Klinikfortandsundhed reviews

Klinikfortandsundhed reviews

7.4

Førende indenfor biologisk fjernelse af kviksølvsfyldninger

For 4-5 år siden ville jeg have alle mine kviksølvs-fyldninger skiftet ud til plastik, men heldigvis fik jeg kun fjernet 1 kviksølvs-fyldning, desværre ikke på den sikre måde.

Da jeg for nyligt kom ind på emnet igen via. denne sundhedsartikel: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/04/07/dangers-of-mercury-contamination.aspx

Ja, så stod det meget klart, at jeg måtte handle. Jeg er nu i fuld gang med at få mine 5 kviksølvs-fyldninger fjernet.

Jeg fik fjernet 2 af dem i går hos Bent Christiansen som er tandlæge på klinik for tandsundhed i Horsens. Det er en dejlig lys klinik, hvor der er godt med plads og man bliver venligt mødt af personalet og det føles som om, at der er en rigtig god energi i klinikken.

Det som de kan på Klinik for tandsundhed er blandt andet, at de tager en masse forholdsregler, når de fjerner ens kviksølvs-fyldninger. Så kviksølvet ikke bliver optaget i kroppen. Jeg vil råde dig, til at læse meget mere om, hvorfor det er så vigtigt, at man får fjernet sine kviksølvs-fyldninger på en klinik som gør det biologisk sikkert og ikke hos en tandlæge som ikke erkender farerne ved kviksølv eller ser igennem fingre med det. Hvem har lyst til at lege alt for meget med sit eget liv.

Da det var mit første besøg på klinikken, fik jeg en hyggelig indledende snak med Bent omkring mine ønsker. Bent virker som et dejligt varmt væsen og meget passioneret omkring at få budskabet ud om kviksølvs-fyldninger og hvor giftigt det er for vores almene sundhed.
Det vil jeg gerne slå et slag for! Alt for mange er uvidende omkring alt, alt for mange ting og det er synd, at man kun får en side af sagen præsenteret.

For at citere Buddha, som har sagt det så smukt:

"Don't blindly believe what I say. Don't believe me because others convince you of my words. Don't believe anything you see, read, or hear from others, whether of authority, religious teachers or texts. Don't rely on logic alone, nor speculation. Don't infer or be deceived by appearances."

"Do not give up your authority and follow blindly the will of others. This way will lead to only delusion."

"Find out for yourself what is truth, what is real. Discover that there are virtuous things and there are non-virtuous things. Once you have discovered for yourself give up the bad and embrace the good."

- The Buddha

Der findes et hav af informationer ude på nettet omkring hvorfor DU burde få fjernet dine kviksølvs-fyldninger, jeg lister et par af dem her, så kan du selv mærke efter indeni:

Jeg kan kun anbefale Klinik for tandsundhed. Jeg var tilfreds med prisen, ikke for dyrt og passede godt overens med min oplevelse af ydelsen.

Bent og assistenten gjorde sig meget umage under hele forløbet og jeg kunne fornemme, hvor omhyggelig og opmærksom Bent var på mig. Jeg elsker passionerede mennesker, som gør en dyd ud af deres arbejde. Jeg følte ikke, at de stressede for at få mig hurtigt ud, tværtimod.

Når alle mine sølvfyldninger er fjernet om en måneds tid, så vil jeg opdatere min anmeldelse og evt. igen, hvis jeg mærker nogle forbedringer rent fysisk og mentalt. F.eks. kan du læse om en ung mand, som oplevelse markante forbedringer straks efter at han fik fjernet sine kviksølvs-fyldninger biologisk sikkert, MEGET tankevækkende historie: http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=115&id=36217&Itemid=2250

Så tusinde tak for en rigtig god tandlæge oplevelse. Guderne skal vide, at jeg har haft nogle mindre gode førhen =)

Is Klinikfortandsundhed your company?

Klinik for Tandsundhed Details

Sundhedsfremmende tand-behandling med focus på de anvendte materialers biologiske virkning på hele kroppen! Kviksølv-holdige materialer anvendes derfor ikke! Stor erfaring med plastfyldninger... Garanti for holdbarhed af de udførte behandlinger! Det er gratis at få et tilbud eller overslag på behandling. Vi er klar til et samarbejde ... Vel at mærke på dine betingelser ... Tandlæge i Horsens med hovedvægt på Kviksølvfri, Amalgamfri behandling. Her finder du Tandlægerne Bent Christiansen Ingrid Sommer Grete Høj og Damir

Visit Klinikfortandsundhed

We live here: Tobaksgården 3