Klovnfisken reviews

Klovnfisken reviews

6.0

Dyrt - 3 Dobbelt Dyrt

Jeg var nede hos klovnfisken idag for ar købe salt til mit nye nano akvarie.
Saltet hed Blue Tresure og kostede 99,95,-
Jeg kendte ikke til det her mærke, og søgte på internettet for at se nogle anmeldelser af den. Til min STORE skuffelse kostede den 33 kroner hos DecOcean. Og det er tilmed et mærke der er produceret i KINA. FORHELVEDE.

Fin butik

Fin butik og god service med speciale i saltvands akvariet. Husk det er helt afgørende at du følger med på saltvands sites og gør ordentligt forarbejde, hvis du vil springe ud i den krævende hobby.

Flot butik med stort udvalg.

Utrolig lækker butik, hvor fiskene er i flot tilstand,og udvalget er meget stort og super service.

Is Klovnfisken your company?

Visit Klovnfisken