Klippeland reviews

Klippeland reviews

7.3

Super klippested for børn

Min søn har bestemt ikke været glad for at blive klippet. De fleste gange er det endt i hyl og skrig og et stk grædende barn.Derfor valgte vi at prøve dette sted. Han blevet placeret i en fin raket og fik lov til at vælge en tegnefilm han kunne se undervejs. Så med Tom og Jerry og en super sød og børneglad frisør endte vi med en superoplevelse. Hvis man har mulighed for at få barnet klippet i dagtimerne, er der mange penge at spare ved at købe et tretursklippekort til 745 kr.

Et godt men lidt dyrt koncept

En noget slidt frisørsalon i Virum.
Dørene i baglokalet burde været lukket når man går igennem så man ikke kan kigge ind i pauserum, vaskerum osv.

Men frisøren var meget venlig og tog godt imod vores søn der skulle klippes.

Priserne er det højeste set i lyset af den relative korte tid det tager at klippe en dreng på 19 mdr.

Men sjov ide med at de mindste kan sidde i en rumraket og se DVD og de større kan spille Playsation mens de bliver klippet.

Is Klippeland your company?

Peter Adamsen Hairdesign ApS Details

Visit Klippeland