Klingenbergdata reviews

Klingenbergdata reviews

4.4

Bærbar i stykker efter 1 døgn, ingen garanti!

Jeg henvente mig i Klingenberg Data da jeg skulle have en ny Bærbar. Fik super betjening og vi fandt den rette bærbar, under "salgs talen" fik jeg afvide at de var officielt Asus værksted (Bærbaren jeg købte er af mærket Asus) og fik afvide at den var dækket fuldt ud af deres garanti, og den altid ville blive lavet hos dem såfremt der skulle opstå problemer. Fed service tænkte jeg!

Dagen efter tog jeg Bærbaren oppe i skærmen for at flytte den, dette resulteret i at ny var skærmen simpelthen gået i stykker og så efter 1 døgn! Jeg har på INGEN måde taget hårdt i skærmen, så det må ærlig talt være Kina bras jeg købte trods prisen på over 5.000 kr.

Jeg henvendte mig om mandagen i butikken, da jeg ikke var på Fyn i weekenden. De kunne med det samme se at det var selvforskyldt! At jeg havde presset min tommelfinger direkte hårdt ind i skærmen, hvorefter de viste mig et fngeraftryk. Ok fair nok tænkte jeg. Dækker jeres overlegne garanti? Nej! For da det var min tommelfinger der havde presset for hårdt var der ingen garanti.

(Så meget for den varme salgstale) . Måtte derefter vende hjem med en ubrugbar bærbar computer, der tydeligvis ikke kunne tåle at man flyttede den ved at bære i skærmen.

Alt i alt, dårlig erfaring med butik og deres vare! Selv Bilka ville have taget retur, så der må mit næste køb blive.

Lyttende personale som gerne vil lære!

Tidligere på året (eller sidst på sidste år) købte vi en Linsys router, da vi havde en repeater til. I sagde at i havde haft flere kunder der ikke kunne få kombinationen til at virke, og at i ikke kunne hjælpe med det - fair nok. Efter mange timers arbejde fandt jeg ud af hvorfor. Da jeg alligevel var i butikken en ved en anden lejlighed, meddelte jeg samme sælger hvorfor det ikke havde virket. Sælgeren takkede mange gange og sagde at han ikke havde tænkt over det.

Der er altid god service og fine priser!

Udmærket butik, udvalg og priser

Jeg var tidligere rigtig glad for butikken, men efter at de har udvidet med kontorudstyr og andet er det gået den forkerte vej med deres udvalg af pc-dele.
Priserne er dog stadig ok, men det virker til at der efterhånden er for stor en butik i forhold til antallet af service-medarbejdere.

de holder sig ikke til købeloven

da jeg var på udkig efter en ny bærebar tog jeg ind til dem og fant der efter en som jeg godt kunne bruge men da lortet gik i støkker tog der ind med og fik dem til og se på den og de roede lidt med den hvor efter de sagde at nu virkede den igen hvorefter jeg så tog hjem og skulle til og bruge den hvor den så stadig ikke virkede og det brugte jeg så en hel dag på og lige inden de lukkede tog jeg der ind igen for og få mine penge tilbage og det ville de så ikke hvor efter jeg smed købeloven på bordet og sagde penge eller en tur i forbruger-styrelsen og det kom de så hvor efter jeg fik mine penge til bage så jeg skal aldrig have noget som helst der fra mere.-

super god service mm

Har for nyligt handlet her og hjulpet godt på vej fra starten af ikke noget med en sælger kommer brasende . godt udvalg for mig og gode priser. syntes det er erfarne folk bag disken hvilket betyder meget for mig hvis jeg nu selv skulle komme i tvivl :-)

service

ang. service på min pc. den er nu inde for 4 gang og er stadig ikke i orden og det burde da ikke være rimeligt for at få udskiftet en harddisk.. så jeg kan da ikke forstå at de skriver på deres hjemmeside at det er dygtige reperatører de har,, de findes da bedre andre steder hvor jeg for har fået rep.pc,, så jeg vil aldrig handle eller sende ting til rep der når de engang er færdig med min pc..
MVH john

Blandet landhandel

Klingenberg Data er lidt en underlig forretning, da det både er en kontor- og computerforretning (og slikbutik).
For at komme til deres computerafdeling, skal man først igennem deres udvalg af kontorborde, brevordnere samt et udvalg af kiMs chips og Haribo slik.
Deres priser er både angivet med og uden moms, men prisen uden moms er den der er fremhævet. Det skal man som privatkunde lige være opmærksom på.
Servicen og personalets viden om det de sælger, er hverken værre eller bedre end i de fleste andre computerforretninger i Odense.

Is Klingenbergdata your company?

Klingenbergdata Details

Kvalitet og professionel rådgivning