Klipin reviews

Klipin reviews

7.7

FANTASTISK SERVICE OG STED!

Jeg har været forbi min første gang, til klip og farvning, og det er absolut ikke sidste gang!

Rigtig behageligt, venligt personale fra start til slut. Man bliver tiltalt med navn, og det føles som om de kender en! :-)

Massage i vaskestole, super hovedbunds personale!

Der er intet i salonen som ser sjusket ud, alt er helt i top, flot og lækkert!

Selvfølgelig er det dyrere end de små hurtige saloner, men her er servicen helt i top, og klart noget jeg gerne vil betale for!

Jeg har ikke andet at sige end, så fantastisk! Helt klart et sted jeg vil anbefale andre at komme :-)

God service.

Hovedbundsmassage og skuldermassage var med i prisen.

Kan godt anbefales :)

Is Klipin your company?