Klubvin.dk - Hele Danmarks Vinhandel reviews

Klubvin.dk - Hele Danmarks Vinhandel reviews

9.3

Perfekt handel

Jeg havde en forespørgsel angående kvaliteten mandag - og fik det, jeg havde brug for i løbet af 10 minutter. Herefter bestilte jeg 2 reoler med det anbefalede tilbehør til at samle det. Det hele blev leveret tirsdag formiddag - det er bare i orden.

Produktet (Boxx vinreol) er naturligvis samlesæt, så der er lidt arbejde i at samle det - men sværhedsgraden er lille, og når reolerne er samlede, virker de vildt stærke - og de er da også fyldt uden noget "knirker"

Alt i orden

Bestilt, betalt og leveret til døren.

Vinreolen manglede en sokkel!

Jeg havde forelsket mig i en Qbic vinreol med sokkel, som jeg havde set på Klubvins hjemmeside - så den bestilte jeg. Det er den til 116 flasker vin.

Men ved du hvad, Peter - da den kom, var der ingen sokkel med. Det opdagede jeg nogle dage senere, da jeg fik den samlet.

Måske var jeg bare lidt for hurtig med bestillingen. Eller også er der noget med billederne og teksten på hjemmesiden. Der var et fint billede af den på forsiden. Og så gik jeg ind under 'vinreoler', hvor der var det samme pæne billede af vinreolen med sokkel - så den bestilte jeg. Men det, jeg fik, var en vinreol uden sokkel, så billedet løj altså. Senere fandt jeg ud af, at soklen skulle købes separat.

Jeg synes altså, at billedet skal passe til det, man køber. Det skal teksten også, så når der står, at man køber en "Qubik vinreol", så skal der stå "Qubik vinreol uden sokkel" - hvis det altså er det.

Men den er ellers rigtig pæn og funktionel, Peter, så den vil jeg anbefale. Men pas lige på, hvad du køber.
klubvin.dk ApS - Hele Danmarks Vinhandel

Reply from klubvin.dk ApS - Hele Danmarks Vinhandel

Tak for anmeldelsen på Trustpilot.
På hjemmesiden er der 2 Qbic vinreoler ved siden af hinanden, det ene
Qbic vinreol - 116 flasker - vinreol i Rød El
og den anden
Qbic vinreol med sokkel til 116 flasker - vinreol - fremstillet i Rødel.
Imellem de to varer findes soklen: Qbic vinreol - sokkel i Rød EL.

Vi har valgt denne opstilling, idet vi gerne vil give valgmulighed for at få Qbic vinreolen med eller uden sokkel. Vi sælger da også mange Qbic vinreoler både med og uden sokkel.

Nu skal det at du har valgt en vinreol uden sokkel dog ikke ikke gøre, at du synes du er blevet snydt i en ellers god handel.... Hvis du bestiller soklen nu, skal du få den fragtfrit leveret, således at du ikke vil have ekstraomkostninger til fragt eller andet.

Jeg håber dette vil være med til at få dig til at revurdere anmeldelsen - vi vil jo gerne have tilfredse kunder hele vejen igennem, også efter købet.

Bedste hilsen
Bo Otterstrøm / klubvin.dk

Fantastisk kundeservice

Jeg har efterhånden bestilt fra klubvin et par gange, og hver gang har leveringen sket dagen efter bestilling, og kundeservicen har været sublim. Hurtige svartider, og god vejledning. Jeg kan kun anbefale Klubvin.

Hurtigt og effektivt

Ikke så mange dikkedarer. Skulle bruge en vinreol til en vens fødselsdag (en lørdag), så jeg bestilte den tirsdag aften på klubvin.dk. Jeg modtog vinreolen torsdag eftermiddag, så det gik rimelig tjept.

Alt i alt en helt igennem udemærket oplevelse at handle hos klubvin.

Meget hurtig levering

Meget hurtig levering - godt produkt (vinreol)

Varerne kom som aftalt

Købte 2 vinreoler. Bestilte i weekenden og de lå på adressen om tirsdagen.

Helt ok

Besøgte hjemmesiden
Bestilte varen
Betalte for den
Fik den leveret
Det er hvad jeg forventede, og det fik jeg.

Vi bestilte en vinreol og alt fungerede fint og hurtigt, intet at klage over.

Uden opfordring guidede de min bestilling hen på det helt rigtige

Jeg havde handlet hos dem før, så jeg skulle egentlig bare have en udvidelse af den reol jeg havde i forvejen. Da det jeg ønskede ikke var en del af deres standardsortiment, skrev jeg en mail til dem med mine ønsker.
Hurtigt herefter modtog jeg en meget venlig mail, hvor de lige ville have uddybet nogle ting. De havde nemlig fundet min tidligere bestilling fra 2009, og kunne derfor se, at det tilkøb jeg havde bedt om denne gang, ikke ville passe præcis til det jeg havde i forvejen. Han forklarede forskellene spurgte lidt ind til mine behov og sammen fandt vi lige præcis det jeg ønskede mig.
Derudover fandt vi en god pris, og da reolen ankom en uges tid efter bestilling, var den oven i købet samlet for mig :)
Fantastisk kundeservice ud over al forventning. Havde de ikke guidet mig og stillet spørgsmål, havde jeg bestilt et forkert produkt. Nu har jeg i stedet fået lige det jeg ønskede mig.

Trygt og godt!

Det tog lidt tid inden min ordre blev bekræftet og sendt, men der var ingen problemer. Varen komme hurtig efter ordre var bekræftet.

Har kun Rosende ord... burde have 10 stjerner :)

Rigtig god oplevelse. Perfekt service samt levering .......Vil anbefale at handle her.

super

har aldrig oplevet en hurtige levering

Holder hvad de lover:-)
klubvin.dk ApS - Hele Danmarks Vinhandel

Reply from klubvin.dk ApS - Hele Danmarks Vinhandel

Hej Per,

Tjaehh, det er ikke normal praksis hos os at vi ikke besvarer henvendelser... Jeg har netop fundet din mail frem - den var landet i spamfiltret at en eller anden årsag - og gennemgangen her viste sig også at indeholde et par andre mails der også kræver besvarelser...

Et skænkesæt er på vej til dig med posten - så får vi se, om ikke det kan få dig til at revidere din anmeldelse her på TP ;-)

Bedste hilsen
Bo Otterstrøm / klubvin.dk

Hurtigt og sikkert

Du kan trygt bestille vin hos Klubvin.dk. De leverer hurtigt og sikkert

Hurtig levering, men indpakningen var beskadiget ved modtagelsen.

Varen blev leveret i løbet af få dage. Indpakningen var dog beskadiget ved modtagelsen.

God oplevelse

Mit første køb hos Klubvin. Det var en god oplevelse og jeg handler gerne igen.

Hurtig service og præcis produktbeskrivelse.

Det er en god oplevelse når handel på nettet bare fungerer.

Helt i orden

Ingen problemer og hurtig levering, super

Ingen besvær

Købet og levering gik uden problemer.

klubvin.dk hvem, hvad, hvor?

God personlig betjening

God service - Det skal være en god oplevelse af handle hos klubvin.dk, før, under og efter købet! Faste lave priser - det skal kunne betale sig at handle hos klubvin.dk!

feedback

Vi lover at vi altid giver feedback på alle henvendelser indenfor max. 72 timer

Levering, tilfredshed og gebyr

Hurtig og sikker levering - dør til dør levering, normalt max. 4 dage fra bestilling! Fuld tilfredshed - 14 dages fuld returret, eneste omkostning er returfragt! Gebyrfri handel - Dankort, Visa/Dankort, Danske Netbetaling og Diners.

Om virksomheden

klubvin.dk er hele Danmarks Vinhandel med levering lige til døren. Gratis fragt ved mere end 12 flasker eller for mere end 499,- - ellers koster fragt kun 49,- Se det store udvalg og husk at du kan blande som du vil. klubvin er et registreret varemærke - og godkendt af e-handelsfonden med e-mærket! klubvin.dk - leverandør til det vinelskende folk siden 2005 Din personlige vinhandler er Bo Otterstrøm, som ejer og leder klubvin.dk.

Visit Klubvin.dk - Hele Danmarks Vinhandel

Write to: info@klubvin.dk
Call us on: 7022 0866
We live here: Hirsemarken 1B
3520 Farum

Domestic Appliances

Promotional Items

Wine

Ikke tilfreds med klubvin.dk?

Få to flasker rødvin!

Hos klubvin.dk går vi højt op i kundernes tilfredshed. Hvis du mod forventning er utilfreds med vores kundeservice, vil vi give dig to flasker rødvin.