Ursache dafür erhält man trotz mehrfachem Nachfragen nicht, lediglich vorgefertigte Antwortformulare! Von Kundenservice kann nicht die Rede sein und generell dauert es einfach viel zu lange (Wochen) bis man endlich eine Antwort bekommt, welche auch noch auskunftslos ist und nicht weiter hilft.

Hallo „noussommes“,

es tut mir leid zu hören, dass Sie mit unserem Kundendienst so unzufrieden waren. Ich würde mir Ihr Anliegen sehr gerne persönlich ansehen und prüfen wie ich Ihnen weiterhelfen kann.
Tatsächlich haben wir momentan eine höheres Aufkommen an Anfragen an unseren Kundendienst – mehrere Wochen sollte es jedoch nicht dauern bis Sie eine Antwort erhalten. Ihrem Hinweis werde ich natürlich nachgehen.

Selbstverständlich möchte ich Ihnen auch gerne näher erläutern, warum Ihre Bestellungen über unsere Zahlungsarten abgelehnt wurden, wenn dies der Fall gewesen ist. Hierfür kann es eine Vielzahl von Gründen geben.

Sie erreichen mich via meinungen@klarna.de.

Svindel og stor karakter

bestiller varer. betaler for varene på faktura ordning. de opretter det som afdragsaftale, fejl for deres side. gør dem opmærksom på fejlen. indbetaler de fulde beløb for de 2 faktura. de bliver ved med at rykke for afdragsaftale gebyrer. svindel.

Hej Anders

Hvis du har kontaktet kundeservice og gjort dem opmærksom på dette inden for 14 dage fra købstidspunktet, kan afdragsordningen godt annulleres.

Kan du sende en e-mail til mig på service@klarna.dk? Så vil jeg rigtig gerne se nærmere på det hele!

Malou, Klarna Danmark.

Klarna er en god og sikker service uden snyd!

Jeg har nu handlet med Klarna siden sent i sommeren/efteråret sidste år (2013), har en bærbar i afbetaling hos dem og utallige gange købt DVD'er og diverse igennem dem og jeg har aldrig oplevet, at de har sendt forkert faktura eller beløber frem, som jeg skulle betale. Har dog fået min første rykker, men det sket i al den juletid, hvor man nemt kan glemme at betale nogle regninger, men den er betalt nu og på mit online konto kan jeg altid fint tjekke om det hele er i orden og det er det. Servicen de giver via telefonen og mail er jeg også tilfreds med, så jeg tror alle jeres dårlige oplevelser er i selv skyld i, når i glemmer at betale til tiden eller ikke kan angive det rigtige fakturanummer til jeres betaling.
I får i hvert fald 5 stjerner fra mig af, for en god og sikker betalingsmåde og en god og hurtig service! :)

Hej Lisa

Det er altid dejligt med ros fra vores kunder, så tusind tak for de fine ord!

Ligger du inde med tips og idéer til forbedring af vores service, vil jeg rigtig gerne høre fra dig. E-mailadressen er service@klarna.dk.

Ida, Klarna Danmark

Dårlig betalingmetode

Har for 4 dage siden beatalt min mors regning og på jeres hjemmeside står der at i ikke har modtaget en krone? det kan jeg ikke helt forstå når der var angivet faktura nummer og navn !

Hej Rasmus

Det tager som regel op til tre bankdage, inden betalingen bliver registreret, men jeg har på fornemmelsen, at betalingen kan være blevet forsinket pga. helligdagene over jul og nytår.

Jeg synes det ville være en god idé, hvis din mor kontaktede mig på service@klarna.dk, så vi kan finde ud af hvor pengene er blevet af.

Bondefangeri

Jeg ville tage en 12 mdrs. rentefri afdragsordning
på en computer hos Dustin Home med klarna.
- Da jeg indtaster og ansøger, får jeg en afvisning.. hvilket jeg stiller mig meget uforstående overfor.

Jeg ringer, ind for at undersøge hvad afvisningen kan skyldes.. og han fortæller mig at det er fordi jeg aldrig har købt noget hos dem før og de dermed ikke kan se om jeg er en dårlig betaler.

[Navn] foreslår at jeg istedet køber med afdragsordningen over 36 mdr, til 14,95%.
I mine øjne ligner dette et typisk scam, for at få folk til at sætte sig med en ALT for høj rente.

Jeg er mildest talt rystet.

Hej J. Flemming

Jeg har været i kontakt med vores kundeservice og kan forsikre dig om, at der ikke er tale om hverken snyd eller bondefangeri, men derimod lader det til, at det beror på en misforståelse mellem dig og medarbejderen.

Det er derfor rigtig kedeligt, at du har fået opfattelsen af, at vi har forsøgt at snyde dig.

Jeg håber, du vil kontakte mig på service@klarna.dk, så vi sammen kan få rettet op på misforståelsen.

Med ønsket om en glædelig jul!

www.klarna.com Details

Klarnas focus is to create simpler and safer ways of paying when purchasing online. Among many things this means that you will always get your order first and pay after - no matter which of our payment methods you choose. Our motto is simpler, safer and more convenient! To find out more about Klarna visit our web site by clicking the button below.

Visit Klarna