Klasselotteriet reviews

Klasselotteriet reviews

5.6

ØV ØV ØV

Nu har jeg og min mand spillet med i klasselotteriet siden marts 2010. Og med både halve, kvarte og ottendedels-lodder. De første 3-4 gange der var udtrækning, vandt vi småbeløb, 280 kr og en enkelt på 540 kr, og bum, siden har vi ikke vundet en skid. Så er det bare en gang fis, og man bliver lige holdt på i starten med smågevinster, for at fornemme, at her er der rigtig vinderchancer ...... har pr dags dato opsagt alle lodder.

Mistet troen på Klasselotteriet.

Har nu spillet med et helt år nu for et relativt stort beløb hver måned, og ALDRIG vundet selv med en "vinderchance" på ca 80%
Er klar over det er spil og man ikke kan vinde hver gang, men til samligning spiller jeg for samme beløb hos Danskespil på Lotto og har nok sammenlagt haft gevinst 10-15 gange på ét år hos dem og endda med en "vinderchance" som er relativt lavere end hos Klasselotteriet.
Hele konceptet omkring Klasselotteriet virker en smule utroværdigende efterhånden, for nogle måneder siden steg priserne på deres lodder og chancen for at vinde skulle være endnu større da de øgede antallet af gevinsterne. Rent faktisk tror jeg på at tæt på alle gevinster går til klasselotteriet selv på lodder der ikke er solgt. Et spørgsmål om tid før jeg giver op og ser mig selv som den store taber hos Klasselotteriet, og må opsige mine lodder det er ikke holdbart at kaste så stort et beløb i deres butik når "vinderchancen" på 80% faktisk er tæt på ikke eksisterende. Deres lodder er dyre nok hvis man ikke vil nøjes med lodder hvor gevinsten skal deles og samtidig hugger staten 15% i afgift ja så kan man selv regne ud hvad det bliver til ud af en lille gevinst eftersom jeg regner større gevinster over 1200 kr for noget nær umulig hos Klasselotteriet.

2 måneder og stadig ikke fået udbetalt gevindst

Vandt den 19/11-2013. Pengene kom ikke ind på min konto som de plejede, hvorfor jeg kontaktede kundeservice.

Der fik jeg et kort svar om, at pengene var sat ind på sammen konto som regningen var hævet på. Jeg forklarede, at det var de ikke. Kundeservice: Så kontakt din bank.

Den 20/12 ringede jeg til kundeservice, som til at startede med sagde at pengene var gået ind. Jeg forklarede DET ER DE IKKE!!!
Så bruge han mere end 2 min på at undersøge det, og kunne se, at de havde sendt en check. Så måtte jeg forklare, at den havde jeg heller ikke modtaget.

Til sidst ville han undersøge om checken var indløst eller de havde fået den retur, dette ville han undersøge og vende tilbage.

Har stadig intet hørt eller modtaget nogle penge!!!

SUPER SERVICE!!!!
Klasselotteriet

Reply from Klasselotteriet

Kære Klaus Rubæk Steiness

Jeg er ked af, at du føler, du har fået en dårlig oplevelse i forbindelse med udbetalingen af din gevinst. Vi er heller ikke stolte af forløbet, selv om de primære årsager til den lange ventetid ikke er ting, vi har indflydelse på. Jeg kan dog forsikre dig og alle andre spillere om, at dette er en ekstraordinært uheldig sag, som vi sjældent har set lige.

Der er desværre sket det, at din Betalingsservice-aftale hos os er blevet afmeldt af din bank. Vi kender ikke årsagen. Uden aftalen kan vi ikke overføre penge automatisk til din konto, men gevinsten skal du selvfølgelig have alligevel, og derfor sender vi gevinstbeløbet til dig på en check. Checken er bekræftet afsendt fra vores hovedkontor i november, men når aldrig frem til dig med posten.

Da du den 20. december henvender dig til os angående den manglende check, beder vi med det samme banken om at spærre checken. Dette er vores sidste åbningsdag inden jul og nytår. Vi skal have bekræftelse fra banken på, at checken ikke er indløst og kan spærres, før vi kan udstede en ny.

På grund af helligdage, lukkedage og nytår når vi næsten en uge ind i januar, før bekræftelsen fra banken på spærring af den første check når frem til os, og vi er tilbage på kontoret til at ekspedere den. Men det er sket nu, og din nye check skulle være ankommet til dig med posten.

Det er uheldigt, at din Betalingsserviceaftale bliver afmeldt uden besked til os, men også uheldigt, at vi ikke opdager dette med det samme og giver dig korrekt besked herom. Det beklager vi meget. At du så tillige bliver "ramt" af et brev, der forsvinder, og en juleferie, der forsinker, er dobbelt uheld oven i den i forvejen ærgerlige situation.

Dorthe Bøje Rasmussen
Kundeservicechef

Startede september 2013

.......vandt på to lodder i september og ét lod i oktober. Har ikke vundet en disse her i november.
Ok statistisk chance.

Ingen gevinst

Ingen Gevinst men det er jo spil :).. Synes at det er useriøst at trækningen foregår over flere dage synes det skal ofentligøres på en dag trækning resultatet. det er jo ikke for spændings skyld jeg spilder for det er der intet af men for gevinst mulighed.

syntes godt om klasselottriet

er meget glad for klasselotterri vinder da l på mine loder så det det er spænder her og de hjælper hvis man ringer og vil have et lykke nummer

Ny spiller bingoko

Jeg helt ny spiller, sprit ny men har en kammeret der yderst tilfreds med lotteriet, ikke de helt store præmier, men mange bække små som man siger, men tror selv jeg tager den store her i første trækning i November, så forbliver jeg evig kunde ............

Utrolig kedeligt lotteri

Sikkert rigtigt at vinderchancer er større end i mange andre spil, men hvor man enten skraber eller aktivt gør et eller andet der giver lidt spænding, er klasselotteriet den kedelige model, ingen respons , ingen spænding, kun et er sikkert, pengene bliver trukket hver måned. Derfor stopper vi og vil hellere have mindre chance, men til gengæld mere spænding.

Stor fan...

Jeg vinder hver gang på Klasselotteriet, så jeg er godt tilfreds..
Man skal bruge penge for at vinde penge.. :)

/Karen

Klasselotteriets Hjemmeside.

Jeg er meget tilfreds med at spille i Klasselotteriet og vinder nogenlunde som deres statistikker forudsiger. MEN lotteriets hjemmeside er meget kluntet at bruge. Det kan gøres meget bedre.

Kan man vinde i klasselotteriet..

Jeg har nu spillet med siden maj 2006 - købte et 1/1 lod - har aldrig vundet... Ikke engang det mindste beløb. Ved godt det er lotteri - og at man ikke kan forvente at vinde - men overvejer seriøst at stoppe (tør jeg?!?). For jeg tror virkelig ikke jeg kan vinde - det føles i hvertfald sådan.
Og jeg bliver irriteret over, at modtage mails om nye lodder og div konkurrencer! Og få historier om hvem der egentlig vinder.
Mine vinderchancer virker absolut større i alm lotto og skrab - der løber det nærmest rundt.
I tvivl om antal stjerner - jamen 4 for kundeservice - 0 for ikke at have prøvet vinde.

Det er et lotteri .

Jeg har spillet med i godt halvandet år . Jeg har ikke vundet noget . MEN - det er jo et lotteri - så jeg ved da godt at jeg på ingen måde er sikret en gevinst . Så jeg betaler for at kunne drømme lidt om at det måske en dag sker . Spiller ikke for mere end jeg kan undvære . Vil jeg have garanti - kan jeg jo bare sætte pengene på en opsparing .

MIDDAG PÅ ..............GRØFTEKANTEN!

Hej du - jeg vandt, jeg vandt i klasselotteriet. Åh - det blev godt nok ikke til en middag på et finere hotel, så hvis du gider, pakker jeg madkurven, og vi mødes ude ved xxxxx og nyder madkurven. Nej du - jeg har som sagt ikke vundet millionen, men jeg har nu vundet 2x150 kr., derfor får vi et glas hvidvin til. Jamen det er da super - jeg behøver end ikke bevæge mig hen i brugsen for at købe en lodseddel - det kører helt af sig selv. Og det er da som at deltage i de andre lotterier - man håber hver gang, men lægger man sine smågevinster sammen og modregner i udgifterne til lottosedler, skrabelodder - og hvad der ellers frister, ja så er klasselotteriet ikke værre end dem. Det er da helt frivilligt at deltage, så jeg forstår ikke den jammer, der lyder. For 110 kr deltager man med et lod i et halvt år. To lottorækker koster 8 kr pr uge i 26 uger=208 kr. Så ved du hvad - skynd dig at købe et lod i klasselotteriet.

Spil i lotteriet

Jeg har spillet i mange år, på et nummer, nogle år vinder jeg og andre ikke, det er jo et lotteri, så den foragelse jeg læser forstår jeg ikke og i sidste ende, ender alt overskuddet vel i statskassen :-)

SYVSOVER LOTTERIET.

sørme for ringe -torsdag ringede jeg kl. ca 8.35 jeg savnede trækningslisterne for dagen en venlig herre beklagede og 10 minutter efter var den på- idag lørdag d. 18.maj ingen trækningsliste seneste søgning kl. 8.42 .stærkt utilfreds med det, vil opsige mine lodder 8 stk. fra d. 1. juni . dette er slendrian fra jeres side.
- helge ole engelbrecht olsen
2650 hvidovre

Intet svar!

Meget typisk, Intet svar på tidligere spørgsmål (som er blevet slettet) til klasselotteriet
Der gentages det her
Jeg har opsagt 7 lodder efter ca 15 års deltagelse med et meget meget lille resultat.
Nu har man i de tilbageværende 5 måner fortalt mig at jeg ikke mere kan modtage en eventuel gevinst direkte på min konto. i stedet kun via postvæsenet (check)
Hvad er det for en dårlig behandling efter 15 år.
Kom ikke og fortæl mig det kan systemet ikke klare.
ER DET JER DER STYRER SYSTEMERNE; ELLER HVAD??
Vel! I disse dage hvor selv HOLGER DANSKE er til salg kan man forvente Alt...
Dårlig service og reklamer der grænser til BONDEFANGERI

vinder intet

nu har jeg spillet og har efter 65 % chance står der men har ikke vundet endnu og tror sgu snart jeg melder det fra .
har spillet i 6 mdr , det er for dårligt man ik har prøvet at vinde

Klasselotteriet, er det velpoleret bondefangeri?

Er der nogen som har hørt om nogle som har vundet 1 mill eller mere?
Jeg er selv blevet grebet af optimisme om at vinde og har købt et lod, men håbet svinder når man aldrig hører om nogle som vinder og man ydermere bliver bombarderet med mail om flere spil... så jeg tror sku efterhånden, at det er velpoleret bondefangeri, der er ingen chancer for at tjekke nogle steder om man har vundet..
Henrik found this review useful
Klasselotteriet

Reply from Klasselotteriet

Hej Kim. Du kan finde svar på mange af dine spørgsmål på vores hjemmeside www.klasselotteriet.dk. Her kan du også se, at vi er et 100 % statsejet spilleselskab og selvfølgelig er godkendt af Spillemyndigheden. Derfor kan du være ganske sikker på, at alt foregår korrekt og helt efter bogen.

Tilbagebetalingsprocenten i Klasselotteriet er langt højere end i tilsvarende spil. F.eks. giver vi over 65 % tilbage til spillerne i form af gevinster, mens det tilsvarende tal for Lotto/Joker er 45 %. Hver eneste måned udtrækker vi i alt 17.554 gevinster, heraf hele 9 milliongevinster. Du kan læse mere om de månedlige gevinster på vores hjemmeside: https://www.klasselotteriet.dk/om_spillet/Gevinstplan.aspx

Hvis du vil tjekke, hvilke lodnumre, der har vundet, kan du gøre det her: https://www.klasselotteriet.dk/Aktuelt/UdvidetGevinstcheck.aspx

Hvis en milliongevinst udtrækkes på et lodnummer, som er delt op i mindre dele, bliver gevinsten også delt. Derfor kan der i yderst sjældne tilfælde forekomme en måned, hvor der ikke er en enkeltperson, der vinder en milliongevinst. Som regel er der dog adskillige vindere af milliongevinster hver måned. Ofte vil vinderne gerne være anonyme, men nogle gange får vi lov til at lave en lille vinderhistorie med de heldige, og dem kan du læse på vores hjemmeside: https://www.klasselotteriet.dk/Aktuelt/Nyheder.aspx

Held og lykke med dit spil.

Marketingdirektør Kirsten Østergaard, Klasselotteriet

Sjovt spil

Har spillet Klasselotteriet i snart 6 mdr., og synes det har været et spændende spil at prøve. Vandt også en gang, et mindre beløb. Det er et af de få spil, jeg i fremtiden kunne finde på at vende tilbage til.

Vandt for 3 gang på 1 år

Så nu er der overskud de næste 3-4 mdr

Klasselotteriet Details

Klasselotteriet er hele Danmarks millionlotteri. Vi giver dig 4,7 gange så stor millionchance som i de store ugentlige danske spil. Bestil lodder nu og spil med om 500 millioner om året.

Visit Klasselotteriet

Call us on: 33420900